PDA

Bekijk Volledige Versie : Server contract?



reneovertoom
08/11/03, 20:23
Ik geloof dat dit topic hier moet :)

Ehmm....ik zal het proberen om zo goed mogelijk te omschrijven.
Wanneer ik een eigen server heb, en het bedrijf inmiddels "on tour" hebt. Wil ik de website zo volledig mogelijk maken.
Dus ook het samenstellen van servers, aparte configs (uiteraatd tot op zekere hoogte)

Nu hebben de meesten van jullie deze mogelijkheid, alleen hebben jullie zoveel op voorraad? Of kopen jullie direct alles in na een order en zetten alles zélf in elkaar? Incl. de benodigde software e.d.

Nu kan ik dit NIET, maar wil deze mogelijkheid wél gaan aanbieden.

Dan mijn vraag, is het mogelijk om met iemand die deze capaciteiten wél heeft, een soort van contract af te sluiten dat de levering/maak van servers via "hem" gaat ? ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen maken

Savvas
09/11/03, 10:59
ik denk dat dit bij veel mensen hier gewoon mogelijk is.

Bij ons is het slechts voor bestaande klanten op colocatie of dedicatie gebied mogelijk.

FuturIS
09/11/03, 11:17
Bij ons is het ook mogelijk, maar net zoals bij netrouting alleen voor bestaande klanten.

reneovertoom
09/11/03, 11:52
Ehm..voor bestaande klanten, dus als ik klant bij een van jullie was, zou ik deze dienst kunnen aanbieden ? (wel met service/managing van jullie).

Pantsy
09/11/03, 12:00
Correct

host3000
09/11/03, 12:24
Bij HOST3000 heeft u twee mogelijkheden:
- u bent in feite reseller van onze servers en ontvangt een fee voor elke server die verhuurd wordt;
- u gaat met ons een overeenkomst aan en verhuurt deze door aan uw klanten. In dit geval bepaalt u zelf de marge die u krijgt.

Dit kan echter alleen met servers die in ons cabinet geplaatst worden, dus het moet òf een dedicated òf een co-located server voor ons zijn.

reneovertoom
09/11/03, 12:25
Uiteraard begrijp ik dat ik me moet "aanpassen" aan jullie assortiment om het maar zo te noemen.
Nu weet ik een beetje wat de mogelijkheden zijn.
TrancePitt en host3000, thx voor de info (Y)