PDA

Bekijk Volledige Versie : Provider Software



xs2
24/10/03, 18:28
Als internet provider (registratie, hosting en ontwikkeling) gebruiken wij al enkele jaren ons eigen online administratie systeem voor de meest voorkomende bedrijfs processen.

Een van de onderdelen van dit systeem is het Domeinnaam Registratie Systeem waarmee wij en onze klanten een groot deel van de registratie processen geautomatiseerd hebben.

De eerste publieke release ondersteunt het DRS van de SIDN voor

- registraties
- verhuizingen
- overdracht
- record wijziging
- ns wijziging
- opheffing

Aanvullende modulus zijn beschikbaar in beta versie, waaronder de BE-DOM module voor automatisering van DNS.BE registratie processen. Nederland is het eerste release punt doch worden modulus voor andere TLD"s al ontwikkeld.


Het gehele systeem omvat teveel features om hier te bespreken. Nieuwe Beta Modules voor o.a. planning, projecten, orders, facturen, herinneringen en betalingen worden gereed gemaakt voor Beta release onder een kleine groep testers. Deze modulus zullen begin 2004 beschikbaar komen.

Voor meer informatie over het systeem en ondersteunde modulus verwijzen wij naar de publieke site op providersoftware.com.

Wij vragen verder uw medewerking in het bekritiseren en verder ontwikkelen van deze software. Informatie over Beta versies en modulus kunt u vinden op de bovenstaande site.

Ghumpie
28/10/03, 17:51
Origineel geplaatst door xs2
mooi verhaal


Iemand al ervaringen te melden hier?

Grumpy
28/10/03, 20:09
Ik vind het systeem niet aantrekkelijk.

Ghumpie
28/10/03, 21:35
Origineel geplaatst door Grumpy
Ik vind het systeem niet aantrekkelijk.
Omdat..?

UwHost.net
28/10/03, 22:09
Ghumpie vs Grumpy

cridea
01/11/03, 20:54
Wij gebruiken dit systeem al ca. 2 jaar en zijn er zeer tevreden over.

Grafisch misschien niet zo aantrekkelijk, maar functioneel: absoluut.

Moet er wel bij zeggen dat het met name aantrekkelijk is als je grote aantallen domeinen te beheren hebt, als je 10-50 domeintjes hebt is het denk ik overdone.

resellerhostnl
10/11/03, 16:54
ik vind de site niet echt duidelijk en zeker grafisch nog bijna net zo lelijk als mijn eigen site :P

Wat doet dit panel nou allemaal precies? alleen het beheren van domeinen? of ook aanmaken van hostingpakketten etc?

Domenico
11/11/03, 01:01
Volgens mij vraagt de TS niet om steekwoorden maar om opbouwende kritiek. Als iemand niet verder komt dan "onduidelijk" dan kun je dat beter voor je houden.

Graag INHOUDELIJK reageren of anders niet.