PDA

Bekijk Volledige Versie : Eigen Server



Bambino
16/11/03, 17:35
Heey,

We hebben sinds enkele maanden een eigen irc server, maar door altijd maar problemen met de hoster zoeken we wat anders, we willen graag een eigen server waar we onze ircd/services op kunnen runnen, onze website met php/mysql en eggdrops/bnc's voor ons en om aan te bieden, nou is onze vraag wat is het beste dat we kunnen doen, ergens een dectaded server huren met alle nodige installaties erop of een server te kopen en die in onze zaak te laten draaien.
We willen het liefst een control panel waar we alles eenvoudig kunnen regelen, ircd account voor 2 bg's , eggdrop account voor bijv 10 bg's enz enz.

Weten jullie hier een goede, goed geprijsde oplossing voor? ik heb wel een aanbieding gevonden op http://www.elkhouse.de/nl/index.php?ziel=serververgleich

maar zou deze ook voldoen aan wat wij willen?

Graag jullie antwoord

Met vriendelijke groet,

Alexander Ortmanns

The MAzTER
16/11/03, 18:27
...

Bambino
16/11/03, 21:08
Maar daarom willen we een eigen server, dus waar niemand wat over te zeggen heeft ;-)

Groeten Bambino

Dennis
16/11/03, 21:10
Dit wordt vaak nog niet toegestaan. Volgens mij is de belangrijkste reden, dat het gevaarlijk is voor het netwerk zelf en niet dat het voor de server gevaarlijk is.

Cripton
19/11/03, 16:22
Een tussendoor vraag:

IRCd is toch SHELL Hosting ?

Cybafish
19/11/03, 16:39
neuh, bij IRCd heb je enkel een irc server, bij shell hosting kun je doen wat je wilt :)

kickuh
21/11/03, 17:06
ik denk dat er niet veel goedkope hosting bedrijven IRC zullen hosten. Vooral omdat dit de nodige floods kan opleveren...