PDA

Bekijk Volledige Versie : domein reseller gezocht



waving
01/11/03, 15:50
Ik heb een reseller account bij een hosting provider in de VS. Ik heb zeer goede ervaringen met deze provider. Echter ik kan geen *.nl domeinnamen registreren bij deze provider. Daarom ben ik op zoek naar een reseller die nederlandse domeinnamen kan registreren en deze kan laten verwijzen naar de nameserver van mijn provider (ns1.mijn_vs_provider.com).
Het liefst zo anoniem mogelijk zodat mijn klanten hier niets van merken. Het belangrijkste voor mij is betrouwbaarheid (uptime) en service.

Ik heb zelf al gekeken naar vdnt.com en resellers.be maar ik weet niet in hoeverre zij betrouwbaar zijn.

Raptor
01/11/03, 18:28
Kijk eens op http://www.openregistrar.nl/

vdx
02/11/03, 09:24
Gebruiken mensen de 'search' knop wel eens???

S2S-Guust
02/11/03, 10:31
Het gaat dus om een resellerpakket in de VS en het bedrijf via wie je het doet moet ook .nl/.be domeinnamen kunnen registreren?

Zou je iets meer over je pakket willen vertellen (gewenste prijs of grote pakket).

mvg Guust Hilte
Safe2Surf VOF

WebBizz
02/11/03, 10:34
Bedrijf: WebBizz Internet
Deelnemer SIDN, Agent DNS Belgie

Wij kunnen je .nl domeinen aanbieden voor 11 euro excl btw per domein per jaar. Opgave van eigen nameservers en jezelf als technical contact is inbegrepen. Vraag voor gedetailleerde informatie onze brochure aan.

Trexif
02/11/03, 18:27
Origineel geplaatst door vdx
Gebruiken mensen de 'search' knop wel eens???




NEe Guust hij heeft een reseller pakket in de vs lopen maar die hoster kan geen nl domeinen registreren dus is hij opzoek naar goedkopen .nl domeinvolgens mij :)

RobbertC
02/11/03, 18:33
Dus dient dit topic te staan in het domein aanvragen topic :)

paulmatthijs
03/11/03, 22:33
via openregistrar, .nl-domeinen:

PLUS - 9 euro per domein per jaar, geen voorschotten. facturering is maandelijks en achteraf.

PREMIUM - voor 100 euro per jaar .nl domeinen registreren voor 4.80 per jaar en 1 euro registratiekosten (sidn prijzen).

PREMIUM is vanaf 23 domeinen goedkoper dan PLUS.

Norman
19/11/03, 03:21
hey paulmatthijs ik las ergens in een andere post dat het nog niet volledig anoniem was bij jullie maar dat dat nog ging veranderen.
Is dat inmiddels al veranderd ?

paulmatthijs
19/11/03, 21:34
het is zo anoniem mogelijk, bij .nl en .be is het bijvoorbeeld niet mogelijk om onze vermelding als Registrar weg te halen dus dat zie je wel vermeld in de whois. verder kom je geen gegevens van ons tegen.

WebBizz
19/11/03, 22:29
Bij ons idem dito; wij staan alleen als registrar aangegeven. Technical contact is de reseller zelf, je zult daar dus je eigen gegevens tegenkomen en niet die van ons.