PDA

Bekijk Volledige Versie : Modelcontract VOF

RobTD
12/11/03, 12:28
Hallo allemaal,

Heeft er iemand toevallig het modelcontract voor een VOF dat je kunt bestellen bij de kvk? Ik weet het ik kan het zelf kopen maar zou handig zijn als iemand het al had scheelt weer wat :-)

Of een ander modelcontract dat iemand heeft?

Alvast bedankt,
Rob Tieben

Jan-Hein
18/11/03, 22:42
Ja hoor ik heb nogwel een model contract voor je :)
Neem maar per pb contact met me op !

DaVaRiOuS
20/11/03, 14:13
ik ben bezig met het opzetten van de Algemene Voorwaarden,
dit is echt een enorme klus! Had niet verwacht dat daar zoveel tijd in zou zitten. (al dat onbegrijpelijk nederlandse taal :)). Ik heb het pakket van de AV en VOF contract zelf al gekocht bij de kvk alleen vindt die AV beetje brak. kun je net zo goed bij een andere hostingproviders afkijken en aanpassen e.d.

de VOF contract heb ik nog niet naar gekeken, ga vanavond weer even verder dus wordt nog even puzzelen.

heb ook het Ondernemingsplan gekocht, dit heb ik nog niet doorgenomen maar schijnt ook een klote klus te zijn.

Arash
30/11/03, 05:19
Kan iemand mij ook helpen met die VOF contract?

Arash
15/12/03, 13:40
?

Rudi
15/12/03, 20:30
Voor een paar euro te koop bij KvK. Is wel de moeite lijkt me (aangezien het erg belangrijk is zaken vast te leggen als je met iemand gaat samenwerken en vervolgens hoofdelijk aansprakelijk bent).

Arash
16/12/03, 11:43
Bedankt Rudi

Ik neem contact op met KVK

Rik
16/12/03, 12:15
Wacht even, ik zoek hem even op (gratis ;))

//edit: het contract : Modelcontract VOF (http://www.netadvice.nl/pdf/Standaardcontract_vof.pdf)

RobTD
31/12/03, 16:09
Hartelijk bedankt!

wbakker-letsgoonline
29/03/04, 11:32
Heeft iemand dit nog online staan ? wil gewoon ff zien wat er instaat en of wat erin moet heb zelf al wel dingen bedacht maar fftjes kijken of ik niet iets vergeten ben, heb dus geen in om 7 euro uit te geven voor bijv. 2 dingen die ik misschien vergeten ben..

Thnxx alvast
Wesley Bakker