PDA

Bekijk Volledige Versie : Ongewenste post



Pantsy
25/10/03, 16:44
Afgelopen week heb ik inmiddels meer dan 5 geadresseerde brieven gehad van bedrijven die notabene dezelfde diensten leveren als TrancePitt Services. Ik ben waarschijnlijk lang niet de enige die deze brieven ontvangt!

De brief die ik vandaag ontving was zelfs dubbel op in één enveloppe! ezeeservers en prima internet.

Natuurlijk zijn de adres gegevens opvraagbaar bij de KVK, maar dan alsnog is het erg vervelend om zulke post te krijgen aangezien ik alle diensten die erin staan ook zelf lever!


Groeten,

Tymen

Grumpy
25/10/03, 17:03
Bedrijven proberen tegenwoordig persoonlijke reclame te maken. Een brief met jouw naam en adres is een voorbeeld daarvan.

E-mails en brieven als "Aan u als de bewoner van dit pand" zijn passé.

Pantsy
25/10/03, 17:34
De post is geadresseerd maar de brieven zijn zo onpersoonlijk als maar kan, zeker als we zwart-wit kopietjes versturen..... investeer dan een beetje in je ongewenste post om toch nog netjes over te komen.

XF-RICK
25/10/03, 18:10
Ik ken je probleem, ziet het er van de buitenkant spamachtig uit, maak je het open.....willen ze je een plant verkopen ofzo :)

Nee, je moet eigenlijk een grote hond bij je brievenbus zetten.... ;)

Pantsy
25/10/03, 19:09
Een witte enveloppe is ook geen stijl! As said... geef dan wat ged uit aan je ongewenste post :P

®on
25/10/03, 21:11
Jammer dat je in je gewone brievenbus geen bouncing mogelijkheid hebt :D

(Alhoewel, adres onbekend?)

XF-RICK
25/10/03, 21:22
Origineel geplaatst door headout
Jammer dat je in je gewone brievenbus geen bouncing mogelijkheid hebt :D

(Alhoewel, adres onbekend?)

Zal de postbode leuk vinden......krijg je een autoreply...fuck off, catch with your balls! :D

wdv
25/10/03, 23:47
SpamAssassin op je brievenbus installeren? :p

roland
26/10/03, 14:30
Een papier versnipperaar inbouwen zal ook het gewenste resultaat kunnen opleveren (beetje TE goed misschien? ;))

paulmatthijs
26/10/03, 23:53
gaat bij mij altijd ongeopend de shredder in :)

venion
27/10/03, 21:58
briefjes terugsturen en er stukjes ham (*spam*) bijzenden

Savvas
28/10/03, 08:09
Origineel geplaatst door venion
briefjes terugsturen en er stukjes ham (*spam*) bijzenden

ja dat lijkt me opzich het beste, lekker terugsturen en er nog iets passends bijschrijven :D

XF-RICK
29/10/03, 20:13
Origineel geplaatst door NetRouting


ja dat lijkt me opzich het beste, lekker terugsturen en er nog iets passends bijschrijven :D

Ik kom eraan voor meer slachtvlees, you can run...but you cannot hide! :P

UbErZ
29/10/03, 20:29
gewoon retour sturen met extra baksteen (zonder postzegel), mogen ze zelf voor de verzendkosten opdraaien :)

PimEffting
30/10/03, 02:07
Bij antwoordnummers kun je pakketten tot drie kilogram versturen.

De UPC heeft van mij eens een baksteen mogen ontvangen met de tekst "een bouwsteen voor een betere service". Ik weet niet of ze het op prijs stelde.

PlugInInfo
30/10/03, 23:09
Origineel geplaatst door Unexplained
Bij antwoordnummers kun je pakketten tot drie kilogram versturen.

De UPC heeft van mij eens een baksteen mogen ontvangen met de tekst "een bouwsteen voor een betere service". Ik weet niet of ze het op prijs stelde.

Klopt! Er zijn vaker van dit soort acties. Het wordt een zeer duur geintje voor een bedrijf als veel mensen dat gaan doen. :)

®on
31/10/03, 11:12
Ik kan me een actie van T.net herinneren, waarin massaal die cd-tjes van Compuserve (die je bij elk blad zo'n beetje kreeg) teruggestuurd werden op het antwoordnummer :D