PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinnaam registraties + Opties



Karel
27/10/03, 13:58
Beste,

Ik ben eigenaar van een marketingbureau en nu zit ik reeds een jaar bij een webhoster voor al mijn domeinnamen en hosting.

Ze heette eerst: www.spam.be en zijn onlangs omgezet naar www.spammers.be (volgens mij zitten ze ook in nederland onder deze naam)

Mod-edit: Ik merk dat je in de Marketing zit ;) beetje rare post, doet mij en anderen toch aan spam denken....

Nu heb ik bij deze mannen een eigen co-located server (en dit is allemaal super goed), en ik neem dus ook bij hun een aantal honderd domeinnamen af.

Nu betaal ik daar ongeveer (als reseller) 12 euro voor een .nl en of .be en 14 euro voor .com en die andere TLD's.
Voor deze prijs zit er gratis e-mail + forwarding bij..

Nu was eigenlijk de vraag (puur ter orientatie) of ik dit ergens anders goedkoper zou kunnen krijgen, of zijn deze prijzen gewoon goed??

(NOGMAALS, dit is puur ter orientatie en ik maak hier dus geen reklame voor dat bedrijf, zou graag reacties van andere tegemoet zien.)

Groeten, Karel

Mod-edit: :D geen reclame ?

WebBizz
27/10/03, 14:14
Dit zijn geen slechte prijzen wanneer de forwarding er bij zit. Maar voor een aantal honderden domeinen moet het toch echt scherper kunnen, zeker voor .nl en .be!

RobbertC
27/10/03, 14:15
De prijzen die je nu betaald zijn niet slecht. Het kan goedkoper, maar is het dat wel waard?

Ik zou liever een klein beetje meer betalen (2 euro per domeinnaam ofzo is toch niet zo gek veel meer?) en zeker weten dat het goed is, dan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zonder dat je weet of je echt goed zit.

Karel
27/10/03, 14:20
Origineel geplaatst door WebBizz
Dit zijn geen slechte prijzen wanneer de forwarding er bij zit. Maar voor een aantal honderden domeinen moet het toch echt scherper kunnen, zeker voor .nl en .be!

Ja ze hebben wel een speciaal reseller programma opgesteld, foutje van mij.. als je boven de 20 > domeinen zit dan wordt de prijs iets van 10,30 en boven de 100 > dan wordt de prijs 9,50 per .nl of .be domein.. dus dan zit de forwarding + mail er nog steeds gratis bij.. hoor het weer graag van jullie :)

maar jullie zeggen dus dat deze prijzen best goed zijn??



De prijzen die je nu betaald zijn niet slecht. Het kan goedkoper, maar is het dat wel waard?

Ik zou liever een klein beetje meer betalen (2 euro per domeinnaam ofzo is toch niet zo gek veel meer?) en zeker weten dat het goed is, dan voor een dubbeltje op de eerste rang zitten zonder dat je weet of je echt goed zit.

ja heb je mss wel gelijk in, maar heb veel research gedaan ofdat deze host wel goed was en is wel zo, ze zijn dochter van een groot bedrijf, hebben eigen kantoor, goede service, dus dat zit wel goed toch?

Maar hoor jullie reacties graag weer :)

alvast bedankt..

ultranetworkz
27/10/03, 17:56
ja ik vind het zeker niet te duur .. als je de forwarding erbij krijgt veel bedrijven rekenen daar ook nog extra voor , best logisch vind ik maar goed
De prijzen zijn dus goed :)

BeNeWS
27/10/03, 18:03
Die .COM's kunnen toch nog een pak lager.

Als je in een ander forum had gepost kon ik je een aanbieding doen. (maar volgens de regels mag het hier niet.)

fattee77
28/10/03, 12:08
Je kunt een Gratis Enom reseller account nemen en com net org info biz voor $8.95 registreren. Voor .nl en .be is het ook vrij prijzig ondanks dat er forwarding bij zit. Er zijn ook andere accounts beschikbaar waar het zelfs voor 6.95 mogelijk is.

host3000
28/10/03, 13:56
Karel,

Als je nu bij je colo hoster dit afneemt, je hebt het zakelijk nodig en als ik zie wat je betaalt, zou ik gewoon lekker blijven zitten.

Het is echt die paar tientjes niet waard om het risico te nemen dat je ontzettend veel gezeur krijgt en aan diverse 'loketten' moet gaan leuren.

Je betaalt een redelijke prijs (het kan altijd goedkoper, maar daar moet je zelf dan meer voor doen; en het is echt geen enorm verschil in totaalprijs) en als je tevreden bent, zou ik lekker blijven waar je bent.

AlfaHosting
29/10/03, 02:11
Origineel geplaatst door Karel
Beste,

Ik ben eigenaar van een marketingbureau en nu zit ik reeds een jaar bij een webhoster voor al mijn domeinnamen en hosting.


(NOGMAALS, dit is puur ter orientatie en ik maak hier dus geen reklame voor dat bedrijf, zou graag reacties van andere tegemoet zien.)

Groeten, Karel

Je zit een jaar bij deze hoster maar je site staat nog niet online ?

lifeforms
29/10/03, 02:52
Prima prijzen, gewoon alles bij hun houden.

Jozke
29/10/03, 09:21
Prijzen zijn zeker niet verkeerd als je tevreden bent over hun service. Ik zou ook gewoon blijven.

AlfaHosting
29/10/03, 10:28
Origineel geplaatst door Karel

(NOGMAALS, dit is puur ter orientatie en ik maak hier dus geen reklame voor dat bedrijf, zou graag reacties van andere tegemoet zien.)

Groeten, Karel [/B]


Omdat het me een nogal vreemde posting leek (even een korte geschiedenis van de host, de servers zijn allemaal prima, nog even wat prijzen erbij waarvan iedereen als hij een beetje rondkijkt weet dat ze erg redelijk zijn, nog even vermelden dat het zelfs forwarding inclusief is, oh ja .. ze hebben ook een eigen reseller programma, ik betaal nu geen 12 euro maar slechts 9.50 vanaf 100 domeinen en ze hebben zelfs een groot kantoor en hele goede service ... het leek wel een slechte reklamespot) keek ik even Karel zijn website (www.messina.be) na die hij opgaf in zijn in zijn profiel. Messina.be is niet in gebruik, maar wie staat er als licensee ... "IVX INTERNET Webservices Benelux". En van wat is Tindari een onderdeel (zelfs op het zelfde adres) ... "IVX INTERNET Webservices Benelux"

Karel
29/10/03, 15:00
poe poe, mario je had zeker niets te doen ofzo!

Eigen zaak en nog niet genoeg klanten zeker! Maar goed..

Onze eigen site wordt binnenkort Messina.be (misschien dat die pagina er dus op staat omdat we er nog aan bezig zijn!) En Tindari is inderdaad eigendom van IVX, zijn we zelf op gewezen door de eigenaren omdat wij bij Tindari qua domeinen goedkoper konden inkopen.. (echter sommige domeinen staan nog steeds onder naam van IVX en zijn ook nog niet op onze eigen server gezet!)

Goed wij zijn onderdeel van de Falk E-Solutions Group.. deze zit in Duitsland, Engeland en Amerika en wij gaan het belgische gedeelte ontwikkelingen..

maar goed, vond ff nodig om mn verhaal te doen.. (jezus zeg: vraag je gewoon iets krijg je zoiets!)

greetz

AlfaHosting
29/10/03, 23:40
Dus Messina is de eigen site van een internationale groep die toelaat dat zijn domein geregistreerd staat op naam van de hoster ?

Mijn excuses dan ...

Friend
29/03/04, 10:30
Als je in de reclamwereld zit, kun je eens denken aan een marktonderzoekje.

®on
29/03/04, 10:36
Origineel geplaatst door Friend
....kun je eens denken aan een marktonderzoekje.
Je kunt ook eens denken aan de postdatum van zo'n bericht ;) (oktober 2003)