PDA

Bekijk Volledige Versie : Domeinnaam dat ergens anders heen verwijsd?



aarbee
25/10/03, 04:01
Hoi,

Ik wil een punt NL domein naam registreren, zonder webspace.
Dat domein moet verwijzen naar mijn huidige site in de states. Aldaar staat domeinparking aan.

Wie kan zoiets hier regelen? En wat kost zoiets?
Kan ik wel een emailaddress op dit domeinnaam kan nemen?

Rob

WebBizz
25/10/03, 09:53
Wrijwel iedereen kan dit regelen, vaak kost die doorverwijzing niets ectra's. Ook email forwarding is los bij een domeinnaam te nemen, sommigen doen dit gratis, anderen vragen er geld voor. Wat je vraagt is in ieder geval zeer goed mogelijk bij bijna alle providers.

R. van Boxtel
25/10/03, 11:26
Dit is vrijwel voor geen enkele provider een probleem. Indien de server waarop je komt beschikt over Plesk dan kan je kiezen uit 2 soorten 'forwards'.

Standard forward:
Het adres in de adressenbalk veranderd in de door jouw opgegeven adres.

Frame forward:
De door jouw aangekochte domeinnaam blijft in de adressenbalk.
Je site word in een frame geladen.

aarbee
25/10/03, 21:57
Bedankt voor jullie reactie.
Maar zie ik bij die forwarding dan staan:
www.bestaandedomain.com
of
www.nieuwedomein.nl
Ik wil wel de nieuwe hebben. Niet simpel een forward in een frame. Die had ik zelf wel al bedacht.
Ik kan in de usa gewoon een nieuwe dotcom middels een verwijzing direct naar de dns van de isp routeren. omdat ik domeinparking heb, blijft die naam dan ook gewoon in de adresbalk.
Dat moet toch ook vanuit Nederland kunnen, en hoe heet zoiets dan?

Rob

wdv
25/10/03, 23:44
MOD EDIT: Dit mag dus niet en de volgende keer zal ik harder optreden!

Sjoerd
27/10/03, 12:36
Wat is de richtprijs van ? Frame forward ?

R. van Boxtel
27/10/03, 18:22
MOD EDIT: Lees de regels! Aanbiedingen zijn hier NIET toegestaan.

wdv
27/10/03, 18:49
Mod, mijn excuses dan.
Is R. van Boxtel dan overigens niet ook in overtreding (aangezien het een vergelijkbaar bericht is)?

Domenico
28/10/03, 01:01
Origineel geplaatst door wdv
Mod, mijn excuses dan.
Is R. van Boxtel dan overigens niet ook in overtreding (aangezien het een vergelijkbaar bericht is)?

Ja, en ge-edit.
Mensen ga hier nu aub GEEN aanbiedingen plaatsen want dat mag dus niet.

R. van Boxtel
28/10/03, 08:14
Ik wil niet veel zeggen maar dat was dus geen aanbieding...ik vertelde alleen dat het mogelijk is vanaf veertien euro. Dan heb ik het niet over me eigen maar over het algemeen.

Sjoerd
28/10/03, 12:58
Dank u :) dat weet ik waar ik waarop ik mij moet richten!

14 euro is de jaarprijs of de registratie kosten. (aanmaken kost gem. 8 euro voor een .nl domein heb ik mij laten vertellen)

Domenico
28/10/03, 14:45
Origineel geplaatst door R. van Boxtel
Ik wil niet veel zeggen maar dat was dus geen aanbieding...ik vertelde alleen dat het mogelijk is vanaf veertien euro. Dan heb ik het niet over me eigen maar over het algemeen.

Er stond duidelijk "wij doen het voor 14 euro" dus de volgende wat beter letten op de formulering.

wdv
28/10/03, 16:22
Origineel geplaatst door Domenico


Er stond duidelijk "wij doen het voor 14 euro" dus de volgende wat beter letten op de formulering.

Dat van mij was dus ook geen aanbieding, gewoon de standaard prijs (€15 euro). Mag dit nou dan wel of niet?

Domenico
28/10/03, 18:00
Jullie kunnen er omheen blijven draaien maar als je zegt dat 'wij' het voor xx euro doen dan is dat zeker reclame en dat mag niet in deze sectie.

Nu iedereen weer ontopic aub.

xserve
28/10/03, 18:57
8 euro is inderdaad de kosten van de provider voor de domeinnaam als die hem direct bij de SIDN aanvraagt. Daar komen dan nog wel 600 euro per jaar bij aan deelnemers kosten. Ook het versturen van de factuur en de administratie kosten geld. Dus voor 8 euro krijg je het nergens kan ik met zekerheid zeggen.

R. van Boxtel
28/10/03, 19:49
Er stond helemaal niet "wij kunnen"!
Er stond het is al mogelijk vanaf veertien euro!

Dat noem ik dus geen aanbieding.