PDA

Bekijk Volledige Versie : Benesol.be



Freddyme
31/10/03, 14:27
Een vriend heeft een account genomen bij Benesol.be en hun server(s) valt bijna elke dag uit. Momenteel is het weer aan de gang en gisteren ongeveer 5 uren. Ik vermoed dat ze aan het besparen zijn of zo, want gisteren was het om precies 07.00 u in de morgend in orde.

Ik heb hem aangeraden om een andere webhost te zoeken, want op die manier kan men geen site runnen. Je doet de moeite om deze te promoten en als er bezoekers op afkomen krijgen ze het bericht dat deze mogelijk niet bestaat.

Hetgeen ik ook jammer vind is dat je als je iets wilt aanmaken, een emailadres of submap, je dit eerst moet aanvragen. Er is dus geen admin gedeelte voor leden.
Ze hebben dacht ik een contract met http://www.computools.be/, die alleen resellers toegang tot het beheer geeft.

Wat de positieve kant betreft noem ik de goede support en vriendelijkheid van de medewerkers.
Verder de snelheid, de goedkope prijzen en de dataverkeer. Op het laatste besparen ze wel door de server(s) uit te zetten. ;)

Conclusie: Benesol is een aanrader als ze de server draaiende houden.

bjorn
31/10/03, 15:48
En wow je dit gewoon even melden, of is je vriend nu op zoek naar een nieuwe webhosting?

En wij maken ook gebruik van Computools, Je kan er gratis van gebruik maken, je betaald alleen de domeinnamen die je registreert/verhuist.

ELTino
31/10/03, 17:56
Ik begrijp het ook niet helemaal....

Is dit een promotie-praatje of wil je je vriend naar een andere host hebben en je vraagt hier welke goed is?

Freddyme
31/10/03, 18:36
Op http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=1 staat bij dit onderdeel, "Discussies over alle aspecten van web hosting zoals ervaringen (zowel negatief als positief)..." en dat is dus onze ervaring.
Ik had eigenlijk andere reacties verwachten zoals een tevreden of een ontevreden klant(en). :)

Ahead-IT
04/11/03, 18:54
Stuur een bericht naar Samuel, hij is de leider vh bedrijf.

lj tom
04/11/03, 22:43
ik heb nu ook gedurende 2 maanden een account bij benesol, en ze zijn zekern iet iedere dag down........ just afgelopen weekend hebben ze redelijk wat problemen gehad, voor de rest is het die 2 maanden reuze goed geweest.....

Samuel
09/11/03, 14:37
Origineel geplaatst door Freddyme
Een vriend heeft een account genomen bij Benesol.be en hun server(s) valt bijna elke dag uit. Momenteel is het weer aan de gang en gisteren ongeveer 5 uren. Ik vermoed dat ze aan het besparen zijn of zo, want gisteren was het om precies 07.00 u in de morgend in orde.

Ik heb hem aangeraden om een andere webhost te zoeken, want op die manier kan men geen site runnen. Je doet de moeite om deze te promoten en als er bezoekers op afkomen krijgen ze het bericht dat deze mogelijk niet bestaat.

Hetgeen ik ook jammer vind is dat je als je iets wilt aanmaken, een emailadres of submap, je dit eerst moet aanvragen. Er is dus geen admin gedeelte voor leden.
Ze hebben dacht ik een contract met http://www.computools.be/, die alleen resellers toegang tot het beheer geeft.

Wat de positieve kant betreft noem ik de goede support en vriendelijkheid van de medewerkers.
Verder de snelheid, de goedkope prijzen en de dataverkeer. Op het laatste besparen ze wel door de server(s) uit te zetten. ;)

Conclusie: Benesol is een aanrader als ze de server draaiende houden.

Klopt inderdaad , we hebben de laatste week enkele problemen gekent met één van onze webservers, waardoor er enkele kleine downtimes waren. Na het vervangen van het moederbord & voeding van de server zijn alle problemen van de baan en draait de server weer perfect

Nog even in verband met het ccc . Hieraan zijn we momenteel druk bezig, binnenkort zal hiervan een eerste versie online komen .