PDA

Bekijk Volledige Versie : 3 x .nu domein goedkoop registreren!



woutertwisk
31/10/03, 15:01
Waar kan ik het goedkoopste 3 .nu-domeinen registreren? bestemd voor doorverkoop. Als het een beetje mogelijk is incl. frameforwarding.

Cybafish
31/10/03, 15:55
Wij doen het voor 45 euro per stuk per jaar incl. gebruik van onze nameservers (frameforwarding bijv.) Minimale registratieperiode voor een NU domein bedraag wel 2 jaar. Bij directe afname van 3 of meer NU domeinnamen en betaling per 2 jaar krijg je een totaalrekening van 250 euro als aanbieding.

Mocht je geinteresseerd zijn dan kun je even een mailtje sturen naar domreg@futureflex.nl met daarin de 3 domeinnamen en de bijhorende contact/registrant gegevens.

almar
31/10/03, 17:43
85 euro per twee jaar excl. BTW per .nu domeinnaam. Wellicht dat we wat kunnen afspreken voor drie domeinnamen incl. forwarding. Mail maar even. Het e-mailadres staat in het profiel

BeNeWS
31/10/03, 18:04
Per domeinnaam: 60 Euro voor 2 jaar exclusief 21% BTW.


Betaling via Paypal

Wij zijn een Belgisch bedrijf, indien jullie een NL bedrijf zijn met BTW nummer moet er geen BTW betaald worden.

woutertwisk
31/10/03, 18:38
Ik heb geen Paypal, ik ga volgende week hoogstwaarschijnlijk inschrijven bij kvk, dus als betaling achteraf kan....?

Voeg me anders toe aan msn: woutertwisk@hotm.

WebBizz
31/10/03, 20:06
Per domeinnaam 37,50 euro jaar per domein excl btw.
Minimale registratieperiode is twee jaar. Forwarding is inbegrepen.

Edit: zat een fout in de prijs, genoemde prijs van 75 euro was voor twee jaar, niet voor een jaar. Prijs is nu aangepast.

IVX Internet
01/11/03, 13:08
via ons reseller programma, is .nu voor 39 euro per jaar..
inclusief gratis forwarding (zelf in te stellen) en voor 5 euro extra e-mail pakket + gratis gebruik van ons nameservers..

IVX INTERNET
ivx.nl

paulmatthijs
03/11/03, 23:18
via openregistrar,

plus: 32 euro per domein per jaar
premium: voor 100 euro per jaar tegen inkoopprijs, momenteel iets van 25 euro per domein.

bij .nu minimaal per twee jaar registreren...