PDA

Bekijk Volledige Versie : Traffic alleen voor website



marceld
08/11/03, 01:14
Hoi Hoi

Zeg ik ben op zoek naar een scriptje of prog waarmee je de bandwidth kunt meten van een bepaalde site. Momenteel draai ik met een statserver, apacheserver en dit op een windowsbak, op zich werkt dit prima, er draaien enkele website's op deze machine.
Wat ik zoek is een scriptje dat eigenlijk alleen de bandwidth meet en misschien wat meer info over de traffic maar voornamelijk de bandwidth. Heeft iemand enig idee welke script hier voor geschikt is? Natuurlijk heb ik al het een en ander gezien op de diversen scriptsiste's maar of complete scripts met toeters en bellen of weer scripts die niet op windows draaien. Ik hoor graag van jullie.
Top site trouwens!!!

dotnetjunkie
08/11/03, 06:13
AWStats bvb. laat dat zien, maar enkel voor uitgaand verkeer (wat uiteraard wel het leeuwedeel van traffic is).
Ook vele andere log-analysers bieden die optie.
Als nog iemand een mogelijkheid kent buiten een IIS log analyser dan hoor ik dat graag!

marceld
08/11/03, 09:38
Ja inderdaad kwam ik AWStats ook tegen, een van de weinige en goed uitziende die voor elke klant ook leesbaar is, echter krijg ik hem niet aan de praat, hij werkt wel, althans het script, maar er komen geen gegevens, ergens dacht ik (na een dag klooien) er moet toch ergens een scriptje zijn die alleen bandwitdh kb bijhoud of wor ik nu... Me klanten moet kunnen zien in hoevele zijn verkeer heb gemaakt en niet te veel toeters en bellen.
Ik heb eventueel wel een server Live-Stats voor je, hij werkt ook op IIS en apache, geef maar een brul dat maak ik even een ftp account zodat je hem kan ophalen
groetjes, ik hoor graag van jullie