PDA

Bekijk Volledige Versie : De Oranje Poll



Rik
13/11/03, 20:08
Gaat Oranje het halen ?

Komend weekend is het dan zo ver, Oranje kan het verknallen of Nederland een HELE diepe zucht gaan geven....

Ik denk dat we die Schotse rokskes helemaal gek tikken en dat het zaterdag in de uitwedstrijd 0-3 zal worden, en tuis nog veel hoger... maar dat is mijn mening :D

Op naar het warme Portugal !

Busje huren ?

FSCJasper
13/11/03, 20:38
Niet te enthousiast worden, denk terug aan Ierland; 'makkie, tegen wie spelen we in Korea?' ..en hoe liep dat af?! Onderschatting is de grote zwakte van nederland en van de supporters, dus we zullen het nog wel zien. Ik denk een 1-2 uit en thuis 2-0 ..

RobbertC
13/11/03, 20:43
Het zal nog erg moeilijk worden vrees ik.

Maar toch, het zou wel heel schandalig zijn als Oranje niet naar Portugal gaat.

RayManZ
13/11/03, 20:57
Het worden lozers. 100%

Dennis
13/11/03, 21:06
Hmm, van Schotland verliezen gaat wel heel moeilijk worden :)
Zeker met 'Van Nistelrooy' en Makaay moet dat toch wel lukken.

Cybafish
13/11/03, 21:16
Zowieso, ik ben Nederlander, dat scheelt ook al.

[QWS]
13/11/03, 21:18
Origineel geplaatst door DennisCitus
Hmm, van Schotland verliezen gaat wel heel moeilijk worden :)
Zeker met 'Van Nistelrooy' en Makaay moet dat toch wel lukken.

lol die spelen niet :)

Rik
13/11/03, 21:22
Origineel geplaatst door [Liver]


lol die spelen niet :)

Wie wel volgens jou dan ?

®on
13/11/03, 21:37
Origineel geplaatst door Rik

Ik denk dat we die Schotse rokskes helemaal gek tikken en dat het zaterdag in de uitwedstrijd 0-3 zal worden, en tuis nog veel hoger... maar dat is mijn mening :D
Ik hoop dat het andersom is, zijn we af van die ellendige generatie met een hoop bla bla, maar weinig daden.

FSCJasper
13/11/03, 21:37
Het is inderdaad Kluivert en V.d Vaart in de spits..kluivert als diepe spits en V.D Vaart als buitenspeler. Makaay moet zijn mond meer opentrekken want ik gun hem zekers een kans

[QWS]
13/11/03, 21:42
Origineel geplaatst door Rik


Wie wel volgens jou dan ?

wat jasper zegt idd. maar geef toe , nistelrooy en makaay passen gewoon niet in het nederlands elftal..

Rik
13/11/03, 21:51
PIEÉÉÉRRRRRR

FSCJasper
13/11/03, 22:09
Kluivert, Nistelrooy en Makaay niet want zijn alle 3 killers, je moet een opbouwende spits hebben en enige die dat echt is is Rafael. Ja jongens,ik heb verstand van voetbal , ookal ben ik Fortunees ;)

Rik
14/11/03, 03:08
Zow, echt weinig vertrouwen in onze boyz...

[QWS]
14/11/03, 08:36
Origineel geplaatst door FSCJasper
Kluivert, Nistelrooy en Makaay niet want zijn alle 3 killers, je moet een opbouwende spits hebben en enige die dat echt is is Rafael. Ja jongens,ik heb verstand van voetbal , ookal ben ik Fortunees ;)

Fortuna? mss kan je er dan wel trainer worden ;)

Cybafish
14/11/03, 08:38
Lol 75% zegt "nee" tegen oranje :D

Rik
14/11/03, 08:42
Origineel geplaatst door Cybafish
Lol 75% zegt "nee" tegen oranje :D

Hahaha, vindt het ook wel wat hebben :D

HBCS
14/11/03, 10:46
ik vrees het ergste
maar hoop wel dat ze het haalen

[QWS]
15/11/03, 08:55
ik hoop juist dat "we" het niet halen :D

Rik
16/11/03, 03:00
Origineel geplaatst door [Liver]
ik hoop juist dat "we" het niet halen :D

Nou, dat is dan alvast voor de helft gelukt ;)

Dennis
16/11/03, 17:43
Uhm... ik hoorde dus bij de grote minderheid die 'Ja' heeft gestemd.

Ik hoop dat we het halen en ik geloof er nog wel in. Thuis tegen Schotland, dat kunnen wel meerdere teams in Nederland :)


Origineel geplaatst door [Liver]


lol die spelen niet :) Ze hadden wel moeten spelen :)

Alleen Ruud van Nistelrooy heeft gespeeld.

Grumpy
16/11/03, 17:45
Hoeveel moet NL dan woensdag halen? 2 meer dan Schotland?

Rik
16/11/03, 17:49
ja, of 2-0 winnen, of als Schotland hier op 1-0 komt dan moet het 3-1 worden....

Dennis
16/11/03, 17:50
Origineel geplaatst door Grumpy
Hoeveel moet NL dan woensdag halen? 2 meer dan Schotland? Als het op uitdoelpunten gaat (meestal) dan zal:

NL - SC
1-0 (gelijk)
1-1 (SC)
2-1 (SC)
3-1 (NL)
3-2 (SC)
2-2 (SC)

Alleen als het uiteindelijke resultaat gelijk is.
Bij 3-2 is dat bijvoorbeeld 3-3 gelijk. Dan worden uitdoelpunten gesteld.

SC - 2 (1 thuis)
NL - 0 (3 thuis)

Grumpy
16/11/03, 17:52
Dus 2 meer dan Schotland.. zeg dat dan :).

Rik
16/11/03, 18:06
Origineel geplaatst door Grumpy
Dus 2 meer dan Schotland.. zeg dat dan :).

:D

FSCJasper
16/11/03, 18:24
Nee , niet 2 meer dan schotland..bij gelijke stand worden uitgoals 2x getelt dus voorbeeld:

NL-SC = 6-3

Jullie zeggen dan dat nederland door is, want verschil van 2..fout, het wordt dan

NL - 6
SC 7

Dus ze mogen gewoon geen tegendoelpunt krijgen en zeker niet meer dan 1 ..

Grumpy
16/11/03, 18:59
Origineel geplaatst door FSCJasper
Nee , niet 2 meer dan schotland..bij gelijke stand worden uitgoals 2x getelt dus voorbeeld:

NL-SC = 6-3

Jullie zeggen dan dat nederland door is, want verschil van 2..fout, het wordt dan

NL - 6
SC 7

Dus ze mogen gewoon geen tegendoelpunt krijgen en zeker niet meer dan 1 ..
Als NL woensdag 6-3 haalt... is het dus 6-4 en dus geen gelijke stand.

FSCJasper
16/11/03, 19:02
jawel..Nederland en schotland hebben dan beide 1x gewonnen, dan tellen de uitgoals voor 2 ..reken maar uit

Rik
16/11/03, 19:22
Origineel geplaatst door FSCJasper
jawel..Nederland en schotland hebben dan beide 1x gewonnen, dan tellen de uitgoals voor 2 ..reken maar uit

Wordt gewoon lastig ;)

Dennis
16/11/03, 19:28
Origineel geplaatst door FSCJasper
jawel..Nederland en schotland hebben dan beide 1x gewonnen, dan tellen de uitgoals voor 2 ..reken maar uit Haha :)

Volgens mij werkt dat niet zo. Zou gigantisch oneerlijk zijn. Volgens mij is deze regel juist alleen van toepassing als het uiteindelijk gelijkspel is. (Uit + Thuis)


Wat is voetbal toch lastig :)
Gelukkig hebben wij hosting. Wij hoeven alleen maar kennis van Linux te hebben :p

FSCJasper
16/11/03, 19:32
Nee hoor,ik heb wel verstand van voetbal hoor ;) . Wanneer bij 2 wedstrijden de punten hetzelfde zijn wordt die regel in werking gebracht. Wel Fortunees, maar wel verstand van voetbal ;)

Dennis
16/11/03, 19:35
Origineel geplaatst door FSCJasper
Nee hoor,ik heb wel verstand van voetbal hoor ;) . Wanneer bij 2 wedstrijden de punten hetzelfde zijn wordt die regel in werking gebracht. Wel Fortunees, maar wel verstand van voetbal ;) Mjah, dat klopt inderdaad.


Origineel geplaatst door FSCJasper
jawel..Nederland en schotland hebben dan beide 1x gewonnen, dan tellen de uitgoals voor 2 ..reken maar uit Je spreekt jezelf nu tegen? Bij die 6-3 stond het 6-4 voor NL en hierbij zijn de punten niet hetzelfde.

FSCJasper
16/11/03, 19:42
Let op : punten door gewonnen wedstrijden/gelijk spel is als SC en NL beide winnen ..allebei 3 punten. Dan wordt die regel gebruikt en dan tellen uitgoals dubbel. In voorbeeld hierboven is het dan:

1-0 SC (uitgerekend ; 1-0)
6-3 NL (uitgerekend ; 6-6)
Samen is het dan 7-6 voor de schotten, snappie? ;)

Dennis
16/11/03, 19:46
Origineel geplaatst door FSCJasper
Let op : punten door gewonnen wedstrijden/gelijk spel is als SC en NL beide winnen ..allebei 3 punten. Dan wordt die regel gebruikt en dan tellen uitgoals dubbel. In voorbeeld hierboven is het dan:

1-0 SC (uitgerekend ; 1-0)
6-3 NL (uitgerekend ; 6-6)
Samen is het dan 7-6 voor de schotten, snappie? ;) Ik hoop dat dit je vraag beantwoord.


de europacup is het nog steeds zo dat wanneer het totaal aantal doelpunten gelijk is, men gaat kijken naar het uitdoelpunt. Is dit tegenwoordig niet een beetje achterhaald? ik zelf vind dat als men 0-0 thuis speelt en 1-1 uit (voorbeeld AC milan in de halve finale dit jaar tegen inter) dat er verlenging moet komen. het slaat toch eigenlijk nergens op dat een UITDOELPUNT dubbel telt bij gelijk aantal doelpunten van de twee teams over 2 wedstrijden ?Source [1]: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=tellen+dubbel+uitdoelpunten&lr=
Source [2]: http://www.ajaxforum.nl/viewtopic.php?t=866

Het gaat dus om doelpunten i.p.v. punten :)

®on
16/11/03, 20:49
Origineel geplaatst door FSCJasper
Nee hoor,ik heb wel verstand van voetbal hoor ;) . Wanneer bij 2 wedstrijden de punten hetzelfde zijn wordt die regel in werking gebracht. Wel Fortunees, maar wel verstand van voetbal ;)
Fortunees, en géén verstand van voetbal (en nog nooit Europees gespeeld ;) )

Bij een stand van 6-3 gaat Nederland wel degelijk door. Bij een stand van 2-1 of 3-2 gaat die regel van jou pas op, eerder niet.

FSCJasper
16/11/03, 21:01
Ja,inderdaad..net even nagevraagd ;) En headout, over Fortuna..niet praten over zaken waar je niets van weet jongetje! ;)
Fortuna heeft zeker Europees gespeeld, 1/8 finale gestrand op Everton die later kampioen werd..zelfs gewonnen van Wiszla Krakow, dus even dimmen over europees 'avontuur' van Fortuna;)

Over nederland hebben jullie ( helaas :D) gelijk .

®on
16/11/03, 21:59
Origineel geplaatst door FSCJasper
Ja,inderdaad..net even nagevraagd ;) En headout, over Fortuna..niet praten over zaken waar je niets van weet jongetje! ;)
Wie was er hier ook al weer een jaar of 14 ;) en nog niet geboren zo eind jaren 70/begin jaren 80 :D

Maar woensdag: ik zeg 2-1 en "we" :rolleyes: liggen er gewoon uit.

FSCJasper
16/11/03, 22:30
Echte clubsupporters weten ook zaken langer geleden dan ze geboren waren hoor ;)

Ik denk dat het 2-0 wordt, en we met grootste moeite toch doorgaan

[QWS]
17/11/03, 21:43
ik denk 2-1 en dat ze lekker op vakantie kunnen :D

RobbertC
19/11/03, 13:13
Vanavond is het dan zo ver :) Kan Nederland na 3 jaar eindelijk eens een cruciale wedstrijd winnen?

De dagen van Advocaat lijken zowiezo geteld, ongeacht het resultaat, als we de media mogen geloven.

Zelf verwacht ik vanavond een 2-1 winst (uitgeschakeld dus) of een 1-0 winst en dan wat heel Nederland vreest: penalties. Om vervolgens ook uitgeschakeld te worden.

Of zullen spelers als Van der Vaart, Sneijder en misschien Robben voor een grote ommekeer kunnen zorgen? Eigenlijk is Schotland niet meer dan een veredeld Moldavie, waar we ook met 5-0 (of was het 5-1 ofzo?) van wonnen.

Vanavond zullen we het dus weten :)

Rik
19/11/03, 13:22
Ik ben iig blij dat die v*rkr*cht*r | m**rd*n**r | *lc*h*l*st, niet mee mag doen stelletje arrogante kwallen, dat zijn het ;)

Als ze het nu wederom verpesten kunnen wij ons op voetbalgebied voortaan schamen in de rest v/d wereld, ineens kent niemand meer Johan kruijf, Marco v. Basten en Ruudje Gullit... dan weten ze alleen nog maar "Ooooh ja, dat landje dat altijd wordt uitgeschakeld door een voetbaldwerg"

Grrrrrrrrrrrrrrrrrr

RobbertC
19/11/03, 13:26
Niet alleen het EK van 2004 staat het op spel inderdaad, maar het complete imago van Nederland. En dat lot ligt in de handen van "dat stelletje verwende miljonairs met een ego zo groot als hun bankrekening" (bron: Brabants Dagblad die zo het artikel over de wedstrijd van zaterdag begon).

Rik
19/11/03, 13:28
Als ik 30 miljoen apart had staan zou ik me ook niet meer inspannen :D

Grumpy
19/11/03, 13:34
Origineel geplaatst door Rik
Als ik 30 miljoen apart had staan zou ik me ook niet meer inspannen :D
nouja... als je dat wel doet... heb je na 5 jaar wellicht 300 miljoen.

;)

Rik
19/11/03, 13:37
Origineel geplaatst door Grumpy

nouja... als je dat wel doet... heb je na 5 jaar wellicht 300 miljoen.

;)

En dan loop je onder een bus.....

Beter van die 30 genieten die laatste 40 jaar :D

Grumpy
19/11/03, 13:38
Origineel geplaatst door Rik


En dan loop je onder een bus.....

Beter van die 30 genieten die laatste 40 jaar :D
Met je 30 kan je ook onder een bus lopen.

Of erger nog, je familie helpt je een handje...
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35032

Cripton
19/11/03, 16:39
Eerst deed ik nee maar toch heb ik een gevoel dat ze wel de EK binenn kunnen komen en de 1e ronde uitvallen.

RobbertC
19/11/03, 20:38
Nog een uur :)

Ik ben benieuwd of er providers zijn die vanavond support tickets binnen krijgen :p

Rik
19/11/03, 20:56
hehehehe, ik ga off-line denk ik :D

Morphez
19/11/03, 22:29
Nope, ze verknallen het gewoon weer... 35 mensen hebben hier geen vertrouwen in...
maar jah zo te zien hebben ze ongelijk :)

RobbertC
19/11/03, 23:27
Origineel geplaatst door RobbertC
Of zullen spelers als Van der Vaart, Sneijder en misschien Robben voor een grote ommekeer kunnen zorgen? Eigenlijk is Schotland niet meer dan een veredeld Moldavie, waar we ook met 5-0 (of was het 5-1 ofzo?) van wonnen.
:D

6-0 :W:

XF-RICK
19/11/03, 23:28
Vandaag ging het wel goed :P

6 - 0 :D

WebBizz
19/11/03, 23:31
Mooie wedstrijd geweest! Kijk eigenlijk nooit voetbal, vandaag eens gekeken voor de verandering en het was fantastisch!

®on
20/11/03, 00:50
Ik heb alleen de 1e helft gezien, zat me dood te ergeren aan dat ***-publiek, precies zoals de Tartan Army zong: "You only sing when you're winning". :mad:

Domenico
20/11/03, 12:45
Tja, en nu worden ze waarschijnlijk ook gelijk europees kampioen en is Dick Advocaat de beste trainer van de wereld. NOT!

Rik
20/11/03, 13:13
Het is gewoon diep triest dat ze het WEER zover hebben laten komen...

En voor de mensen die 6-0 zo ontzettend TOP vinden... het is NORMAAL dat die gasten Schotland met minimaal 5-0 klop geven, het is gvd geen verschil ook in het veld !

Maar goed, idd -> triest publiek, kl*te Bauer na elke goal, en dikkie die gister zijn huid gered zag worden.... damm, wat had hij gehangen :D