PDA

Bekijk Volledige Versie : Deelnemers bespreking Keurmerk...



Rik
09/11/03, 16:59
Aankomend weekend is het dan zover, de eerste vergadering over het Keurmerk voor webhostingbedrijven zal plaatsvinden...

Er hebben zich een aantal mensen bereid gevonden mee te komen praten over het opzetten van dit concept.

Mijn vraag nu is, zouden de personen die zich hebben opgegeven, maar die NIET in het aparte forum kunnen over het keurmerk, zich via PB even bij mij willen melden ?

Ik heb een vrij uitgebreid document online beschikbaar vandaag, en ik wil jullie graag per e-mail de URL doorgeven (;))

De bedoeling is dat jullie het document eens rustig doornemen VOOR de 15e november...
Op deze manier ben je compleet op de hoogte van alles dat tot nu toe is besproken.
Je kunt voor jezelf alvast een lijstje met vragen/opmerkingen en ideeën maken die op de bewuste dag besproken kunnen worden....

Voor de zekerheid zou ik het fijn vinden als iedereen die zeker komt zaterdag, zich hier via een bericht even kwam melden... dan weet ik vrijdag precies met hoeveel personen we zijn (i.v.m. een grotere zaal e.v.t.).

Mvg Rik.

Rik
09/11/03, 17:00
Euhhh, ik kom zeker :D

Mijn mail voor de URL:

rikvanesser@netadvice.nl

reneovertoom
09/11/03, 18:02
Worden de notulen openbaar gemaakt voor geintresseerden zoals ik? Of is het bedrijfsgevoelige info waar concurrenten baat bij gaan hebben of andere belemeringen op publicatie ?
Anders hou ik me aanbevolen :)

Rik
09/11/03, 18:54
Origineel geplaatst door reneovertoom
Worden de notulen openbaar gemaakt voor geintresseerden zoals ik? Of is het bedrijfsgevoelige info waar concurrenten baat bij gaan hebben of andere belemeringen op publicatie ?
Anders hou ik me aanbevolen :)

Na de bespreking zal ik een uitgebreid verslag maken.
verder kun je je ook op de nieuwsbrief aanmelden via:
houmijopdehoogte@hostmerk.nl , via die nieuwsbrief kun je dus ook op de hoogte blijven...

Het financiële gedeelte, en de organisatiestructuur worden later kenbaar gemaakt voor een gedeelte.
Verder is het zo dat de statuten van een stichting (en dat worden wij) gedeponeerd worden bij de K.v.K met behulp van een Notaris.
Deze zijn dus altijd op te vragen straks.

Met concurrentie hebben wij als onafhankelijk keurmerk niets te maken eigenlijk, het wordt een Non-profit organisatie waarbij alle winsten terugvloeien in de org door de kosten, de uitvoering en de marketing van het concept.

Grumpy
10/11/03, 00:11
Krijg ik ook de nieuwsbrief of moet ik me nog aanmelden? ;)

Rik
10/11/03, 00:32
Origineel geplaatst door Grumpy
Krijg ik ook de nieuwsbrief of moet ik me nog aanmelden? ;)

Ik denk dat jij hem zo wel gaat krijgen :D

reneovertoom
10/11/03, 00:34
leuk initiatief Rik! Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief !

Rik
10/11/03, 01:59
Dank je, het is echter een initiatief van een groep mensen ;)
Probeer het alleen een beetje richting en vorm te geven...

bjorn
10/11/03, 12:30
Begint er toch al wel mooie op te lijken he!
PS: ik kom zaterdag!

E-mail adres voor het doc: bjornwuustwezel@hotmail.com
Wegens wat problemen met me email adres.....

HBCS
10/11/03, 12:53
rik ik had mij opgegeven maar weet niets van een forum
waar vindt ik die ?
vg

Rik
10/11/03, 12:59
Origineel geplaatst door herman
rik ik had mij opgegeven maar weet niets van een forum
waar vindt ik die ?
vg

In dat forum konden maar enkele mensen, het is nu inmiddels al enkele weekjes wat minder gebruikt omdat we daar zo goed als klaar zijn voor nu.

In dat forum hebben we met enkele mensen het geheel een beetje vorm gegeven.
Een stuk daarvan heb ik nu online geplaatst zodat de mensen die zaterdag komen, weten hoe we ervoor staan.

Ik heb jou e-mailadres er al in staan Herman, je ontvangt die link straks ;)

Pantsy
10/11/03, 13:28
Heb me ook aangemeld voor de mailing :)

bjorn
10/11/03, 15:25
Origineel geplaatst door TrancePitt
Heb me ook aangemeld voor de mailing :)

Kom jij ook de 15de?

cridea
10/11/03, 16:43
Ik heb me ook al 2 keer aangemeld voor de mailing, maar krijg geen (auto)reply terug. Klopt dat?

Rik
10/11/03, 19:30
Origineel geplaatst door byh
Ik heb me ook al 2 keer aangemeld voor de mailing, maar krijg geen (auto)reply terug. Klopt dat?

Dat klopt, komt geen auto-reply terug ;)

Ik wou pas een nieuwsbrief naar buiten brengen als we iets concreets te melden hebben, en dat zal komend weekend zeker het geval zijn.

Rik
10/11/03, 19:34
Origineel geplaatst door bjorn


Kom jij ook de 15de?

Heel even, Bjorn, het is niet de bedoeling dat de link met info e.d. doorgegeven gaat worden aan iedereen en dat iedereen zomaar kan komen zaterdag.
Ik zit met een besproken zaal die nu al te klein lijkt te worden, dus gelieve niet zelf mensen uit te nodigen o.i.d. ;)
Ik heb op dit forum een X-aantal oproepen gedaan, er zijn genoeg mogelijkheden geweest om hier aan mee te werken ;)

Mensen die zich bij mij hebben aangemeld krijgen morgen een e-mail met de definitieve informatie.

Mvg Rik

Pantsy
10/11/03, 21:28
+ dat ik de 15de niet aanwezig zal zijn :)

Savvas
10/11/03, 22:09
Beste Rik,

Een tijdje geleden hadden we het erover in een topic en jij zei tegen mij dat je Domenico zou verzoeken om mij toegang te geven tot dat besloten forum....Ik heb echter daarna niks meer gehoord dus dacht dat dat wel verloren zaak zou zijn. Echter nu er toch weer een topic gestart is waarin het onder andere word besproken vroeg ik me toch af hoe het nou in elkaar zit?

Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

Rik
10/11/03, 22:14
Origineel geplaatst door NetRouting
Beste Rik,

Een tijdje geleden hadden we het erover in een topic en jij zei tegen mij dat je Domenico zou verzoeken om mij toegang te geven tot dat besloten forum....Ik heb echter daarna niks meer gehoord dus dacht dat dat wel verloren zaak zou zijn. Echter nu er toch weer een topic gestart is waarin het onder andere word besproken vroeg ik me toch af hoe het nou in elkaar zit?

Graag hoor ik van je.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

Hoi Savvas,

Klopt, alleen is het zo dat we sindsdien geen gebruik meer hebben gemaakt van het forum omdat we de bespreking af wilden wachten...

Zodra het allemaal duidelijk is (na de 15e) zullen we daar verder gaan, en zorg ik dat de deelnemers toegang hebben.
Ik vondt het zinloos om je in een forum te laten waar nu al enkele weken niets/tot weinig gebeurd is... ;)

Grumpy
11/11/03, 00:45
Tijdens de bespreking zullen de belangrijkere dingen die in dat forum staan besproken worden. De mensen die komen, en geen toegang hebben tot dat forum, zullen de nodige informatie tijdens de bespreking te horen krijgen.

Anderen krijgen vast en zeker na de bespreking het een en ander via de mailinglijst te horen.

Qweb
11/11/03, 22:22
Ik zou graag de URL gemaild willen zien naar musti@qweb.nl

Grumpy
11/11/03, 23:32
Ik kan me niet herinneren dat jij je had aangemeld?

Rik
12/11/03, 00:05
Ikke ook niet...
Maandag komt de nieuwsbrief uit iig...

reneovertoom
12/11/03, 17:18
Oh vandaar dat ik nog niks binnen had :) Ben benieuwd maandag!