PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostnow



piponiels
01/11/03, 20:49
Hostnow.org

te koop

Cybafish
01/11/03, 21:29
Vooral niet teveel informatie geven, dat wekt alleen maar verwarring op :)

Dennis
01/11/03, 21:58
Is hier meer informatie nodig dan? Volgens mij niet

Rik
02/11/03, 04:11
Origineel geplaatst door DennisCitus
Is hier meer informatie nodig dan? Volgens mij niet

Wil hij een bod, heeft hij al een prijs... stats eventueel...

The MAzTER
02/11/03, 04:55
...

Rik
02/11/03, 13:45
Ik denk dat hij een beetje raar met het forum omgaat ;)
Ik zie al uit naar zijn volgende post....

piponiels
02/11/03, 18:32
hoezo raar? ? ben er net mee begonnen en ik heb dr plezier aan, en waarom zo'n rare reactie dan? of denk je dat je leuk overkomt?

Rik
02/11/03, 18:35
Origineel geplaatst door piponiels
hoezo raar? ? ben er net mee begonnen en ik heb dr plezier aan, en waarom zo'n rare reactie dan? of denk je dat je leuk overkomt?

Ik probeer niet leuk over te komen, ik probeer je duidelijk te maken dat we je echt niet de kans gaan geven telkens domeinen te kopen, om vervolgens hier aan te bieden, waar dit forum dus NIET voor is bedoeld...
Het gaat om "aanverwante" zaken die met Hosting te maken hebben.
Mocht je dus nog domeinen gaan plaatsen die hier niet horen, dan loop je dus kans strafpuntjes op te lopen, wat uiteindelijk een ban tot gevolg heeft ;)

Ook het kopen van domeinen, om ze vervolgens alleen hier aan te gaan bieden zal waarschijnlijk niet gewaardeerd worden...

piponiels
02/11/03, 18:55
hoezo niet eigenlijk?ik bedoel..tal van mensen kopen en verkopen ,snapnames voor de verkoop, zal ze wel niet meer hier neerzetten..alsof het een crime is?

Cybafish
02/11/03, 18:56
Ik haat domeinkapers, vandaar :)

RobbertC
02/11/03, 19:11
Het is niet erg dat je deze domeinnamen registreert en te koop aanbiedt, wat wel erg is, is dat je dit forum bijna alleen maar gebruikt om domeinnamen aan te bieden.

De advertentie mogelijkheden zijn nog altijd een extraatje voor de gebruikers die actief en nuttig meedoen aan het forum, en geen hoofddoel op zich.

We hebben zelfs al meerdere malen aangegeven dat users die dit forum alleen maar gebruiken voor het adverteren geband gaan worden.

piponiels
03/11/03, 09:07
ow, dat is me nieuw dan.. weer wat geleerd laten we maar zeggen.

zone
03/11/03, 13:58
Sorry Niels, dat is niet nieuw, dat heb ik al verteld op het andere forum, toen er gevraagd werd naar andere forums waar men domeinen kon verkopen.
Toen dit forum werd genoemd heb ik ook gezegd dat dit forum er niet voor bedoeld is, tja, als men dan niet luistert naar goedbedoelde advies...

®on
03/11/03, 14:07
Het is sowieso niet nieuw, staat namelijk in de huisregels