PDA

Bekijk Volledige Versie : Wie is bekend met modernbill



faisj
23/10/03, 21:55
http://www.modernbill.com/home/index.htm

??

Pantsy
23/10/03, 22:02
Wat is er met modernbill dan? Werkt lekker hoor als facturerings programma, probeer de demo eens :)

ultranetworkz
24/10/03, 02:18
Ik ben er niet echt bekend mee maar het schijnt goed te werken :)

faisj
24/10/03, 17:16
Ik heb de hele versie maar heb 2 vragen:

1. Hoe zet je 19% btw op elke factuur

2. is er een support forum?

Domenico
24/10/03, 18:40
Er is inderdaad een forum maar die is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers zoals wij. Dit zou je eigenlijk moeten weten.

http://www.modernsupport.com/modernbill/forums/

faisj
24/10/03, 19:53
Origineel geplaatst door Domenico
Er is inderdaad een forum maar die is alleen toegankelijk voor geregistreerde gebruikers zoals wij. Dit zou je eigenlijk moeten weten.

http://www.modernsupport.com/modernbill/forums/

ja die ken ik maar ik bedoelde een andere

Domenico
25/10/03, 14:34
Een andere? Er is er maar een die je nodig hebt en dat is deze.

Dreas
25/10/03, 15:10
Wij gebruiken het ook. Het is erg effectief maar je moet wel een beetje handig met code zijn om zelf de boel wat te kunnen customizen.

19% btw zit er standaard in maar op een vrij beperkte manier. Dit kun je er custom wel in bouwen zelf (vrij gemakkelijk).

Op het forum van ModernBill staat uitgelegd hoe als je een license hebt.

Succes!

Cybafish
06/11/03, 15:42
Wij gebruiken het ook. Hoewel we momenteel nog in de testfase zitten,
zijn we tot nu toe erg tevreden over het pakket.

Ik vraag me alleen af of iemand al een oplossing heeft voor het aanbieden van gratis domeinnamen bij een pakket in het order-formulier?

Dreas
06/11/03, 16:13
RTFM

http://manual.modernbill.com/adminhelp/english/Domains_And_TLDs/Free_Domain.htm

Maar dit soort vragen zijn meer voor het ModernBill forum .. :)

Cybafish
06/11/03, 16:19
ah bedankt, ik kon dit niet vinden in de manual :p

Santario
07/11/03, 19:49
Origineel geplaatst door MaxView
Wij gebruiken het ook. Het is erg effectief maar je moet wel een beetje handig met code zijn om zelf de boel wat te kunnen customizen.


Dat kan je wel zeggen ja :) Ben 2 weken bezig geweest om heel MB aan te passen aan de stijl van onze site :) Alleen geen dev. versie dus de daadwerkelijke factuurdetails zijn zowat niet normaal uit te printen, tabel is te breed en alleen aan te passen in de developer versie :(

Qweb
18/11/03, 00:18
niet mee eens santario....wij hebben met MB (de gewone koop versie) onze facturen perfect op maat. Sterker nog, we hebben nu extra software geschreven om in 1 keer:
- facturen in een bepaalde range in een pdf te stoppen (makkelijk printen en opslaan)
- in 1 keer alle facturen nalopen en automagisch herinneringen genereren voor klanten die dat horen te ontvangen

Erg handig!

Norman
18/11/03, 01:26
mij lijkt whmautopilot veel relaxter enige is dat hij al1 met cpanel samenwerkt.
maar ja prijs is ook veel beter ;)
of lpanel als je van plan ben met andere cp's te werken...

Dreas
18/11/03, 08:45
Modernbill integreert ook met de meeste CPs ..

Norman
18/11/03, 12:54
weet ik ... alleen is veel duurder en erg onoverzichtelijk ...
(vind ik als ik naar de demo kijk)

Domenico
18/11/03, 13:14
In eerste instantie lijkt het allemaal erg onoverzichtelijk maar dat heb je vaker met dit soort software. De 'learning curve' is vaak erg hoog maar als je het eenmaal door hebt weet je dat je iets goed in handen hebt.

tjsystems
23/11/03, 23:13
Is er ook een open source alternatief voor ModernBill???

Zoja, graag een linkje en evt ervaringen?

Cybafish
23/11/03, 23:38
Origineel geplaatst door Domenico
In eerste instantie lijkt het allemaal erg onoverzichtelijk maar dat heb je vaker met dit soort software. De 'learning curve' is vaak erg hoog maar als je het eenmaal door hebt weet je dat je iets goed in handen hebt.

Ik schrok me dood toen ik de op maat wilde maken ;)

Domenico
24/11/03, 00:59
Origineel geplaatst door tjsystems
Is er ook een open source alternatief voor ModernBill???

Zoja, graag een linkje en evt ervaringen?

En waar ga je op terugvallen indien het fout gaat?
Sorry maar als het gaat om 'mission critical' programma's zoals dit dan kun je echt beter een deal aangaan met een gerenomeerd bedrijf.

tjsystems
24/11/03, 18:09
als beginner in de hosting wil ik teveel uitgeven aan software. alleen het noodzakelijke. daarom vraag ik of er een opensource is.