PDA

Bekijk Volledige Versie : PHP/ Mysql - Freelancer gezocht



warper
05/11/03, 10:45
Ik ben op zoek naar een goed php/ mysql programmeur. Die freelance kan werken en in staat is deadlines op te volgen.

Een juiste programmatie kan ontwikkelen en tevens zijn eigen creatieve inbreng in een project wil hebben.

Hier tegenover staat natuurlijk een prijskaartje en ook dat zijn wij bereid te betalen aan de persoon die ONS kan overtuigen.

Voel jij je geroepen? Laat iets van je horen of beter nog show you're work and convince us!

- Geïntereseerd of wil je meer te weten komen omtrent de opdrachten? - mail gerust naar warper@pandora.be

Deimos
05/11/03, 10:58
Om wat voor soort opdrachten zal het gaan?

warper
05/11/03, 11:49
Dit gaat momenteel vooral om iets kleinere opdrachten (wel met een strakke deadline), daar wij zelf nog een groot deel van het werk voor ons rekening nemen.

1e VB: Backoffice waar verschillende bedrijven kunnen worden toegevoegd (met hun specifieke kenmerken - logo - naam & contacgegevens) en deze kunnen dan onder een gewenste categorie worden geplaatst. Vanuit de site (frontside) kan men vervolgens de groepen gaan raadplegen en doorzoeken. Netjes geordend per categorie.


Maar naar het einde van december zitten we opnieuw met de uitbouw van een e-commerce project en misschien kan hiermee ook een handje
geholpen worden.

Voor ons gaat het vooral om de uitwerking van het uiteindelijke systeem/ backoffice (programmatie) en de invulling van dit alles volgens eigen inbreng en mogelijkheden, wel met enkele van onze eisen in het achterhoofd.

Rik
06/11/03, 00:10
Wie weet kan ik jullie ergens mee helpen, kun je me een idee van het aantal uren/periode geven ?
Ik heb vrij veel goede Freelance scripters in "mijn bestand" staan...

warper
06/11/03, 11:18
Het gaat normaal gezien om een kleine 10-15uren werk voor de eerste opdracht.

In het geheel zijn wij op zoek naar een persoon waar wij vooral gedurende de maand november en de eerste 2 weken van december regelmatig kunnen op terugvallen.

Wij kijken alvast uit naar een reactie.

Mvg,