PDA

Bekijk Volledige Versie : [Gezocht] 1 of 2U langzaame server.



muisje
06/11/03, 22:30
Momenteel ben ik opzoek voor een kleine test naar een beetje langzaame server.

maximaal een 400 mhz PII of celeron.

Nu kan ik wel een 1 of 2u kast kopen en een oud mainboard met processor er inplaatsen maar dit vind ik toch een beetje te duur voor een test die maximaal 2 maanden zal duuren.

Heb je nog ergens zo'n machine staan of alleen een oude kast waar je vanaf wilt laat het even weten.

thnx

m.

TMourik
06/11/03, 22:39
mag ik heel even vragen, je zoekt een 1u/2u server , maar voor maar 2 maanden test ? wat is de reden van die kast dan? of word de server wel geplaatst op colo ? (2 maanden = 1 jaar contract, is duur imho)

als hij niet in een 19" kast komt, zou ik zeggen: pak gewoon een 2de hands pc :)

Arjan
06/11/03, 23:22
Ik heb nog wel een paar celerons (2200 mhz en 2600 mhz) over. Je kan eventueel een celeron 2200 van mij overkopen voor 50 Euro inc BTW. De prijs voor een 2600 weet ik nu even niet.

Officiele intel koeler zit er bij + garantie + factuur. Deze celerons zijn 3 maanden gebruikt en nu liggen ze niks te doen in een doos. Als je het wat vindt dan lees ik het wel in je volgende post.

Savvas
06/11/03, 23:27
Origineel geplaatst door Arjan
Ik heb nog wel een paar celerons (2200 mhz en 2600 mhz) over. Je kan eventueel een celeron 2200 van mij overkopen voor 50 Euro inc BTW. De prijs voor een 2600 weet ik nu even niet.

Officiele intel koeler zit er bij + garantie + factuur. Deze celerons zijn 3 maanden gebruikt en nu liggen ze niks te doen in een doos. Als je het wat vindt dan lees ik het wel in je volgende post.

indien de topicstarter geen interesse heeft wil ik wellicht 2x 2.2ghz cpu's van je overnemen...

Laat maar horen indien je ze dan nog heb :)

PS deze hebben we het over Intel Celeron 2200 Mhz/400 FC-PGA 128 Kb L2-cache cpu?

Ahead-IT
06/11/03, 23:38
Aan welke prijs denk je?

Arjan
06/11/03, 23:39
Dit gedeelte weet ik zeker : Intel Celeron 2200 Mhz 128 Kb L2 cache

Voor de rest weet ik dat ze in een standaard intel moederbord paste met DDR geheugen. Maar ik kan dat eventueel even na kijken want ik dacht dat dit soort gegevens op de processor staan.

Ik wacht de reactie van de topic starter af en anders zal ik kijken of ik er nog twee heb liggen voor jou.

Savvas
06/11/03, 23:41
Origineel geplaatst door Arjan
Dit gedeelte weet ik zeker : Intel Celeron 2200 Mhz 128 Kb L2 cache

Voor de rest weet ik dat ze in een standaard intel moederbord paste met DDR geheugen. Maar ik kan dat eventueel even na kijken want ik dacht dat dit soort gegevens op de processor staan.

Ik wacht de reactie van de topic starter af en anders zal ik kijken of ik er nog twee heb liggen voor jou.

mijn dank is groot:)

muisje
07/11/03, 10:01
mag ik heel even vragen, je zoekt een 1u/2u server , maar voor maar 2 maanden test ? wat is de reden van die kast dan? of word de server wel geplaatst op colo ? (2 maanden = 1 jaar contract, is duur imho)

als hij niet in een 19" kast komt, zou ik zeggen: pak gewoon een 2de hands pc

Ik heb 3 eigen kasten dus dit kost me niets..

waarom het 1 of 2 u moet zijn is omdat de kast waar de test in gedaan moet worden nog maar 2 u vrij heeft.


Arjan:

Bedankt maar ik ben echt op zoek naar langzaame servers :), dit in verband met een probleem die ik probeer na te maken, en dat probleem blijkt bij machine's onder de 400 mhz voor te komen. (al mijn machine's zijn 2.* ghz. dus tis lastig testen)

Mikey
07/11/03, 22:46
en wat wil je precies nabootsen dan ??

muisje
08/11/03, 18:42
Een probleem in een applicatie van een klant die pas na een tijde optreed en schijnbaar alleen bij machine's onder de 400 mhz..

Maargoed dat is compleet offtopic :)..