PDA

Bekijk Volledige Versie : Chat optie?



UbErZ
12/11/03, 03:05
Is het niet een idee om een chat ruimte in het forum te integreren? Ik snap dat de database functie van een forum op dit gedeelte dan weg valt, maar ik denk dat het erg leuk is voor de vroege uurtjes e.d. (zoals nu :) )

Rik
12/11/03, 03:09
zou een optie kunnen zijn, van de andere kant, MSN werkt perfect...

The MAzTER
12/11/03, 04:29
...

Domenico
12/11/03, 08:53
Chat is al aanwezig maar nog niet geactiveerd. Misschien dat we het maar gewoon moeten doen maar dan wel alleen voor gebruikers die boven een flink aantal posts uitkomen. Naja, we zullen het er wel over gaan hebben voor de zoveelste keer.

Een shoutbox is overigens ook al aanwezig.

Dreas
12/11/03, 09:40
Ik denk eerlijk gezegd dat juist met een chatbox het centrale van dit forum mist en de hoeveelheid van de dagelijkse posts terug brengt. Tevens is een chat relatief lastig te controleren (op mensen die constant aanbiedingen doen etc).

Cripton
12/11/03, 10:10
Het nadeel van een chatbox is dat je niet altijd vragen steld maar ook een beetje gaat blaten met elkaar en dan wordt het echter een rotzooi.

UbErZ
12/11/03, 11:36
Wellicht is het een idee om de chatbox alleen op bepaalde tijdstippen open te gooien? Onder "normale" werkuren de chat dicht en forum als toevlucht. En na de "normale" uren de chatbox open voor wat extra contact etc met elkaar?

Ik denk dat je op deze manier de vaste postings behoud, en toch ook een meerwaarde aan het forum geeft met een chatruimte.

Santario
12/11/03, 11:45
Helemaal mee eens, goede tussenoplossing. Chatbox voor in de late uurtjes :)

Grumpy
12/11/03, 15:13
Ik heb geen zin om ook nog een chatbox te moeten modden.

Chatten alleen voor users met hoge posts vind ik ook niet echt een goed idee.

Er zijn een aantal gebruikers die hele goede posts maken, maar ze posten niet veel, terwijl er ook veel gebruikers zijn die veel posten met heel wat nutteloze dingen. Deze mensen kunnen beter op andere chatboxen hangen dan een wht chat, denk ik.

Misschien is het beter om wat soepeler te zijn in deze lounge... kan je ook wel een beetje "chatten". Hmmm "deze lounge"... dit topic kan beter in suggesties en feedback... even moven dan maar :).

The MAzTER
12/11/03, 20:59
...

WebBizz
12/11/03, 21:04
Ik zie ook geen shoutbox. Een chat / shoutbox lijkt mij de functie van dit forum ondergraven, ik zie er niets in. Als je met iemand wilt chatten neem je toch gewoon msn o.i.d.

Domenico
13/11/03, 00:57
Origineel geplaatst door The MAzTER


eh?

ben ik blind?


Aanwezig maar uitgeschakeld.

Santario
14/11/03, 01:47
Hehe, zat me idd ook al af te vragen of ik naar Hans Anders moest gaan ;)

bjorn
14/11/03, 20:42
Chat op WHT

Chat = niet netjes
Forum = artikel per artikel, mooie gesorteerd en niet door elkaar!

mdf
24/11/03, 01:33
Beetje chillen in een chatbox; slap ouwehoeren, onge'mod' dus lekker iedereen z'n gang laten gaan en alleen als het echt uit de klauwen loopt (continu aanbiedingen doen, discriminatie enz.) iemand bannen uit de chat.
Dus:
- chatbox voor iedereen
- niet modden (scheelt de mods werk)
- aantal dingen verbieden zoals aanbiedingen plaatsen, behalve als iemand om een prijsje voor iets vraagt..., discriminerende zaken, enz.
- eventueel geopend vanaf 18:00 uur, maar wat mij betreft de hele dag open.

Mocht dit veel BW gaan kosten dan wil ik eventueel die chatbox wel hosten en dat er hier dan linkjes geplaatst worden.
Ook ben ik best bereid om een oogje in het zeil te houden om te checken of bovenstaande dingen nagekomen worden.

Mocht hier belangstelling voor zijn......you know where to find me....