PDA

Bekijk Volledige Versie : [Sitecheck] Alcahosting



Newjersey
10/11/03, 08:28
Nu ik de start van mijn hosting / internet services bedrijf steeds meer begin te naderen ben ik voorzichtig begonnen met het design van de pagina: met dit als resulaat:

http://alcahosting.nl/preview/


Disclaimer: Let niet op de tekst, het is alleen maar een dummytekst. Voor de rest moet ik de teksten nog aanpassen. Ik wou van jullie weten wat jullie van het design vonden en of er nog een aantal verbeteringen doorgevoerd kunnen worden? Ik zou zeggen, zeg maar alles wat je er over vind, of het nou goed of slecht is ;)

De doel van mijn site was om het zo simpel mogelijk te houden en zo weinig mogelijk toeters en bellen er aan toe te voegen, dus mijn motto is: keep it simple ;) , en ook ben ik van de resolutie 1024 x 768 uitgegaan met het maken van de pagina

®on
10/11/03, 14:17
Bij mij zie ik een horizontale scrollbalk in je iframe :eek: (Mozilla Firebird, IE ziet geen scrollbalk)
Misschien toch een ander truukje gebruiken voor je site?

reneovertoom
10/11/03, 14:45
Hier ook. Mozilla Firebird ook de scrollbalken die Headout noemde, en in IE niet :)
Voor de rest is het wat 'kaal' maar te druk is ook weer niets. Heel persoonlijk dus ;)

TechXP
11/11/03, 00:17
Persoonlijk niet echt mooi. Niet echt spectaculair.
En ik zou dat knipperende ding weghalen op de webhosting pagina.

alcahosting, ik las in het begin per ongeluk al-qaida hosting :P
Ik ga maar naar mijn nest toe :)

Newjersey
11/11/03, 09:17
ok, dan blinkende gedeelte heb ik al weggehaalt.. nu zal ik proberen of ik het in iets anders dan een iframe kan proppen, thnx voor de reacties :)

Shr3d
11/11/03, 17:57
Hmm..Het ziet er opzich niet slecht uit.

Aan het design zou ik wat sleutelen, ik vind de logo's bovenaan redelijk druk werkend en onoverzichtelijk.

Voor de rest kan ik nog weinig beoordelen aangezien je weinig hebt.

Succes ermee! :)

Santario
12/11/03, 02:26
Veel grijs waardoor het op mij niet erg overzichtelijk overkomt, misschien tekstkleur gewoon zwart of...? Verder inderdaad simpele layout maar dat hoeft niet bij voorkeur slecht te zijn, al zou het mij totaal niet aanspreken. Ik zou de achtergrond gewoon wit houden, dan komt de daadwerkelijke layout beter naar voren toe :)

evilnerds.com
24/11/03, 11:54
Ik ben er niet weg van, plaatjes zijn slecht afgewerkt. Onregelmatige ruimte tussen de links bovenin. Achtergrond is te druk. Het rode kader wat je in het panel onder hebt zou ik ook in het bovenste kader toepassen.