PDA

Bekijk Volledige Versie : Discussie forum?



N00
29/10/03, 15:45
Mijn topic met een klacht wordt gewoon gesloten?
Je moet wel een beetje tegen kritiek kunnen en niet meteen misbruik maken van je Moderator-schap. Een discussie moet toch gewoon kunnen?


Om even op je reactie in te gaan RobbertC:


Ik weet dat je gratis hosting wilt weg geven, maar dat is in principe nog steeds adverteren.

Sponsoring heet dat... en ik deed dat in het sponsoring forum... dus lijkt me doodnormaal. Er staan ook gewoon andere topics van mensen die sponsoring aanbieden.

Vervolgens geef je me deze quote:


Links naar websites en e-mailadressen zijn in beperkte mate toegestaan. Het is niet de bedoeling dat een aanbieding enkel bestaat uit een link. Een duidelijke aanbieding met daarin een link naar de website is geen probleem. Niet complete aanbiedingen met een link voor meer informatie zijn niet toegestaan. De extra informatie kan best in de advertentie zelf.

Dit is totaal irrelevant, het gaat in dit stukje over het overmatig plaatsen van links, en ik plaatste geen enkele link, e-mailadres of bedrijfsnaam.



In je advertentie stond enkel een oproep tot PM'en.

Voor meer informatie konden ze me pm'en met verzoeken, want ik vond dat verzoeken om sponsoring in mijn topic rommelig en bovendien onprofessioneel staan.

Tot nu toe heb je mij nog geen bewijslast kunnen leveren waarom mijn sponsor-topic "gesloten" moest worden....

Graag een reactie.

®on
29/10/03, 15:48
Los zoiets via PB op, ipv zo op het forum. Lijkt me veel wijzer.

RobbertC
29/10/03, 15:52
Ik heb het topic meteen op slot gezet omdat ik de situatie uitgelegd heb, en er in principe weinig discussie mogelijk is. En nee, ik maak geen misbruik van m'n mod privileges.

Dat je een sponsor aanbieding neerzet is inderdaad normaal, voor gebruikers die hier hun steentje hebben bijgedragen aan dit forum. Daarom is er de regel dat het aanbiedingen forum niet gebruikt mag worden met je eerste posts.

Verder had je best meer informatie in je post kunnen zetten (als dat dus relevant was geweest, in eerste instantie is de post weggehaald door bovengenoemd verhaal).

Deze gaat weer op slot, verdere communicatie kan eventueel nog via PM.