PDA

Bekijk Volledige Versie : Dingski onder je naam?



UbErZ
14/11/03, 12:51
Ik zal wel weer de newbie zijn, maar hoe verander ik de tekst "aktieve deelnemer" in iets anders (zoals sommige dat gedaan hebben)?

Ik heb actief gezocht naar deze instelling, maar kan hem nergens vinden :(

UbErZ
14/11/03, 12:57
Ah is gevonden! Merci bien!

Tnuz
15/11/03, 01:27
Waar heb je dat gevonden?

UbErZ
15/11/03, 01:45
Hoi Tnuz,

Ga naar "Profiel". Daar aangekomen ga je naar "wijzig profiel", en daar op die pagina zoek je naar "Eigen gebruikers tekst".

Thats it :)

TMourik
15/11/03, 01:56
humor :) bij mij is er GEEN "Eigen gebruikers tekst"



Wijzig Profiel - TMourik
Registratie:
Email adres:
Controle Email adres:

Optionele Informatie Alle informatie kan gezien worden bij
andere webhostingtalk.nl gebruikers.

Homepage:
ICQ Nummer:
AOL Instant Messenger Handle:
Yahoo Messenger Handle:
Handtekening:

Optioneel handtekening gebruiken.

HTML code is OFF
vB Code is ON
[img] code is OFF
Smilies staan ON

Geboortedatum:
Als je je geboortedatum invult, zullen andere gebruikers je
verjaardag op de forum kalender en in je profiel kunnen zien.
Een geboortejaar invullen is optioneel

Additionele Informatie

Biography:
A few details about yourself
Location:
Where you live
Interests:
Your hobbies, etc
Occupation:
Your job


zoals je ziet.

UbErZ
15/11/03, 02:21
Dat is wel vreemd, wellicht moet je 100 posts hebben om dit te kunnen veranderen of zoiets?

rq
15/11/03, 04:24
Correct. Met 100 posts kun je ook zo'n fantastisch kringelding onder je naam nemen zoals ik heb! :D

TMourik
15/11/03, 11:57
had al zoiets verwacht :) iig bedankt :)

Raptor
15/11/03, 20:47
Jammer dat ik dat dan nog niet kan.

Tnuz
15/11/03, 21:17
Het lijkt erop dat je beloond wordt om veel 'onzin' te posten.
Ik probeer posts als 'Ik heb dat probleem ook' en 'Vind ik niet' zoveel mogelijk te vermijden. Maar als je enige vorm van status wilt hebben, en extra privileges, zul je wel moeten.

Jammer.

rq
15/11/03, 22:49
Status, privileges?

Het gaat over een ondertitel.. :D

En die posts die jij noemt zie ik eigenlijk nooit voorbij komen op dit forum. Kortom: Vind ik niet.

Raptor
15/11/03, 23:11
Maar het is toch een aanzet om meer te gaan posten.

wdv
15/11/03, 23:13
Origineel geplaatst door Tnuz
Het lijkt erop dat je beloond wordt om veel 'onzin' te posten.
Ik probeer posts als 'Ik heb dat probleem ook' en 'Vind ik niet' zoveel mogelijk te vermijden. Maar als je enige vorm van status wilt hebben, en extra privileges, zul je wel moeten.

Jammer.

Er zijn ook mensen die met alleen nuttige posts een hoog aantal halen, voor die mensen is het dan ook eigenlijk bedoelt.

Savvas
15/11/03, 23:35
Origineel geplaatst door wdv


Er zijn ook mensen die met alleen nuttige posts een hoog aantal halen, voor die mensen is het dan ook eigenlijk bedoelt.

Neem nou een voorbeeld aan Rik. Lid geworden nog geen 4 maanden geleden en heeft me toch een partij posts gemaakt, dan denk je? Tja onzin kan ik ook posten maar dat is het beslist niet. Rik is echt een aanwinst geworden voor het forum en dat vond Domenico kennelijk ook gezien Rik nu moderator is geworden. Nou heb ik Rik als voorbeeld genomen maar zo zijn er nog meer die een hoop posts hebben zonder dit met onzin behaald te hebben, wat betreft status vind ik wel erg ver gezocht...

FSCJasper
15/11/03, 23:41
Inderdaad..die ondertitel is leuk om te hebben en zoveel posts geeft een leuk aanzien. Maar toch heeft het geen echte toegevoegde waarde. Ik heb ook meer dan 400 posts gehaald, allemaal zonder die onzinposts, want hoeveelheid boeit me niet zoveel om een forum te vervuilen. Vind wel leuk natuurlijk dat ik zo'n aantal heb maar meerwaarde heeft het niet vind ik..

RobbertC
16/11/03, 00:06
Posts en ondertitel(status) zijn in principe totaal niet belangrijk.

We hebben liever iemand met 25 kwalitatief goede posts dan iemand die binnen 7 dagen het complete forum onder spamt en zo 200 posts heeft.