PDA

Bekijk Volledige Versie : FreeRider



ELTino
05/11/03, 00:11
Ik zit zelf bij FreeRider.nl en het bevalt me erg goed. Snel en een fantastische support en dat voor een low-budget prijs die toch wel bij de laagste van Nederland hoort toch?

Wat ik me afvraag, is waarom ik eigenlijk nooit iets over ze lees op WHT. Ze bieden snelle en vriendelijke service en ik heb nooit last van downtime en dat kan je niet van veel budget-hosters zeggen.

Freerider is volgens mij ook best wel een van de bekendste namen onder de budget-hosters samen met Digitalus (in mijn kringen tenminste).

Zijn ze in hosting-land niet zo bekend of is er gewoon weinig over te zeggen? :)

wdv
05/11/03, 00:13
Nog nooit van ze gehoord eigenlijk

TMourik
05/11/03, 00:14
ik ga met wdv mee, nooit van gehoord

Santario
05/11/03, 01:59
Ook nooit van gehoord terwijl ik toch best durf te zeggen dat ik een heel groot aantal wel ken :)

Rik
05/11/03, 03:01
En ik ken er inmiddels ook veel, en ik heb er nog nooit van gehoord...

Cybafish
05/11/03, 07:36
Ik heb er wel van gehoord, maar geen ervaringen mee.

ELTino
05/11/03, 10:13
Wel jammer dat jullie ze niet kennen.

Zegt de naam JR Online jullie wel wat? Ze zijn het budget-gedeelte van JR Online...

Op Webhosters staan trouwens veel positieve dingen over ze.

InstantXs
05/11/03, 10:20
van beide namen nooit gehoord!

Cybafish
05/11/03, 14:08
JR-Online, nog nooit van gehoord :) En ik ken er toch een hele hoop naar ik meen..

xxlwebhosting
05/11/03, 14:13
Ik ken JR Online (en dus freerider.nl) wel, wel eens telefonisch contact gehad met de eigenaar.

sjem
08/11/03, 18:16
ik ken het ook, en heb er ervaring mee, niks te klagen

FSCJasper
08/11/03, 18:26
Ja,ken ze van naam ja. Digitalus was zelfs een anti-digitalus site van opgericht, en Freerider is wel goed dacht ik

Rick L.
08/11/03, 19:22
Ik heb er ook ervaring mee, veel downtime achter de rug, reactie per mail duurt soms lang, maar verder is het wel okay.

ELTino
08/11/03, 20:30
Veel downtime?

Eigenlijk nog geen een keer downtime gehad en als je ze belt hebben ze het altijd super snel opgelost (als ww het niet doet ofzo)

Rick L.
08/11/03, 21:22
Tja, ik stond op een server in de VS die meerdere malen is gehackt (en dus veel down is geweest) en ook last heeft gehad van storingen. Daarna zijn we (niet geheel vlekkeloos) verhuist naar een server in Nederland. De eerste avond lag meteen mijn hele site plat...

hhfbrouwer
20/11/03, 20:36
Ik heb een siteje bij Freerider. Het is lekker goedkoop, maar de qualiteit is niet denderend. Uptime is volgens watchmouse.com tussen de 80 en 90%. Vaak problemen, dan weer met PHP, dan is de server onbereikbaar. Volgens Freerider lag het aan een problematische server waar onze site op stond... Dat is natuurlijk niet mijn probleem.

Conclusie: lekker goedkoop, als je niet 99,9% uptime hoeft.