PDA

Bekijk Volledige Versie : Websitehosting vraag



Anoniem
15/01/03, 15:49
Ik ben erg blij om te zien dat er site's zijn zoals Webhostingtalk.nl :) die de rechten van de webmasters proberen te redden. Er is veel aanbod en veel verschillende prijsklasses maar waaruit moet je kiezen...

Mijn vraag:

Ik zoek een nieuwe host voor mijn site (http://www.onsforum.nl) (sorry voor spamm)

Volgende eigenschappen moet de nieuwe bezitten:

maximum 100 tot 115 euro / jaar
50/100 MB
Traffic van meer dan 4 gig per maand
Webmail functie (online lezen van emails + bewaren dus)

Verder standaards als:
PHP / mysql /CGI

En natuurlijk!!
Goede betrouwbaarheid!!

Enig idee?

skoop
15/01/03, 17:30
volgens mij kan je dit soort posts beter hier (http://www.webhostingtalk.nl//forumdisplay.php?s=&forumid=14) plaatsen. daar is dat forum namelijk voor.

Anoniem
15/01/03, 17:32
sorry ik zag het pas te laat maar ik wilde een dubbele post voorkomen....


Nog ideen of tips?

skoop
15/01/03, 19:57
naja, ik kan zelf geen aanbieding doen, maar kan je wel iets aanraden natuurlijk. keep in mind dat ik alleen klant ben van het volgende bedrijf. dit pakket (http://www.jdnhost.nl/index.php?id=setuppakket) klinkt wel als iets waar je wat aan hebt.

maar misschien dat anderen op dit forum je een rechtstreekse aanbieding kunnen doen natuurlijk :)

Anoniem
16/01/03, 10:04
€ 15,00 per maand is wat aan de hoge kant...

Dan haal ik niet de :

maximum 100 tot 115 euro / jaar

WebBizz
16/01/03, 12:04
Blijft raar dat sommige mensen allemaal eisen stellen qua bijvoorbeeld duur dataverkeer, veel ruimte, hoge betrouwbaarheid en service, maar te beroerd zijn om er dan ook wat voor te betalen...

skoop
16/01/03, 12:31
naja, 15 euro per maand is 130 euro per jaar hoor. da's bijna hetzelfde als 115 euro per jaar. en het pakket voldoet aan je eisen, en neem van mij aan dat de hosting provider erg betrouwbaar is.

en ja, WebBizz heeft gelijk. het moet allemaal zo goed mogelijk zijn, maar het mag niet te veel kosten. ja, dat werkt nou eenmaal niet altijd. je krijgt waarvoor je betaalt, en als je niet veel betaalt kan je dus ook niet zo veel verwachten. wat dat betreft wordt het met dat budget en die eisen erg moeilijk om echt een goeie te vinden denk ik.

mikajo
16/01/03, 12:42
Voor onsforum:

:: maximum 100 tot 115 euro / jaar
:: 50/100 MB
:: Traffic van meer dan 4 gig per maand
:: Webmail functie (online lezen van emails + bewaren dus)
:: Verder standaards als:
:: PHP / mysql /CGI

Wij kunnen dit voor je leveren voor Euro 99,00
als je per jaar betaald.

Je krijgt dan:
- 100Mb schijfruimte
- 10Gb dataverkeer
- webmail
- php / max. 2 MySQL databases
- Plesk controlpanel

:: En natuurlijk!!
:: Goede betrouwbaarheid!!

We hosten ruim 2500 accounts en hebben al 7 maanden een uptime van 100%. Met gemiddeld 4 (!!) helpdesk vragen denk ik dat we het aardig doen :-)

Mail me maar als je interesse hebt.

Mikajo.

uFx
16/01/03, 13:50
Origineel geplaatst door mikajo

We hosten ruim 2500 accounts en hebben al 7 maanden een uptime van 100%. Met gemiddeld 4 (!!) helpdesk vragen denk ik dat we het aardig doen :-)


Een uptime van 7 maanden? Dan wordt het eens tijd om wat kernel updates te installeren. En 4 helpdesk vragen .. per seconde of wat bedoel je daarmee?

Daarnaast, 2500 accounts voor een webdesign bedrijf dat niet eens een jaar bestaat... ben je wel goed bij je hoofd? :)

WebBizz
16/01/03, 13:55
Je haalt de woorden uit m'n mond :D

mikajo
16/01/03, 14:00
:: Een uptime van 7 maanden? Dan wordt het eens tijd om wat kernel updates te installeren.

Wat heeft dat met uptime te maken? ik heb het over de uptime van het netwerk. Alle servers draaien de laatste (stabiele!) kernelversies en alle nieuwste updates voor php, mysql, imagemagick etc.

:: En 4 helpdesk vragen .. per seconde of wat bedoel je daarmee?
Hehe.. Per week !!

:: Daarnaast, 2500 accounts voor een webdesign bedrijf dat niet eens een jaar bestaat... ben je wel goed bij je hoofd?

Om precies te zijn bestaat Mikajo Europe 9 maanden... :)

Jarenlang hebben we alleen in Amerika gehost en de meeste Europese klanten zijn meegekomen naar Nederlandse servers.

Onze opzet is altijd anders geweest dan andere bedrijven:

- niet zoeken naar webhostingklanten maar een degelijk resellerkanaal starten met computerbedrijven, media- en reclamebureaus.

een gat in de markt is altijd te vinden met een simpele oplossing... en voor ons was dat de start van Mikajo Europe.

En om het verhaal kompleet te maken: vanaf 29 januari denken we dit aantal (2500) te verdubbelen binnen 3 maanden! Kijk maar veel TV :)

Succes.
John.

superior-is
16/01/03, 15:14
Origineel geplaatst door mikajo

Onze opzet is altijd anders geweest dan andere bedrijven:

- niet zoeken naar webhostingklanten maar een degelijk resellerkanaal starten met computerbedrijven, media- en reclamebureaus.


LOL! Denk je werkelijk dat je de enige bent die zo werkt? :)




En om het verhaal kompleet te maken: vanaf 29 januari denken we dit aantal (2500) te verdubbelen binnen 3 maanden! Kijk maar veel TV :)


Dat moet makkelijk gaan met maar 4 helpdeskvragen per week. ;)

cridea
16/01/03, 15:22
100MB
5GB

120 euro per jaar

http://www.byh.nl

mikajo
16/01/03, 15:24
:: LOL! Denk je werkelijk dat je de enige bent die zo werkt?

Nee, maar lees eerst even wat ik heb geschreven voor je reageert.
Ik zeg niet dat alle andere bedrijven anders werken :)

Pas sinds 1,5 maand bieden we ook hosting direct aan de eindgebruiker. Daarvoor hebben we dat geweigerd. Iedereen zou zeggen: stom! ... maar dat is dus niet zo... een resellerkanaal is veel belangrijker...

Plus we zijn het webhostingbedrijf van veel kleine webhostingbedrijfjes...

Kun je me nog volgen ??? :)

:: Dat moet makkelijk gaan met maar 4 helpdeskvragen per week.

LOL... ja, alleen jammer dat de meeste films pas 's avonds komen :)

WebBizz
16/01/03, 15:45
Canal+ op de werkplek wil ook wel helpen ;)

mikajo
16/01/03, 15:50
:: Canal+ op de werkplek wil ook wel helpen

Wow... tja, dat hebben we hier niet :(

(vandaar dat het personeels verloop zo groot is :) )

Ricky
28/01/03, 19:26
100 MB Opslag

5 GB traffic

€ 95,- Per jaar excl. BTW


http://www.super-hosting.net

Hans
28/01/03, 20:35
Mikajo, mag ik vragen welke afdelingen mikajo nog meer heeft naast mikajo europe ? En onder welke naam is er jarenlang in Amerika gehost ?

mikajo
28/01/03, 20:41
:: Mikajo, mag ik vragen welke afdelingen mikajo nog meer heeft naast mikajo europe ? En onder welke naam is er jarenlang in Amerika gehost ?

Hans, we zijn begonnen met cwihosting.com en mikajo.net dat nu zelfstandig verder gaat. In Nederland hebben we de volgende afdelingen:
- MikaDSL.nl --> ADSL
- MikaMail.net --> operationeel op achtergrond
- Mikajo.net --> amerikaanse site
- Adultspace.nl --> op achtergrond, binnenkort online
- Domeinwinkel.com --> hosting voor particulieren
- MikaMedia --> de hoofdorganisatie.
- MikaVision --> interactieve TV

Mikajo Europe gaat binnenkort van naam veranderen.
Dan hebben we ook eindelijk eens tijd om een betere site te bouwen :)

groet.

WebBizz
07/03/03, 23:33
Hmm, weer een aanbieding zonder eerst bijgedragen te hebben aan het forum. Bovendien is de thread inmiddels al gedateerd.

dataregiocentre
16/12/03, 11:53
Je wilt te veel voor te weinig geld.
Dat kan alleen als je alles zelf doet. Server plaatsen, onderhoud etc.
Alleen transparante datacenters kunnen dat je bieden en dan is het nog maar de vraag of dat voor zo weinig geld kan. Ik denk het niet.
joost

Phobos
16/12/03, 11:59
Origineel geplaatst door Onsforum
Ik ben erg blij om te zien dat er site's zijn zoals Webhostingtalk.nl :) die de rechten van de webmasters proberen te redden. Er is veel aanbod en veel verschillende prijsklasses maar waaruit moet je kiezen...

Mijn vraag:

Ik zoek een nieuwe host voor mijn site (http://www.onsforum.nl) (sorry voor spamm)

Volgende eigenschappen moet de nieuwe bezitten:

maximum 100 tot 115 euro / jaar
50/100 MB
Traffic van meer dan 4 gig per maand
Webmail functie (online lezen van emails + bewaren dus)

Verder standaards als:
PHP / mysql /CGI

En natuurlijk!!
Goede betrouwbaarheid!!

Enig idee?

-------------------------------------------

- 12 GB Traffic / Maand
- Cpanel 8.5 Stable
- PHP / ASP /MYQSL /CGI / PERL support
- 320 MB Schijfruimte
- Webmail Functie ( Horde / Squirrelmail / Neomail )
- Domeinnaam
- 99,999% Uptime
- Server word gemiddeld 12 uur per dag gemonitord.

-------------------------------------------
Bovenstaand €60,- per jaar!
Deze prijs is uiteraard exclusief 19% BTW.

Kind regards,
Linkup Hosting Team, Nederland.


EDIT : Deze server staat in Amsterdam!

FSCJasper
16/12/03, 14:25
Jongens,dit topic is meer dan 9 maanden oud ! Denk dat de TS allang een keuze heeft gemaakt.