PDA

Bekijk Volledige Versie : reactie



MacLeod
04/11/03, 00:21
Yo luitjes,

waarom ben ik nu de ...?

kijk eens naar alle reacties etc in deze discussie etc.

op mijn aan te bieden domeinnaam etc? dus nogmaals eerst ff lezen en dan pas oordelen.

Trouwens rik, ik plaats dit wel online, want ik heb absoluut geen problemen oid:
============
Re: reactie
Doe dat maar openlijk, niet hier zo praten, en op het forum een grote bek, als ik geen Mod was had ik je de wind ZWAAR van voren gegeven.
Laten we hier gewoon over ophouden, en overnieuw beginnen

Mvg Rik



quote:
--------------------------------------------------------------------------------

MacLeod schreef op: 03-11-2003 23:05:
Yo Rik,

ff wat uit de 'wereld' helpen'

ik ben niet kwaad oid op je alleen waren mijn reacties misschien iets te, sorry, nogmaals....

Leo

----------

dus luitjes,

rik, nogmaals sorry, en als het enigszins meezit, weer tot forums!

paulmatthijs
04/11/03, 00:43
(edit: oeps, te snel gelezen. maar ook dan nog: dit pas meer in een ander forum thuis dan in domeinen)

MacLeod
04/11/03, 00:48
Yo luitjes,

na wat heen en weer gemailt te hebben met Rik, een erg goede advizeur, stoppen we met de eerder gevoerde forum discussie.

:D

Rik
04/11/03, 00:58
Plaats dan wel alles wat we hebben geschreven naar elkaar :D


yo rik, laten we er maar gewoon mee stoppen, want ik eb mijn mening en jij hebt de jouwe.


en als je me de wind van voren wilt geven, moet je gewoon eens langs komen en dan hebben we het wel eens over!

over mijn grote bek? ik geef alleen maar mijn mening en reageer op de reacties en dat is naar mijn mening absoluut geen grote bek.

ik snap er nix van, ik heb steeds sorry etc vermeldt met de reacties, dus wellicht heb je er overheen lezen?

als je er echt mee zit, mijn tel gegevens staan gewoon op de site en bel me maar!

met vriendelijke groeten,

Leo

Rik
04/11/03, 01:00
Ik gooi deze maar meteen op slot, hou er gewoon over op of je hebt waarschijnlijk een ban aan je broek...

Grumpy
04/11/03, 01:08
Yeah right, zo werkt dat niet mannetje.

Ene belediging na de andere richting Rik. En dan achteraf zogenaamd excuses aanbieden via pb om geen punten te krijgen. :r