PDA

Bekijk Volledige Versie : You now have 2 Warning Points.



N00
29/10/03, 15:30
---
You have been issued a warning by RobbertC on the account of Spammen!
You now have 2 Warning Points.
The ban limit is currently set to 25 Total Warning Points.
---

Ontving ik net, aangezien ik maar 2 posts op dit forum heb moet het dus wel over mijn sponsoring topic gaan...

In dit topic vroeg ik of er mensen waren die intresse hadden in sponsoring, als ze dit hadden konden ze me een privéberichtje sturen.

In dit hele topic heb ik geen enkel e-mailadres, url of bedrijfsnaam gebruikt... en aangezien "Spammen", ongewenste reclame betekent ben ik zeer benieuwd hoe dit in elkaar steekt...

Graag een normale reactie... en een duidelijke reden waarom mijn topic niet bereikbaar is, en waarom ik die 2 warning points verdien...

InstantXs
29/10/03, 15:51
neem rechtstreeks contact met hem op zou ik zeggen

RobbertC
29/10/03, 16:07
Je topic staat in het forum "threads on hold", waar jij inderdaad niet in kan.

Ik weet dat je gratis hosting wilt weg geven, maar dat is in principe nog steeds adverteren.

Bovendien:


Links naar websites en e-mailadressen zijn in beperkte mate toegestaan. Het is niet de bedoeling dat een aanbieding enkel bestaat uit een link. Een duidelijke aanbieding met daarin een link naar de website is geen probleem. Niet complete aanbiedingen met een link voor meer informatie zijn niet toegestaan. De extra informatie kan best in de advertentie zelf.

In je advertentie stond enkel een oproep tot PM'en.