PDA

Bekijk Volledige Versie : RackBlaster



XF-RICK
24/10/03, 13:54
Helaas nog volop in aanbouw, suggesties zijn meer dan welkom. Oh ja dit is GEEN template :)

http://www.pulstar-hosting.net/rackblaster/index.php

Thx,

superior-is
24/10/03, 14:35
Bovenste gedeelte van het logo is een beetje gradientoverkill. Verder zou het wel gaaf zijn als als je op elke pagina (of categorie) een ander 'header' plaatje hebt (zelf gemaakt overigens?).

De drie producten op de begin pagina kunnen overigens ook iets mooier worden aangekleed.

Verder kan ik er nog niet veel over zeggen, maar het ziet er veelbelovend uit.

TechXP
24/10/03, 15:34
Wel cool die site.

Ik vraag me ook af of je die foto's/plaatjes zelf hebt gemaakt. En ik zou idd ook op elke site een andere zetten.

Nog even verder uitwerken en dan is die perfect.

XF-RICK
24/10/03, 16:05
Bedankt voor alle reacties, ik zal het gradient ietsje "verlagen" en ik zal ook een ander headerplaatje doen voor elke pagina.

Met de plaatjes heb ik inderdaad hulp gehad (ben geen fotosoeper), maar uitwerking wel zelf gedaan.

;)

Ray
24/10/03, 17:08
ik zou hem iets minder groot maken zodat hij zonder scrollen precies past het basis scherm op 1024*768

XF-RICK
24/10/03, 17:47
Dat doet hij ook, in IE, Netscape,Mozilla.....maar niet in Opera ofzo :(

Grumpy
24/10/03, 19:46
Origineel geplaatst door XF-RICK
Dat doet hij ook, in IE, Netscape,Mozilla.....maar niet in Opera ofzo :(
Hier niet. Het is niet de bedoeling dat mensen de taakbalk en al die balken in IE weg moeten halen voordat het net past. :)

XF-RICK
24/10/03, 20:24
Even een screenshot: http://www.pulstar-hosting.net/rackblaster/images/shot_rackblaster.jpg

Ik snap het niet, hij past bij mij in mijn window.

Grumpy
24/10/03, 21:39
In IE6 zijn die balken iets hoger (en bovendien staan textlabels standaard aan) ook de taakbalk is een aantal pixels hoger in WinXP.

XF-RICK
24/10/03, 21:43
Origineel geplaatst door Grumpy
In IE6 zijn die balken iets hoger (en bovendien staan textlabels standaard aan) ook de taakbalk is een aantal pixels hoger.

Oké thx voor je feedback, ik zal het morgen even veranderen :)

Balloob
25/10/03, 04:46
ziet er goed uit :)

J.Haagmans
25/10/03, 16:16
Heel erg mooi, alleen 1 ding... Misschien ziet het er wel mooi uit als je de "lichtjes" naast de navigatieknoppen rood laat worden als je eroverheen gaat. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk.

iFast
25/10/03, 16:21
Best wel redelijke site alleen zou ik misschien de midden header wat interactief maken door flash (met geen geluid) maar zorg dat het wel serieus overkomt naar de klanten dus niet veel effecten en zo gebruiken.

XF-RICK
25/10/03, 16:51
Nogmaals bedankt voor jullie feedback, ik zal eens kijken of ik wat flash kan toevoegen en de lichtjes kan laten oplichten ;)

roland
26/10/03, 01:04
Ik zie geen reden om flash te gebruiken voor zoiets. Dit is nou zojammer, flash is heel leuk en aardig maar wordt ontzettend overused. Ik gebruik het alleen waarvoor het primair bedoeld is: animaties.

Als je een beetje bewegend logo wil zou ik een gif gebruiken. Bestandsformaat zeer klein, geen aparte plugin nodig.

Rik
26/10/03, 04:32
Origineel geplaatst door roland
Ik zie geen reden om flash te gebruiken voor zoiets. Dit is nou zojammer, flash is heel leuk en aardig maar wordt ontzettend overused. Ik gebruik het alleen waarvoor het primair bedoeld is: animaties.

Als je een beetje bewegend logo wil zou ik een gif gebruiken. Bestandsformaat zeer klein, geen aparte plugin nodig.

Ben ik het wel mee eens, voor dergelijke websites geen flash, en geen geluiden...
Zorg dat er snel een plaatje staat, je verkoop servers, staat raar als je site langzaam is....