PDA

Bekijk Volledige Versie : Webdesign aanvraag



keepow
05/11/03, 14:25
Ik zag geen andere geschikte plaats voor dit soort aanvragen dus doe ik het maar hier.
Wat kost het om een redelijke eenvoudige layout te maken (prof indruk) + enkele pagina's (+-10) + een php webformulier (1).
En elke maand een update te plaatsen met wat er nieuw is op de site.

Ik zou graag een begin prijs (de layout en de pagina's maken + lancering van de site) zien en een prijs voor de maandelijkse updates...


Oja zelf heb ik al een host tot mijn beschikking.
Dus er hoeven geen hosting kosten te worden berekend.

MVg.

Rudi
05/11/03, 15:53
De kosten voor het bouwen van een website liggen tussen 1000 en 1500 euro voor hetgeen jij schets. Echter is het uiteindelijke bedrag geheel afhankelijk van jouw wensen en materiaal wat (evt. digitaal) aangeleverd kan worden.

Maandelijkse updates zijn geheel afhankelijk van wat dit inhoud (alle pagina's aanpassen, of een plaatje vervangen, of enkel een nieuwsbericht erop plaatsen). Eventueel kan zoiets ook door jou gedaan worden, dan bouwen wij daarvoor een eenvoudig CMS (Content Management System).

Undo
05/11/03, 17:10
Origineel geplaatst door keepow
Ik zag geen andere geschikte plaats voor dit soort aanvragen dus doe ik het maar hier.
Wat kost het om een redelijke eenvoudige layout te maken (prof indruk) + enkele pagina's (+-10) + een php webformulier (1).
En elke maand een update te plaatsen met wat er nieuw is op de site.

Ik zou graag een begin prijs (de layout en de pagina's maken + lancering van de site) zien en een prijs voor de maandelijkse updates...


Oja zelf heb ik al een host tot mijn beschikking.
Dus er hoeven geen hosting kosten te worden berekend.

MVg.
Beste,
bij Undo Multimedia is dit geen probleem. Een kort overzicht van ons prijskaartje:
Lay-out: 150 euro
Scripting: 45 euro
Lancering: Geen kosten
----
3,50 euro per update
Undo Multimedia biedt u dit met plezier aan tegen lage prijs omdat wij het materiaal goed kunnen gebruiken voor de portfolio die we aan het opvullen zijn.
Neemt u aub contact op met webbaa@webbaa.com op via PB voor meer informatie.
Vr.gr.,
Ward Ooms;)

[edit] Wij zijn momenteel bezig met de ontwikkeling van .SMART CMS waarmee het mogelijk word zelf uw website te beheren en te updaten. Dit is dus kostenloos en simpel, online handleiding wordt bijgeleverd. Verkrijgbaar vanaf 1 februari voor ongeveer 120 euro.;)

Savvas
06/11/03, 10:35
Beste,

Uw bovengenoemde punten kunnen wij voor u realiseren voor een prijs tussen de €400,- en €600,-. Hierbij zitten de genoemde pagina's bij inbegrepen en het gewenste script. Ik kan u echter geen vaste prijs geven gezien er nog niet echt duidelijk is wat er precies ontworpen dient te worden.

Wel kan ik u exacte prijzen geven voor het maandelijks bijhouden van de website:

UA (Update Agreement)
- Niveau 1: kleine aanpassingen zoals tekst en plaatjes toevoegen en eventueel kleine aanpassingen in de codering.

- Niveau 2: wat meer geavanceerde aanpassingen in codering en design (Let op: hier valt geen nieuw ontwerp onder, slechts aanpassingen).

- Niveau 3: allerlei aanpassingen mogelijk in codering, design en scripting (Let op: hier valt geen nieuw ontwerp of script onder, slechts aanpassingen).

UA Niveau 1: €10 per maand
UA Niveau 2: €20 per maand
UA Niveau 3: €30 per maand

Extra pagina: €25,- éénmalig
Extra script: €40,- éénmalig (hieronder vallen mail en bestelformulieren, voor uitgebreidere scripts dient u nader contact op te nemen).

Ik hoop u hiermee naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Savvas Kouimtzidis

roland
06/11/03, 16:08
Rodesigned kan de volgende aanbieding doen:

Layout: €420,-
Contact formulier: €50,-

Prijs is onafhankelijk van het aantal pagina's
De rechten van de website zullen van u worden.

Opdates worden per uur gefaktureerd: €27,-

Een content management systeem is ook mogelijk (de gehele site kan zeer gemakkelijk beheerd worden). De kosten hiervan zijn afhankelijk van de verdere wensen. Een CMS wordt niet aangeraden als het gaat om 1 klein ding wat geupdate dient te worden.

Voor het portfolio: http://www.rodesigned.com

keepow
06/11/03, 16:08
Aardig prijs verschil.
Heeft dat te maken met kwaliteit?

Rick L.
06/11/03, 16:34
Meestal wel, maar het hoeft uiteraard niet. Het zou daarom wel fijn zijn als iedereen zijn portfolio in zijn post wil zetten ;)

ELTino
06/11/03, 20:05
Kan ik ook een offerte aanbieden per e-mail?

keepow
06/11/03, 21:03
Natuurlijk kan dat.
Msn: remco_kathmann@hotmail.com
Msn is ook goed.

TechXP
06/11/03, 21:11
Origineel geplaatst door keepow
Ik zag geen andere geschikte plaats voor dit soort aanvragen dus doe ik het maar hier.
Wat kost het om een redelijke eenvoudige layout te maken (prof indruk) + enkele pagina's (+-10) + een php webformulier (1).
En elke maand een update te plaatsen met wat er nieuw is op de site.

Ik zou graag een begin prijs (de layout en de pagina's maken + lancering van de site) zien en een prijs voor de maandelijkse updates...


layout+pagina's (dus website): 200-500 euro
updates: +/- 5 euro per keer. Ligt aan de grote van de update.

Daarnaast kan ik je ook een content managment systeem aanbieden, waarmee je zelf de updates kan doen.

Als je me mailt en wat meer vertelt, dan kunnen we wel een mooi prijsje afspreken.

info@romisoft.com

Grumpy
06/11/03, 21:59
Origineel geplaatst door ELTino
Kan ik ook een offerte aanbieden per e-mail?
Doe het maar hier.

Rik
07/11/03, 00:02
Origineel geplaatst door ELTino
Kan ik ook een offerte aanbieden per e-mail?

Uit de regels:

* aanbiedingen mogen niet per email of per PM gedaan worden.

ELTino
07/11/03, 00:07
Origineel geplaatst door Rik


Uit de regels:

* aanbiedingen mogen niet per email of per PM gedaan worden.

Maar dan wel kijken onder welk kopje ze staan slimmerik ;)



12. De aanbiedingen in het Web Hosting / Colocated / Dedicated Aanvragen forum moeten aan de volgende eisen voldoen:
* de bedrijfsnaam moet vermeld worden
* de prijs van de aanbieding moet vermeld worden
* de locatie van de servers moet vermeld worden
* geen afwijking van het gevraagde
* aanbiedingen mogen niet per email of per PM gedaan worden.


Maar dit is toch het " Te Koop Aangeboden / Te Koop Gevraagd"-forum? :)

Rik
07/11/03, 00:31
Origineel geplaatst door ELTino


Maar dan wel kijken onder welk kopje ze staan slimmerik ;)



Maar dit is toch het " Te Koop Aangeboden / Te Koop Gevraagd"-forum? :)

Algemene regels, puntje nr 6 dan:

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad. Uitzonderingen hiervoor staan genoemd bij punt 11 en punt 12....

"Mogelijke" klanten moeten een keuze kunnen maken uit de verschillende aanbiedingen die ze hier kunnen aanvragen...

ELTino
07/11/03, 00:40
Origineel geplaatst door Rik


Algemene regels, puntje nr 6 dan:

6. Gebruikers mogen andere gebruikers niet instrueren om een email of een persoonlijk bericht te sturen of informeren dat ze een mailtje of persoonlijk bericht hebben gehad. Uitzonderingen hiervoor staan genoemd bij punt 11 en punt 12....


Technisch gezien is dat niet gebeurd. Niemand heeft bevestigt dat diegene een e-mail heeft gekregen. Er is alleen vermeldt dat er de mogelijkheid was om te mailen.

Maar dit draagt allang niet meer bij tot de topic, dus laten we weer verder gaan

ps. de discussie wil ik natuurlijk nog wel met je aangaan op msn rik ;)

Rik
07/11/03, 00:45
Origineel geplaatst door ELTino


Technisch gezien is dat niet gebeurd. Niemand heeft bevestigt dat diegene een e-mail heeft gekregen. Er is alleen vermeldt dat er de mogelijkheid was om te mailen.

Maar dit draagt allang niet meer bij tot de topic, dus laten we weer verder gaan

ps. de discussie wil ik natuurlijk nog wel met je aangaan op msn rik ;)

Waar gaat dit over ?
Als je hier graag een discussie over wenst, dan kan dat gewoon via het forum hoor, ik ga daar geen tijd op MSN aan verspillen...

Ik ben als laatste Mod erbij gekomen, en dan wil je met mij de discussie privé aangaan :D, humor...

Domenico
07/11/03, 00:59
Wil iedereen gewoon weer ontopic gaan aub? De regels zijn nu toch wel duidelijk? Je kunt elkaar toch gewoon vinden via PB en dat hoeft dus eigenlijk toch niet gevraagd te worden? Wij hebben geen invloed op contact met elkaar buiten het forum om maar het risico dat de ontvanger gaat klagen over je eventueel ongewenste bericht (spam) kan op een ban uitlopen dus wees verstandig wat, waar en wanneer.

En nu ga ik slapen...