PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinaanvraag



ultranetworkz
09/11/03, 22:20
Beste,

Ik ben op het idee gekomen om een domeinnaam bestel formulier te maken omdat ik nogal wat domeinaanvragen krijg die niet op mijn eigen dns kunnen.. Daarom heb ik het volgende bestel form gemaakt :

http://ultranetworks.nl/domeinnaamregistratie.php

Zien jullie hier het nut van in of zeggen jullie van nee is te on pro o.i.d. ik hoor het graag

Met vriendelijke groet
Nick Voets

reneovertoom
10/11/03, 00:36
Hoe gaat dit precies in zijn werk? Op welke host run je dit script dan, en naar wie wordt de data verzonden? Kun je op deze manier dan wél alle domeinen reggen?
Geen kritiek hoor, ik begrijp het alleen niet:)

TMourik
10/11/03, 15:04
vraag me ook precies af wat je precies wilt met dat formulier, graag even uitleggen.

ik zal je interpunctie cq spel fouten cq zin volgorde controleren op je website. heb o.a. bij Over Ons aantal fouten gezien ( zijn klanten tevreden te houden geeft daarom optimale support.) - (opnemen ook u vragen beantwoorden wij graag.) etc

ultranetworkz
10/11/03, 15:07
Uhm de bedoeling van dit formulier is ... Dat de mensen meteen allee informatie geven die nodig is om het domein op eigen dns te registreren niet dat daar nog tig mailtjes voor nodig zijn :)

en die spelfouten word aangewerkt

reneovertoom
10/11/03, 15:12
Huh? Maar met dit script kun je ze dus wél op je eigen DNS zetten? Staat het script in verbinding met je DNS ofzo ?

ultranetworkz
10/11/03, 15:53
nee kijk , dit is een bestel formulier hier kunnen ze hen domein reggen onder hen eigen dns, maar met dit formulier krijg ik alle informatie in 1 keer daar hoef ik niet nog tig mailtjes voor te versturen dan

reneovertoom
10/11/03, 15:57
Maar als een particulier nu zo'n domein wilt, die zal geen eigen DNS hebben. Hoe gaat dit dan in zijn werk ?

ultranetworkz
10/11/03, 17:06
Origineel geplaatst door reneovertoom
Maar als een particulier nu zo'n domein wilt, die zal geen eigen DNS hebben. Hoe gaat dit dan in zijn werk ?

Dan zouden ze gewoon hosting moeten nemen incl domeinnaam , Wij doen namelijk niet aan forwarding e.d.

Dennis
10/11/03, 17:18
Ik zie het nut er nog steeds niet van in. Zou je het eens goed willen uitleggen? Is het gewoon een simpel formulier die een mail naar jouw stuurt met een mooi overzicht waar jij snel iets mee kunt net zoals wij op http://members.citus.nl/resellers/domreg.html doen?

ultranetworkz
10/11/03, 19:33
Uhm, ja daar komt het wel op neer :) Alleen bij mij kan iedereen het niet alleen de resellers :)