PDA

Bekijk Volledige Versie : Lan-Party?



XF-RICK
29/10/03, 00:48
Beste WHT-ers,

Wat denken jullie van het houden van een lan-party voor WHT-ers? Met zijn allen beetje lol maken en elkaar beter leren kennen.

Gewoon een dag vol met lol en veel frags! :D

Je feedback zou wel leuk zijn ;)

The MAzTER
29/10/03, 01:33
...

UbErZ
29/10/03, 11:12
Ik vraag me af of "de echte WHT.nl harde kern" wel gamers zijn? Ik sta in ieder geval altijd klaar voor een potje Unreal Tournament :)

XF-RICK
29/10/03, 11:21
Origineel geplaatst door UbErZ
Ik vraag me af of "de echte WHT.nl harde kern" wel gamers zijn? Ik sta in ieder geval altijd klaar voor een potje Unreal Tournament :)

Misschien geen gamers maar misschien wel oude hoeren :D Nee, het lijkt me leuk om eens bij elkaar te komen en dat wat te lachen en elkaar headshots te geven ofzo :)

InstantXs
29/10/03, 11:44
Zal wel het zelfde gaan als het karten van een paar maanden geleden :|

electric
29/10/03, 12:07
Origineel geplaatst door InstantXs
Zal wel het zelfde gaan als het karten van een paar maanden geleden :|
Met een beetje pech heb je inderdaad gelijk, en het karten was dan iig nog wel iets algemeens.
Al zou 't natuurlijk wel leuk zijn dat 't wel een keer door gaat :)

Savvas
29/10/03, 19:48
Origineel geplaatst door InstantXs
Zal wel het zelfde gaan als het karten van een paar maanden geleden :|

die is raak:p

Wellicht dat dit doorgaat als er genoeg geïnteresseerden voor zijn, dat karten kreeg je niet echt sensationeel veel reacties op...

XF-RICK
29/10/03, 19:49
We hebben niet al een paar reacties, als er toch intresse voor is, dan heb ik wat hulp nodig met de organisatie. :)

root
29/10/03, 19:57
mag me vriendin ook mee ? Kan hier later zeggen dat je verloren hebt van een vrouw :P

Ik ben van de party, effe fraggen is altijd leuk.

XF-RICK
29/10/03, 20:04
Iedereen is welkom, hoe meer mensen hoe meer fun :D -> En frags :D

Rik
30/10/03, 02:07
Beetje raar om via een forum voor hosters een lan-party te organiseren... snap dat er blijkbaar een zwikje jonge gamers rondlopen hier, maar snap het doel niet helemaal...

Savvas
30/10/03, 08:19
Origineel geplaatst door Rik
Beetje raar om via een forum voor hosters een lan-party te organiseren... snap dat er blijkbaar een zwikje jonge gamers rondlopen hier, maar snap het doel niet helemaal...

doel is gewoon een gezellig dagje te organiseren voor de leden hier, hebben we destijds ook geprobeerd met karten alleen toen was er weinig behoefte naar, voornamelijk vanwege de locatie waar het gehouden zou worden...

Ik ben zelf absoluut geen gamer maar ben wel in voor een lanparty om daar eens mee bezig te gaan.

UbErZ
30/10/03, 10:28
Origineel geplaatst door Rik
Beetje raar om via een forum voor hosters een lan-party te organiseren... snap dat er blijkbaar een zwikje jonge gamers rondlopen hier, maar snap het doel niet helemaal...

LoL, heb jij een beter idee dan? Met ze alle samen komen en dan gaan hosten op een hosting party?

Het is toch juist leuk dat er actief over dit soort dingen nagedacht wordt? Ik ben wel in voor een "meeting" in welke vorm dan ook.

XF-RICK
30/10/03, 13:18
Origineel geplaatst door Rik
Beetje raar om via een forum voor hosters een lan-party te organiseren... snap dat er blijkbaar een zwikje jonge gamers rondlopen hier, maar snap het doel niet helemaal...

Het doel, een vorm van entertainment, gewoon eens fun hebben en niet alleen maar zaken doen :D

timmeh
31/10/03, 11:53
het begrip lanparty vervalt tegenwoordig een beetje. Tis meer lamballen en dingen met elkaar uitwisselen, wat ik persoonlijk leuker vind :) Een potje UT ben ik wel altijd voor in :)

Cereal
31/10/03, 12:22
Ik sleep m'n laptop toch al overal mee naartoe, lijkt me leuk.

Grumpy
31/10/03, 13:57
Laten we zeggen... de gemiddelde serieuze hoster is niet geinteresseerd in games/LAN-parties... ;)

XF-RICK
31/10/03, 13:59
Hehe, je hebt ook serieuze hosters die ook wat entertainment willen, klanten kunnen je namelijk soms een beetje gek maken :)

Grumpy
31/10/03, 14:03
Wat snap jij niet aan het woordje "gemiddeld"?

En bovendien is er meer entertainment dan games.
Maar dat weten de meeste tienertjes niet.

UbErZ
31/10/03, 14:47
Origineel geplaatst door Grumpy
Wat snap jij niet aan het woordje "gemiddeld"?

En bovendien is er meer entertainment dan games.
Maar dat weten de meeste tienertjes niet.

Wat zijn we weer gezellig! Ga je koffie eens drinken man :)

XF-RICK
31/10/03, 18:03
Origineel geplaatst door Grumpy
Wat snap jij niet aan het woordje "gemiddeld"?

En bovendien is er meer entertainment dan games.
Maar dat weten de meeste tienertjes niet.

Natuurlijk is meer entertainment dan alleen games, maar games is toch ook een leuk stukje entertaintment.....ik zie ons allen ook niet in de bios zitten :D

Rik
01/11/03, 04:09
Origineel geplaatst door XF-RICK


Het doel, een vorm van entertainment, gewoon eens fun hebben en niet alleen maar zaken doen :D

Ik snap het idee wel, maar ik zou me andere dingen kunnen voorstellen...

Ik zie bij Lan-party's nog steeds een hele hoop drukke 14-jarige, puistrige pubers voor me ;)

Zal wel anders zijn tegenwoordig :D

Savvas
02/11/03, 10:14
Origineel geplaatst door Rik


Ik snap het idee wel, maar ik zou me andere dingen kunnen voorstellen...

Ik zie bij Lan-party's nog steeds een hele hoop drukke 14-jarige, puistrige pubers voor me ;)

Zal wel anders zijn tegenwoordig :D

ik ben nog nooit op een LAN party geweest dus lijkt me zoiezo leuk om een keer te doen :)

mdf
04/11/03, 00:05
Origineel geplaatst door XF-RICK
Beste WHT-ers,

Wat denken jullie van het houden van een lan-party voor WHT-ers? Met zijn allen beetje lol maken en elkaar beter leren kennen.

Gewoon een dag vol met lol en veel frags! :D

Je feedback zou wel leuk zijn ;)

Klinkt erg leuk en lijkt mij een goed idee om elkaar beter te leren kennen!

Het is altijd leuk om collega's tijdens een informeel bijeenzijn te leren kennen denk ik...

mdf
04/11/03, 00:07
Origineel geplaatst door XF-RICK
We hebben niet al een paar reacties, als er toch intresse voor is, dan heb ik wat hulp nodig met de organisatie. :)
Ik wil je best helpen met wat dingen te regelen/organiseren.
Ik hoor graag hoe en wat :)

bjorn
12/11/03, 00:38
Oke hou wel van gamen, maar WHT is geen gamers forum, hier zitten bedrijven een beetje hulp te geven, te vragen en aanbiedingen te geven.... Dus veel intresse is hier denk ik niet, hoe wel :-) ik wil wel komen gamen....


Wie zorgt voor het netwerk :-D

Santario
12/11/03, 03:23
Kunnen ook Redbus even afhuren voor een nachtje ;)

LAN-party? I have to admit dat de omschrijving die Rik gaf bij dat woord niet bijzonder ver bij die van mij ligt maar ik heb dan ook een grafhekel aan online gaming ;) Ik zal zeker aanwezig zijn maar dan om kennis te maken, socializen etc. :) Laatst was ook een ideen geopperd om te gaan karten, kunnen we dat niet eens even goed van de grond helpen? Desnoods wil ik wel meehelpen met organiseren, no problem at all :) Jammer dat het de vorige keer niet doorgegaan is....

UbErZ
12/11/03, 03:48
Origineel geplaatst door Santario
Kunnen ook Redbus even afhuren voor een nachtje ;)

LAN-party? I have to admit dat de omschrijving die Rik gaf bij dat woord niet bijzonder ver bij die van mij ligt maar ik heb dan ook een grafhekel aan online gaming ;) Ik zal zeker aanwezig zijn maar dan om kennis te maken, socializen etc. :) Laatst was ook een ideen geopperd om te gaan karten, kunnen we dat niet eens even goed van de grond helpen? Desnoods wil ik wel meehelpen met organiseren, no problem at all :) Jammer dat het de vorige keer niet doorgegaan is....

Is ook al een tijd geleden, maar i.d.d wel jammer dat het niet door ging. Ik ben voor alle vormen van entertainment wel in eigelijk :) , dus sign me up als je iets organiseert!