PDA

Bekijk Volledige Versie : Chatten is levensgevaarlijk !



Rik
22/10/03, 12:32
PORT MORIEN - In de Canadese provincie Nova Scotia is een Nederlander om het leven gekomen. Dat heeft het Nederlandse ministerie van Buitenlandse Zaken woensdag bevestigd. Volgens een regionaal dagblad gaat het om een man en is hij zondag in het plaatsje Port Morien samen met een Canadese vriendin doodgeschoten.

In verband met de dubbele moord is zondagavond (plaatselijke tijd) de 37-jarige ex-man van de Canadese vrouw gearresteerd. Volgens The Halifax Herald hebben de Nederlander en de 29-jarige vrouw elkaar leren kennen via het internet.

De internetrelatie zou ook de reden van hun echtscheiding zijn. De verdachte is sindsdien in therapie, aldus zijn advocaat in de krant.


Dus heren, pas op :D

PimEffting
22/10/03, 12:35
Tja, je vraagt er natuurlijk wel een beetje om als je het canada haalt ;)

Sowieso ontgaat mij de noodzaak, genoeg leuke mensen in ons kikkerlandje.

BeNeWS
22/10/03, 12:41
Zo een vriendin noemen ze een 'LONG DISTANCE LOVER' :D

Rik
22/10/03, 12:45
Origineel geplaatst door BeNeWS
Zo een vriendin noemen ze een 'LONG DISTANCE LOVER' :D

hehe, ja, en hij zou en moest een beetje "closer" komen :D

root
28/10/03, 00:52
Ik heb die van mij op irc kennen en we zijn toch al 3 jaar bij elkaar. Niet dat ik op zoek was, maar het heeft zo zijn voordelen.

Geen hekel aan computers bv, was bij mijn vorige relaties wel anders

PimEffting
28/10/03, 00:56
Origineel geplaatst door ensimguru
Geen hekel aan computers bv, was bij mijn vorige relaties wel anders
Ach, beetje dualisme kan geen kwaad. :D
Bovendien zou het maar een saaie boel worden als je het beide de hele dag over computers hebt.

root
28/10/03, 01:11
Origineel geplaatst door Unexplained

Ach, beetje dualisme kan geen kwaad. :D
Bovendien zou het maar een saaie boel worden als je het beide de hele dag over computers hebt.

Uiteraard is er meer in het leven ja. Maar op een regenachtige zondag effe samen lan gamen is toch ook best gezellig.

Daarnaast is het nooit geen probleem als ik nog werk voor me bedrijf heb. In mij geval scheelt het gewoon veel.