PDA

Bekijk Volledige Versie : [check]hostics <eindresultaat>



Undo
24/10/03, 11:19
Hey,
wat vinden jullie van het eindresultaat van de lay-out van Hostics?!
www.hostics.com >>> klik op logo om door te gaan..
Grtz,
Ward

We Develop
24/10/03, 11:35
Na het klikken op het logo krijgen we dit in de adres balk:
http://217.170.18.24/%7Ehostics/index/

Undo
24/10/03, 11:40
Jah, dat is de URL die werkt, de andere niet, maar daar weet ik niks van, ik heb alleen de layout gemaakt, dus,...hoe vind je die?!

FSCJasper
24/10/03, 11:40
Ja,klopt. De naamservers zijn nog niet goed overgezet, waardoor je als je normale link ( hostics.com/index/ ) zou nemen, de helft van de tijd het niet doet. Ik ben aant proberen dit probleem te verhelpen,met zover weinig succes zoals je kunt zien..

vdx
24/10/03, 11:48
Ja blauw, vooral erg blauw.

Een marge links en rechts naast je tekst leest prettiger vind ik.
Ook gebruik je verschillende lettertypes door elkaar.

xserve
24/10/03, 11:50
Ik denk dat je de teksten iets naar rechts moeten omdat ze nu zo aan die lijn zijn geplakt.

Ik vind deze layout stukken beter dan vorige. Succes.

InstantXs
24/10/03, 11:50
Te weinig(of geen) marge was mij ook het eerte dat opviel

host3000
24/10/03, 11:53
Ik ben absoluut geen designer, maar als gebruiker vind ik het onleesbaar. Als je zoveel tekst onder elkaar zet, moet je gebruik maken van kleuren en/of fontverschillen (bold/italic weet ik veel) om de diverse onderdelen te kunnen zien. Ik ben na drie regels al de draad kwijt.

TechXP
24/10/03, 11:54
Ik vind dat teveel blauw en wit niet mooi passsen. Tenminste bovenaan kan het wel, maar daaronder is het niks. Te kinds.

De tekst staat ok erg tegen de zijkant aan.

De ronde vormen die er zijn, zijn niet mooi en lelijk in de site. Wederom kan het bovenste ronde gedeelte wel, maar het onderste gedeelte moet in mijn ogen toch echt anders.

FSCJasper
24/10/03, 11:55
Marges heb ik weer weggehaalt want het zag er niet uit. Heb nu met kleuren en Italic de teksten op home uiteen gehaald. Past dit?

FSCJasper
24/10/03, 12:46
Ok, de index moet nu wel klaar zijn denk ik..alleen dus Home. Mening aub?

Cybafish
24/10/03, 12:59
Klik op het logo voor de site binnen te gaan

die zin loopt nou niet bepaald lekker...

The MAzTER
24/10/03, 13:05
...

FSCJasper
24/10/03, 13:09
@ Cybafish, die pagina gaat weg, ga ik laten doorschakelen aan de layout, maar dan moeten de naamservers eerst goed werken..kan het nu ook doen maar dan zie je van begin al die rare url.

@ The Mazter , je moet ook via hostics.com gaan, gewoon link invoeren in de balk lukt nog niet door de naamservers,moet nog geregeld worden.

Savvas
24/10/03, 21:15
jongens jullie kunnen alles zeggen wat je wilt, maar ik vind het een hele vooruitgang op dat natuurreservaat wat je eerst liet zien ;)

Mijn suggestie is de details nog een beetje bijwerken en je hebt een simpel maar leuk design (details: marges, fonts etc.).

Grumpy
24/10/03, 21:39
Origineel geplaatst door NetRouting
jongens jullie kunnen alles zeggen wat je wilt, maar ik vind het een hele vooruitgang op dat natuurreservaat wat je eerst liet zien ;)

Mijn suggestie is de details nog een beetje bijwerken en je hebt een simpel maar leuk design (details: marges, fonts etc.).
Juist ja.. ik zie alleen maar wit.

rq
25/10/03, 00:24
Het is idd een vooruitgang op het vorige (natuur)design, al maakt het toch een enigszins lompe indruk op 800x600. En http://hostics.com/index/webhosting.html dit ziet er nog niet zo netjes uit imo.

TechXP
25/10/03, 12:25
Persoonlijk vind ik in het vorige design (even teruggezocht) met dat vogeltje enzo, veel meer potentie inzitten om een goed kwalitatieve website van te maken.

Maar dat is mijn mening.

En als je een echte natuurreservaat wil dan moet je even via mijn website zoeken naar mijn natuurwebsite :P

Rik
25/10/03, 15:38
Origineel geplaatst door TechXP
En als je een echte natuurreservaat wil dan moet je even via mijn website zoeken naar mijn natuurwebsite :P

En als je dan naar je portfolio (http://romisoft.denatuur.nl/portfolio.html) gaat dan zie je dat het qua design ook nog niet optimaal is ;)
Kun je dat grote witte vlak bovenaan niet weghalen ?

EDIT: nu staat hij weer wel goed, lachen, een site met een eigen wil :D

Grumpy
25/10/03, 15:42
Als je via
http://romisoft.denatuur.nl

naar de portfolio gaat, komt het wel goed op het scherm.

TechXP
25/10/03, 16:07
Origineel geplaatst door Rik

EDIT: nu staat hij weer wel goed, lachen, een site met een eigen wil :D

Ja dat is de beste AI op de wereld die ik heb ingebouwd.

serieus: Ja dat witte vlak. Dat is ook zo. Dat kreeg een vriend die het bezocht ook. Maar dat is met die stomme IE doet ook nooit wat je wil.

Zal dat eerdaags nog eens aanpakken. :)

Rik
26/10/03, 04:34
LOL... dat was ff tussendoor btw, verder over het Hostics-design dan maar ?

Cripton
27/10/03, 12:04
de HEADER ziet er echt strak uit vooral de design daarvan maar daarna is het iets minder. Dat blauwe op de tekst vind ik veel te donker

Voor de rest vind ik de header gewoon echt strak.

Rik
27/10/03, 12:40
Origineel geplaatst door Undo
Hey,
wat vinden jullie van het eindresultaat van de lay-out van Hostics?!
www.hostics.com >>> klik op logo om door te gaan..
Grtz,
Ward

Ik zou wel zorgen dat die "extra" klik op de index van de .com weg gaat, desnoods een scriptje dat de site automatisch door gaat, nu is het echt even "vogelen" hoe je op de site komt....

Savvas
27/10/03, 21:19
Origineel geplaatst door Rik


Ik zou wel zorgen dat die "extra" klik op de index van de .com weg gaat, desnoods een scriptje dat de site automatisch door gaat, nu is het echt even "vogelen" hoe je op de site komt....

Echt brabanders weer he :p

Misschien wat Rik zegt direct doorverwijzen, het heeft opzich niet zoveel nut die indexpage maar onduidelijk vind ik het niet...

venion
27/10/03, 22:04
ja, simpel maar duidelijk design... goed werk !