PDA

Bekijk Volledige Versie : aangeboden: webprogrammeur



Balloob
25/10/03, 04:53
Ik ben een webprogrammeur en beheers PHP, SQL, CSS, HTML, Javascript, java, flash zeer goed :)

Sites die ik eerder heb gemaakt (en die nog online staan):
www.nederlanders.net (het ontwerp in photoshop is niet door mij gedaan, maar het omzetten van jpg naar html en alle achterliggende code is wel van mij :) )

ELTino
25/10/03, 12:30
Ik weet dat het geen sitecheck ofzo is, maar als je het niet zelf hebt ontworpen blijft er weinig over. De hele site draait namelijk om een Invision Power Board en heb je denk ik zelf weinig aan geschreven. Niks zelf.

Heb je nog meer sites waar je wél echt iets aan heb gedaan en zelf helemaal hebt geprogrammeerd?

Balloob
26/10/03, 01:47
de frontpage zelf, die code heb ik gemaakt, het invision gedeelte natuurlijk niet, maar dat zeg ik ook niet ;-) de code die ik daar geprogrameerd heb is ook niet veel :) het is vooral design etc

xserve
26/10/03, 10:57
Het is vooral design, maar het design heb je niet gemaakt?

Dus eigenlijk heb je niks gedaan?

Toon
26/10/03, 12:12
damn xserve, je moet politieagent worden :)

S2S-Guust
26/10/03, 12:24
Origineel geplaatst door Toon
damn xserve, je moet politieagent worden :)

tja, hij heeft wel gelijk eigenlijk. Als ik een website nodig zou hebben zou ik niet afgaan op een website waar niets zelf aan is gemaakt. Heb je nog meer voorbeelden of zo want dit geeft natuurlijk geen indruk.

faisj
27/10/03, 12:05
Origineel geplaatst door ELTino
Ik weet dat het geen sitecheck ofzo is, maar als je het niet zelf hebt ontworpen blijft er weinig over. De hele site draait namelijk om een Invision Power Board en heb je denk ik zelf weinig aan geschreven. Niks zelf.

Heb je nog meer sites waar je wél echt iets aan heb gedaan en zelf helemaal hebt geprogrammeerd?

idd

http://www.nederlanders.net/forum/index.php?act=Reg&CODE=00

ik zou je ook aanraden om een andere theme te gebruiken