PDA

Bekijk Volledige Versie : Cpanel edit van een package



faisj
23/10/03, 21:17
Hoe edit je een package in Cpanel

FSCJasper
23/10/03, 21:20
hehe,goede vraag..zat ik me net ook af te vragen :D. Volgens mij kan je alleen upgraden-downgraden van pakketten..en dus door een al bestaand pakket te selecteren.

Cybafish
23/10/03, 21:26
Newbies ;)

host3000
23/10/03, 21:28
De WHM van de server admin kent de mogelijheid om resellers packages te laten editen. Maar, dan krijg je automatisch de kans, als reseller, van shell access. Daarom staat deze optie meestal uit.

Work around:

Maar een nieuw pakket aan met de gewenste opties, en sla deze op met dezelfde naam als het oude pakket. Dit 'accepteert' CPanel.

faisj
23/10/03, 21:31
Origineel geplaatst door host3000
De WHM van de server admin kent de mogelijheid om resellers packages te laten editen. Maar, dan krijg je automatisch de kans, als reseller, van shell access. Daarom staat deze optie meestal uit.

Work around:

Maar een nieuw pakket aan met de gewenste opties, en sla deze op met dezelfde naam als het oude pakket. Dit 'accepteert' CPanel.

dus je overschrijft de oude als het ware

resellerhostnl
24/10/03, 16:41
Origineel geplaatst door host3000
De WHM van de server admin kent de mogelijheid om resellers packages te laten editen. Maar, dan krijg je automatisch de kans, als reseller, van shell access. Daarom staat deze optie meestal uit.


Hmm, ik heb geen shell access hoor :(