PDA

Bekijk Volledige Versie : Goedkoop registreren .nl namen



acropia
13/11/03, 13:14
Ik wil zeer binnenkort 5 domeinnamen met extensie .nl aanvragen.

Voorwaarde:
- Ik wil al het verkeer door middel van dns direct naar mijn webspacehoster brengen, zodat ik daar mijn subdomeinen, mailaccounts kan blijven regelen...

Goedkoopst wat ik gevonden heb is € 15 per jaar excl BTW setup-free...

Wie biedt dat lager aan?

host3000
13/11/03, 13:19
Da's € 15,- incl btw?

Je kunt bij aanvraag opgeven op welke nameservers de namen komen te staan. Ik neem aan dat je al toegang hebt tot die nameservers om e-mail zaken enzo te regelen.

Als je 5 * .nl in één keer aanvraagt, reken ik € 10,- excl btw (€ 11,90 incl btw) per naam (dus totaal € 59,50, hoef je geen rekenmachine te pakken ;) )

Jan-Hein
13/11/03, 14:49
Bij ons kan je .nl domeinen registreren voor 9,- per domeinnaam incl btw als je er intressen in hebt contact me dan via pb

WebBizz
23/11/03, 20:28
Bij ons 11 euro excl btw per domein per jaar. Opgave van eigen nameservers is mogelijk. Je kunt ook onze nameservers gebruiken waarbij wij de forwarding zonder meerprijs voor je verzorgen. Genoemde prijs is alleen gelding bij minimaal vijf .nl registraties.

Cybafish
23/11/03, 22:31
Er vanuit gaand dat je zelf de beschikking hebt over correct geconfigureerde nameservers doe ik je de eenmalige aanbieding van €10 per jaar excl. BTW.

Om van deze aanbieding gebruik te kunnen maken dien je een e-mail te sturen naar verkoop@futureflex.nl waarin je duidelijk referentiecode 6469040-WHT opneemt. We zullen dan verder contact met je opnemen.

paulmatthijs
23/11/03, 23:07
mocht je binnen een jaar 10 domeinen verwachten te registreren (ook andere extensies naast .nl) is ons plus programma misschien iets voor je: 9 euro per domein per jaar. naast .nl ook .be, .com, .net, .org, .biz, .name, .info, .us en .ws.