PDA

Bekijk Volledige Versie : Avatars



BeNeWS
29/10/03, 19:45
Momenteel is het gebruik van avatars uitgeschakeld.

Zou jij die willen gebruiken ?

Doe mee aan de POLL !!

®on
29/10/03, 19:56
Origineel geplaatst door BeNeWS
Zou jij die willen gebruiken ?

Neen.

root
29/10/03, 19:59
Zie de toegevoegde waarde er niet van ?

The MAzTER
29/10/03, 19:59
...

FSCJasper
29/10/03, 20:12
Ja,misschien wel handig om hiermee je logo van je bedrijf te laten zien he..toch wat overzichtelijker en maakt het leuker vind ik..

Dennis
29/10/03, 20:14
Nee, zeker niet :)
Wordt alleen maar trager en is zeker niets voor zo'n board als deze.

UbErZ
29/10/03, 20:26
Ik zou voor stemmen als iedereen zijn eigen "headshot" (pasfoto) als avatar zou gevruiken ;)

electric
29/10/03, 21:17
Nee, laten we deze forum nog enigsins in z'n waarde houden tis een zakelijke forum( voor zo ver mogenlijk met al dat geflame e.d. )
anders krijg je strax nog topic's dat men elkaars avatar zit af te kraken :(

Cybafish
29/10/03, 21:18
Och jee dat zou erg zijn.

(proef het sarcasme)

HBCS
29/10/03, 21:35
nee vindt ik niets aan
wat mij betreft laat maar uit

mdf
30/10/03, 02:34
Het voordeel is dat je snel berichten van bepaalde mensen eruit kan halen.
Nadeel is dat het board iets langzamer wordt.

Ik heb Ja gestemd omdat ik het voordeel er wel van inzie en het gewoon wel grappig vind...Grijs en Grijs is ook een beetje saai, dus een leuke avator vrolijkt het een beetje op he :)

BeNeWS
30/10/03, 02:41
Origineel geplaatst door melchior
Het voordeel is dat je snel berichten van bepaalde mensen eruit kan halen.

Daarom zou ik deze avatars ook graag zien.


Origineel geplaatst door melchior

Nadeel is dat het board iets langzamer wordt.

Als het board te langzaam wordt voor je kan je nog altijd in je profiel de optie 'gebruikers plaatjes tonen' UIT zetten.

Deimos
30/10/03, 08:31
laatr die rotzooi maar uit staan. Krijg je enkel mensen die hier komen om te promoten. En dat is / was niet de achterliggende reden van dit forum. Zou het daarom dus ook uitlaten.

En voor de mensen die zeggen dat je zo gemakkelijk berichten kan terugvinden van mensen. Dat klopt idd, maar daar heb ik een CTRL+F knop voor en ook de google bar met highlighting voldoet daar prima voor.

ELTino
30/10/03, 09:04
Volgens mij is het een 'leuk' element erbij maar moet je oppassen dat het forum er niet (veel) langzamer op wordt. Over de zakelijkheid valt natuurlijk ook te twisten, aangezien niet alles hier puur zakelijk is.

Bovendien kan je zo snel kijken wie het bericht heeft gepost (plaatje herken je sneller zonder er naar te kijken dan tekst)

Domenico
30/10/03, 12:36
De avatar optie staat niet voor niets uit en ik persoonlijk vind ook dat het helemaal niets toevoegd aan dit forum en de discussies dus daarom laten we de avatar optie maar gewoon achterwege.

Dentist
30/10/03, 13:44
Ik hoop het alsjeblieft niet zeg.. krijg al van die MSN puber forum beelden voor me... Afrader!!

paulmatthijs
31/10/03, 14:36
nu je het zegt: ik heb een flink aantal klanten in mijn openregistrar.nl msn account staan en welgeteld eentje heeft er een serieuze avatar...

RobbertC
31/10/03, 14:48
Ik ben ook tegen, met dezelfde argumenten die hier boven staan.

PlugInInfo
31/10/03, 18:11
Ik ben hier ook tegen, als ik wil weten van welk bedrijf iemand is klik ik wel op de www-knop. Ben zeer tevreden over het forum zonder advanters.

Savvas
07/11/03, 10:43
mee eens, gewoon niet doen. Krijg je allemaal van die flash avaters met aanbiedingen erin, daar durf ik geld om te verwedden:p

mdf
24/11/03, 02:36
--verweiderd--