PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanbiedingen in signature



funny
01/11/03, 00:02
Hoi,

Ik had in mijn signature staan voor welke prijs ik domeinen kon registreren. Dat is door een mod hier weg gehaalt omdat aanbiedingen in signatures niet mogen. Prima geen probleem..maar in welke categorie valt de signature dan van paulmatthijs ?? Deze staat er al een stuk langer...


openregistrar - voor 100,- per jaar .nl registreren tegen SIDN prijzen!
com, net, org, name, biz en info vanaf 6 euro per jaar.

The MAzTER
01/11/03, 00:12
je moet zo ie zo meer dan 10 post hebben om te mogen adverteren

Deimos
01/11/03, 00:55
Origineel geplaatst door funny
Hoi,

Ik had in mijn signature staan voor welke prijs ik domeinen kon registreren. Dat is door een mod hier weg gehaalt omdat aanbiedingen in signatures niet mogen. Prima geen probleem..maar in welke categorie valt de signature dan van paulmatthijs ?? Deze staat er al een stuk langer...


Het beleid hier is een beetje scheef. Is al meerdere malen over geklaagd door diverse bezoekers. Maar zoals je ziet heeft het tot op heden niet geholpen, denk dan ook niet dat het nu helpt.

Clearhosting
01/11/03, 01:02
Ben net beboet voor spammen, ik heb 1 aanbieding van mijn 283 berichten geplaatst en wordt beboet voor spammen omdat ik mijn datacenter gegevens vergeten was. Tsja dat heb je als je een tijdje weg bent dan blijkt er een regel daaarover gekomen te zijn, sorry moet ik maar maandelijks de regels opnieuw lezen (?), maar dan nog zeg...

Maar om gelijk 7 (!) punten daar voor uit te delen, terwijl denk ik duidelijk is dat ik geen spammer ben.

Nou ja het zal wel... maar ik vind het niet "fair" zoals ze dat noemen

Domenico
01/11/03, 03:03
Clearhosting, neem gewoon even contact op met de persoon die je de punten heeft gegeven. Moderators zijn hier ook maar gewoon mensen hoor en waar de een besluit gewoon een waarschuwing te geven geeft een ander gelijk wat strafpunten. De ene mod is strenger dan de ander en dat heeft NIETS met scheef beleid te maken Deimos.

Wat betreft de signature die je noemt mag inderdaad ook niet en dit zal dan ook per direct gewijzigd worden. niets om je druk ver te maken. Jullie denken toch niet dat wij hier heel de dag aan het controleren zijn of iedereen een juiste signature heeft? Wij proberen zo veel mogelijk in de gaten te houden maar natuurlijk slipt er wel eens iets door onze filters heen.

Funny, ik vind het ook niet ok dat je ipv een van de mods een berichtje stuurt maar gelijk dit berichtje plaatst in het openbaar aangezien het helemaal nergens toe bijdraagt. Als je nog meer 'foute' signatures ziet dan horen we het wel van je.

Case closed.