PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontwerpers/Designers gezocht!



Dillard
28/10/03, 13:31
Dames en heren,

Naast onze webhosting activiteiten zijn we op dit ogenblik druk bezig webdesign activiteiten in de markt te zetten.

De vooruitzichten zijn bijzonder goed, en daarom zouden wij graag in contact willen komen met kandidaten die op freelancebasis of op loondienstbasis in aanmerking willen komen voor werkzaamheden als:
- grafisch ontwerper (kennis van DTP/photoshop/HTML/CSS)
- webdesigner (kennis van HTML/CSS/FLASH/PHP/Perl)

Svp geen vragen als: "Wat voor opdracht is het dan?". Het gaat niet zozeer om een specifieke opdracht, we willen in contact komen met professionals die structureel tijd en ruimte hebben opdrachten voor ons uit te voeren. De eerste opdrachten zijn nu binnen (en daar wordt inmiddels ook al aan gewerkt), we willen ons bestand aan betrouwbare partners (of medewerkers) gaan aanvullen ivm de te verwachte groei.

Reageren bij voorkeur via email (dat mag toch in dit forumdeel?) met:
- Motivatie
- CV
- Benoemen kennis en vaardigheden
- Overzicht portfolio (als JPG of url's)
- Aantal uren per week beschikbaar
- Vanaf wanneer beschikbaar
- Gewenst uurloon (indien loondienst)
- Uurtarief (indien freelance)

Ook graag duidelijk aangeven ofdat loondienst of freelancen je voorkeur heeft!

Wij zijn bezig met een extra kantoorlocatie boven Antwerpen in Belgie, dus kandidaten die in aanmerking willen komen voor een loondienst verband uit de regio Zuid-Nederland/Vlaanderen verdienen de voorkeur.

Daarnaast hebben we ook nog ruimte voor stagiaires (per 01/02/04):
- Grafisch ontwerper
- Webdesigner
- ICT-er (systeem/netwerkbeheer)
- HEAO CE/CO
Indien interesse (en reisbereidheid) graag idem reageren.

Reacties graag naar: dillard.blom@odon.nl

Ik hoor graag van jullie!

ttermaat
25/05/04, 15:57
Rik-edit : dit mag niet....

XS-24
25/05/04, 17:03
ik bied me aan voor php

Dillard
25/05/04, 17:26
Ik geloof dat jullie een beetje in een hele oude post lopen te posten. Reactie van ttermaat snap ik overigens niet. Wat is het doel van je posting ??

Rik
25/05/04, 17:54
locked voor je Dillard ;)