PDA

Bekijk Volledige Versie : www.totaalcomputers.nl (nog in aanbouw)



Stephan
23/10/03, 00:52
Beste forumbezoekers.

Momenteel ben ik bezig om een webwinkel op te zetten (www.totaalcomputers.nl wordt het uiteindelijk... zodra alles klaar is komt het erop te staan :))
Ik ben begonnen met de design van de winkel. (zie bijlage)

Graag zou ik jullie mening(en) willen zien en alle tips / opmerkingen zijn natuurlijk van harte welkom.

sorry voor de grootte van het plaatje, kan ik nu helaas niet veranderen

electric
23/10/03, 01:31
strak , duidelijk , mooie kleuren.
ik vind het in elk geval totaal niet slecht.

lifeforms
23/10/03, 02:34
Menu links en dialoogje rechts heel strak, absoluut zo houden. Kleuren zijn goed.

Alleen het plaatje aan de bovenkant zou ik iets interessanter maken, wat perspectief erin, iets meer de kleuren van de site gebruiken, en een groter deel van de balk vullen. :) Plus iets van een logo.

Maar mooi concept, pixeltekstjes zijn ook heel relaxed :)

Rik
23/10/03, 08:31
Mooi hoor, ziet er inderdaad TOP uit...
De "home" en de rest van de pages redelijk "simpel" houden, en je hebt een zeer overzichtelijke, en goed bruikbare website denk ik...

Inderdaad, je zou het Logo er wat meer kunnen laten uitspringen...

Ziet er goed uit verder ;)

belookgratis
23/10/03, 09:19
erg strak. Zou zelf alleen linksonder dat blokje anders doen. Ander lettertype/kleur.

Grumpy
23/10/03, 09:25
Mooi, als je dat blokje linksonder nou eens naar boven verplaatste, zou dat nog beter zijn.

Men kan dan meteen bij het laden van de pagina die links al zien. (Niet iedereen draait op een hoge resolutie.)

iFast
28/10/03, 18:11
Ziet er echt goed uit alleen ik zou de banner veranderen en de content in een paar vlakken verdelen zodat het niet zo saai eruit ziet op de homepagina

Pasqual
28/10/03, 20:22
de header en nog een paar dingen zijn nu veranderd en hij is nu in gecode versie te zien.

http://www.gdesigns.nl/tpc

btw ik ben de maker van de layout.

TechXP
28/10/03, 23:46
Ziet er wel cool uit!

ps. mag je in dit forum ook websites laten keuren die niks te maken hebben met webhosting?

ELTino
29/10/03, 06:56
Origineel geplaatst door TechXP
ps. mag je in dit forum ook websites laten keuren die niks te maken hebben met webhosting?

Ik zie het nergens staan in de regels dat het niet zou mogen...

UbErZ
29/10/03, 10:08
Wel een beetje een tweakers layout, maar wel lekker strak en netjes.

TechXP
29/10/03, 10:23
Origineel geplaatst door ELTino


Ik zie het nergens staan in de regels dat het niet zou mogen...

dan ga ik ook maar een site laten checken :)

Rik
30/10/03, 01:13
Origineel geplaatst door TechXP
Ziet er wel cool uit!

ps. mag je in dit forum ook websites laten keuren die niks te maken hebben met webhosting?

Het is wel de bedoeling dat hier websites met webhosting/domeinen/vergelijking e.d. besproken worden... websites over doornroosje of zow schieten niet echt op ;)

Je hebt hier met Hosters, en wat andere vakluitjes te maken.
Verder zijn er veel "klanten" , mensen uit den doelgroep, aanwezig... voor een startende hoster is het dus heel goed om via dit forum zijn of haar website eens ECHT kritisch te laten bekijken....

Dus antwoord op je vraag: laat het wel met hosting en aanverwante onderwerpen te maken hebben ;)

Dj_triaxe
02/11/03, 10:31
heel mooie website ... ik hoop dat de winkel veel verkeer gaat krijgen ... aan de website zal het in ieder geval niet liggen als het mis zou gaan :D

Rik
02/11/03, 12:58
Origineel geplaatst door TechXP
Ziet er wel cool uit!

ps. mag je in dit forum ook websites laten keuren die niks te maken hebben met webhosting?

Ik denk dat ik dan wel een andere reactie had gegeven in het begin hé ;)
Heeft niet ECHT iets met Hosting te maken, maar is wel een relevant onderwerp... dus ala.

TechXP
02/11/03, 13:19
Origineel geplaatst door Rik
Ik denk dat ik dan wel een andere reactie had gegeven in het begin hé ;)
Heeft niet ECHT iets met Hosting te maken, maar is wel een relevant onderwerp... dus ala.

Mijn natuurwebsite was dan ook wel relevant. Want waar zijn computers van opgebouwd van stoffen die in de natuur voorkomen ;)

Misschien zou er gewoon als er veel behoefte is 1 topic komen voor niet relevante websites ofzo?

Rik
02/11/03, 13:23
Origineel geplaatst door TechXP


Mijn natuurwebsite was dan ook wel relevant. Want waar zijn computers van opgebouwd van stoffen die in de natuur voorkomen ;)

Misschien zou er gewoon als er veel behoefte is 1 topic komen voor niet relevante websites ofzo?

Ik denk dat je dan beter naar een Design-forum kunt gaan, mensen, dit is WebHostingTalk.nl !

Duidelijker kan het niet toch ?

ELTino
02/11/03, 17:16
Origineel geplaatst door TechXP


Mijn natuurwebsite was dan ook wel relevant. Want waar zijn computers van opgebouwd van stoffen die in de natuur voorkomen ;)

Misschien zou er gewoon als er veel behoefte is 1 topic komen voor niet relevante websites ofzo?

En daarom hebben we in Nederland een hele site voor sitechecks:

http://www.sitechecks.nl

Daarnaast kan je je site ook nog laten checken bij

http://www.eprogrammeur.nl/

Laten we in dit forum dus alleen maar hosting sites en sites in die richting (webdevelopement, server verkopers bijv)

Undo
02/11/03, 17:47
Ik denk dat het een matige site is voor het onderwerp dat het heeft.. Waarom?! Met deze site kun je geen grote doelgroep bereiken, omdat de meeste mensen die een nieuwe pc goedkoop willen aanschaffen 56k modempje hebben..lekkere laadtijd voor tijdens het zoeken;) Tenzij je je natuurlijk alleen gaat richten op de wat meer multimedia-fanaten... Dan is het een erg goede site. Laat ik daar maar vanuit gaan..
Punt: 9,3

Rik
02/11/03, 17:59
Origineel geplaatst door Undo
Ik denk dat het een matige site is voor het onderwerp dat het heeft.. Waarom?! Met deze site kun je geen grote doelgroep bereiken, omdat de meeste mensen die een nieuwe pc goedkoop willen aanschaffen 56k modempje hebben..lekkere laadtijd voor tijdens het zoeken;) Tenzij je je natuurlijk alleen gaat richten op de wat meer multimedia-fanaten... Dan is het een erg goede site. Laat ik daar maar vanuit gaan..
Punt: 9,3

Meer als 50% van de Nederlanders internet tegenwoordig via breedband, Cable of ADSL... so

evilnerds.com
24/11/03, 12:01
Mooi ontwerp, de foto in het linker frame is alleen net iets teveel, ik zou deze weglaten.

DeWebhosters
06/12/03, 20:09
Ziet er goed uit, lekker strak ! Probeer header nog een beetje op te vullen aan de rechter kant.