PDA

Bekijk Volledige Versie : HotGsm.com



Ties
11/11/03, 17:50
Ik vroeg me het volgende af...
Hoeveel is HotGsm.com waard? Wat denken jullie? (En waarom?)

vdx
11/11/03, 23:19
Klinkt goed... alleen jammer dat men in de Engelstalige landen de term GSM niet veel gebruikt (wel: cell, cellular, mobile).

Ties
11/11/03, 23:34
Inderdaad, daar heb je gelijk in.. (Hoopte stiekem dat niemand dat zou bedenken ;)) Maar wat denk je (jullie) dat de naam waard is?

Santario
12/11/03, 03:31
Probeer het eens bij Proteon Communication, de makers van Hotsms of misschien verkopen aan hotgsm.nl :) Misschien kan je hem tevens eens op adultwebmaster.nl knallen, beetje adult gericht... je weet nooit wat er iemand voor geeft. Denk alleen dat de reguliere markt er weinig voor zal geven.

Rik
12/11/03, 03:36
Origineel geplaatst door Ties
Inderdaad, daar heb je gelijk in.. (Hoopte stiekem dat niemand dat zou bedenken ;)) Maar wat denk je (jullie) dat de naam waard is?

je hebt hier best met ervaren mensen te maken, we zijn er "dagelijks" mee bezig.... ;)

Waarde.... moeilijk.

Er zijn helaas al zo ontzettend veel telecomsites.
Je zou er iets compleets nieuws op moeten zetten, daar een berekening/schatting/businessplan voor maken, en dan de waarde inschatten....

UbErZ
12/11/03, 03:52
Toen ik de naam hotgsm zag moest ik gelijk aan die exploderende nokia telefoons denken :) Wellicht kan je daar iets mee doen?

Maar voor de rest zou ik net als santario denken aan een adultwebmaster die iets met smsjes doet.

Rik
12/11/03, 03:56
Origineel geplaatst door UbErZ
Toen ik de naam hotgsm zag moest ik gelijk aan die exploderende nokia telefoons denken :) Wellicht kan je daar iets mee doen?

Maar voor de rest zou ik net als santario denken aan een adultwebmaster die iets met smsjes doet.

Ja inderdaad, zoiets, er valt echt wel een goed concept voor te bedenken.

Ties
12/11/03, 13:34
Iig al bedankt voor alle tips.. Zijn goede tips. Ik denk dat ik idd eens wat meer richting de adult-wereld ga kijken.. Sex verkoopt en tegenwoordig ook op telefoons heb ik gehoord :) (Denk aan achtergronden e.d.. Leuke screensavers ;))

Iig, bedankt voor de tips!

purehosting
26/11/03, 17:09
ja ja ik zou zelf een consept bedenken en maken en daarna met concept verkopen dat verdient veel beter