PDA

Bekijk Volledige Versie : iFast Internet diensten



iFast
21/10/03, 21:59
Mensen deze site is al veelbesproken en ik wil graag over discusieren. En bedankt voor de tip Grummpy ;)


Ik ga niet heel de tekst langs, er staan meer als 25 fouten in dat kleine stukje, best knap moet ik toegeven, maar het klopt echt niet.

Ook qua opbouw, en structuur (zeg maar gerust GEBREK aan....)..

dit is dus van Rick en kunnen jullie me zeggen wat er mis is met de structuur want ik vind het eigenlijk wel mooi. Maar jullie hebben denk ik wel meer ervaring :).

Over de layout zelf ik ben bezig met het veranderen van de intro in het begin dus daar geen kritiek over aub.

Ik ben ook sinds kort met de site bezig. :)

http://www.ifast.nl/

InstantXs
21/10/03, 22:09
alles helemaal zelf bedacht? ;)

iFast
21/10/03, 22:35
jah ik heb alles zelf bedacht :) behalve wat kleine dingetjes bij hosting.
De rest wel. Maar graag wat grotere reacties :). En ook even over het uiterlijk en zo.

WebBizz
21/10/03, 22:42
Jaja, zelf bedacht. Toch verzoek ik je bij deze om de content die je van onze website hebt overgenomen binnen 24 uur na heden te verwijderen van je website. Vergelijk:

http://www.ifast.nl/index.php?pagina=content/webtarieven.html
http://www.webbizz.nl/html/webhosting.php

Die opsomming van specificaties is vrijwel identiek. Een beetje meer originaliteit zou wel aardig zijn.

Cybafish
21/10/03, 22:54
Misschien denkt u dat beginnende internet diensten het vaak niet redden , maar dan heeft u het mis. Door goed georganiseerd , en goed te investeren zijn er weinig risico´s dat iFast het niet lang kan volhouden.

Ik denk hier anders over, mede vanwege de grove taalfouten :)

[edit] Wouter van Domselaar? Is je moeder toevallig jufvrouw op een basisschool? :D Zo ja dan heb ik kort les van haar gehad :D

[edit2] Is toch alweer een hele tijd geleden :) The world is small after all ;)

iFast
21/10/03, 22:56
Ok ten eerste ik heb die tabel zelf gemaakt en ga uhm dan ook niet weghalen.

2 ik ben bezig met het resynchoriseren van mijn teksten en verbeteren van taalfouten en spellingsfouten.

Hier geef ik geen reacties op ;).

Jah dat is waar :).

Grumpy
21/10/03, 23:08
Origineel geplaatst door WebBizz
Jaja, zelf bedacht. Toch verzoek ik je bij deze om de content die je van onze website hebt overgenomen binnen 24 uur na heden te verwijderen van je website. Vergelijk:

http://www.ifast.nl/index.php?pagina=content/webtarieven.html
http://www.webbizz.nl/html/webhosting.php

Die opsomming van specificaties is vrijwel identiek. Een beetje meer originaliteit zou wel aardig zijn.
Ojee lijkt wel erg op elkaar ;).

iFast
21/10/03, 23:11
Jah maar ik heb het zelf gemaakt en niet heb afgekeken bij Webbizz. En dat bestel zit misschien op dezelfde volgorde maar de rest is echt wel anders. Het maakt me echt niet uit of jullie het niet geloven maar tis eenmaal zo.


Origineel geplaatst door WebBizz
Jaja, zelf bedacht. Toch verzoek ik je bij deze om de content die je van onze website hebt overgenomen binnen 24 uur na heden te verwijderen van je website. Vergelijk:

http://www.ifast.nl/index.php?pagin...ebtarieven.html
http://www.webbizz.nl/html/webhosting.php

Die opsomming van specificaties is vrijwel identiek. Een beetje meer originaliteit zou wel aardig zijn.




Origineel geplaatst door Grumpy
Ojee lijkt wel erg op elkaar .

Graag geen commentaar hierover meer er is daarover wel genoeg gezegt!

Grumpy
21/10/03, 23:18
Jullie verzinnen echt niet toevallig dezelfde zinnen.
En dat plaatje dan.
ja.gif 277 bytes

Niet eens de moeite genomen om naam te wijzigen.

Ik weet niet wie van elkaar heeft overgenomen of dat jullie allebei van iemand anders hebben overgenomen, maar triest is het wel.

Dominic
21/10/03, 23:27
Origineel geplaatst door Grumpy
Jullie verzinnen echt niet toevallig dezelfde zinnen.
En dat plaatje dan.
ja.gif 277 bytes

Niet eens de moeite genomen om naam te wijzigen.

Ik weet niet wie van elkaar heeft overgenomen of dat jullie allebei van iemand anders hebben overgenomen, maar triest is het wel.

Ik denk Ifast van Webbizz, want webbizz heeft die pagina toch al een tijdje hoor.

nu weer ontopic:



Wat gebeurt er als onze server wegvalt e uw site niet meer te bereiken is?
Het netwerk van ons is aangesloten met meerdere backbone providers. Mocht er 1 onverhoopt wegvallen, neemt een andere backbone provider de verbinding automatisch over (netwerk volledig redundant uitgevoerd). Wij werken met 2 core routers en 2 core switches die zodanig zijn geconfigureerd dat als er iets met 1 apparaat mocht gebeuren, de andere alle functionaliteit overneemt (volledig redundant).



Als je server "wegvalt" heb je niks aan die backbone providers.
Alleen als een van de uplinks wegvalt heb je daar wat aan.
Maar als je server wegvalt, heb je er geen **** aan :)

InstantXs
21/10/03, 23:31
en ook lijkt het me sterk dat hij dat allemaal heeft (dat zegt ie)

Dominic
21/10/03, 23:48
Origineel geplaatst door InstantXs
en ook lijkt het me sterk dat hij dat allemaal heeft (dat zegt ie)

Tsja, lijkt me ook sterk maarja wie ben ik he.
Hij zegt ook dat ie ermee werkt he, niet dat hij het heeft.. beetje erg zwart-wit gezien dan.

maar toch....

rq
22/10/03, 00:17
Waarom staat de zelfde tekst 2x op de index?

Het is trouwens "iFast hecht veel waarde aan klantgerichtheid en klantvriendelijkheid."

ELTino
22/10/03, 00:27
Precies.

Allereerst wat dominic zegt over server en backbone. Die begrippen moet je niet verwarren.

Verder komt het over als een scholier die ook graag een hosting bedrijfje wil hebben, terwijl hij eigenlijk een beunhaas is, zonder personeel of anderen. Zo komt het tenminste over. Vooral met teksten als klein en jong. Het klinkt misschien lullig als je eigenlijk een zakenman van 40 bent met een hele keten :p, maar zo komt het wel over.

Verder mis ik bij organisatie gewoon een strctuur. Waar staan jullie voor, hoeveel medewerkers, wie doet wat, hoe wordt alles geregeld etc. etc. Probeer iets professioneler over te komen.

En kijk ook eens naar je grammatica en spelvauten.

Ernstige fout btw (titel van pagina):



iFast Internet Diensten | Kwaliteit en profesionaliteit daar gaat het ons om! Wij hebben de gave!

Professioneel schrijf je altijd nog met 2 s'en :)

Dominic
22/10/03, 00:29
Origineel geplaatst door rq
Waarom staat de zelfde tekst 2x op de index?

Het is trouwens "iFast hecht veel waarde aan klantgerichtheid en klantvriendelijkheid."

als we alle taal en spel fouten eruit moesten halen he....
dan werdt dit topic heeeeeel erg lang.
maar hij zegt zelf al dat ie ermee bezig is dusss :)

Rik
22/10/03, 03:16
Origineel geplaatst door Grumpy
Jullie verzinnen echt niet toevallig dezelfde zinnen.
En dat plaatje dan.
ja.gif 277 bytes

Niet eens de moeite genomen om naam te wijzigen.

Ik weet niet wie van elkaar heeft overgenomen of dat jullie allebei van iemand anders hebben overgenomen, maar triest is het wel.

:D het is iig wel zo !

iFast
22/10/03, 13:20
Ik begrijp iedergeval niet wat jullie hier triest aan vinden maar goed ja.gif gebruiken wel meer sites en nee.gif en dat slaat dus nergens op.
Maar ik verander de tabel wel zijn we ook van dit "gezeik" af.

Rik
22/10/03, 13:24
Origineel geplaatst door iFast
Ik begrijp iedergeval niet wat jullie hier triest aan vinden maar goed ja.gif gebruiken wel meer sites en nee.gif en dat slaat dus nergens op.
Maar ik verander de tabel wel zijn we ook van dit "gezeik" af.

Je hebt de mensen hier op het forum de kans geboden om eens kritisch naar jouw website te kijken, dat is wat we doen.
Mocht je niets meer willen horen erover, dan vraag je een Mod het Topic te sluiten.

Je kunt deze tips beter allemaal NU te horen krijgen, dan dat het je STRAKS klanten gaat kosten....

Vergeet niet dat jouw klanten webmasters zijn, en die pluizen VAAK je site na (ook de broncode)....

Beter dat wij je hier overal op voorbereiden, dan dat je straks voor l*l staat.... toch ?

iFast
22/10/03, 13:31
Jah dat is waar maar jullie maken me nu zwart en dat is wat anders. Beweren dat ik de source van Webbizz heb gebruikt terwijl het helemaal niet zo is. Kijk jullie zeggen nix over de layout maar gaan nu alleen maar op de content in.

Rik
22/10/03, 13:40
Origineel geplaatst door iFast
Jah dat is waar maar jullie maken me nu zwart en dat is wat anders. Beweren dat ik de source van Webbizz heb gebruikt terwijl het helemaal niet zo is. Kijk jullie zeggen nix over de layout maar gaan nu alleen maar op de content in.

Jou klant zal ook op de content afgaan, een mooie lay-out is maar 10% van de site....

Soms kunnen we een beetje sarcastisch overkomen, zo bedoelen we het echter niet, geloof me, bekijk anders de andere topics in dit forum, dan snap je waarom we vaak "lollig" over sommige zaken doen (zoals openen met: "wij zijn een jong en dynamisch bedrijf").

Je spelfouten leveren hoongelach op omdat je zo absoluut geen klanten kunt benaderen, wij zijn (soms) ervaren ondernemers, en hebben misschien wel de zelfde fouten ooit gemaakt ;)

iFast
22/10/03, 13:50
Ok maar ik heb al nu alle spellings fouten weggehaalt. Gecheckt met Word spelling check. En ik heb het nog is doorgelezen.

Maar wat vind je van het menu en de layout zelf?

Rik
22/10/03, 14:00
OK, eerlijk he:

1)
je home staat geheel tegen de bovenkant van het scherm, de rest een stukje lager...

2)
De plaatjes op de diverse pages zouden meer op elkaar afgestemd moeten worden, ze staan op diverse plaatsen dubbel en vaak gewoon "ergens" geplaatst, dit maakt het geheel iets te rommelig naar mijn idee.

3)
De buttons in de top zou ik OF omwisselen (nu is het eerst grijs, daarna donker), of een andere kleur geven als dat lichte grijs, ze vallen iets te weinig op momenteel...

4)
De flash op je index stopt, loopt niet door... zou ik aanpassen...
Wil je hem toch laten stoppen, laat dan als laatste je logo duidelijk staan, beter als nu die blauwe balk in het midden...

5)
Pagina's zijn soms onnodig lang (net als bij "organisatie"), een groot wit vlak onderaan is zinloos, en staat niet echt profi...

6)
De foto van een kantoor entree met Ifast boven de deur bij "organisatie" is natuurlijk gewoon slecht, dat moet je niet doen, dadelijk wil een klant langskomen, kijkt naar het adres, komt aan bij jouw woning, en dan ?


Hoop dat je er iets aan hebt voorlopig ;)

WebBizz
22/10/03, 14:18
Ik heb zelf het vermoeden dat je de tabel met specs hebt overgenomen van Intronic, waar je vandaan komt. Intronic is echter een reseller van WebBizz Internet en wij hebben Raymond toestemming gegeven voor gebruik van die informatie. Die toestemming is niet aan iFast verleend dus ik verzoek je nogmaals (en voor de laatste keer) om de tabel te verwijderen.

Rik
22/10/03, 14:25
Origineel geplaatst door WebBizz
Ik heb zelf het vermoeden dat je de tabel met specs hebt overgenomen van Intronic, waar je vandaan komt. Intronic is echter een reseller van WebBizz Internet en wij hebben Raymond toestemming gegeven voor gebruik van die informatie. Die toestemming is niet aan iFast verleend dus ik verzoek je nogmaals (en voor de laatste keer) om de tabel te verwijderen.

Even een TIP aan iFast: vraag ALTIJD of je teksten en/of foto's mag gebruiken, meestal zal men NOOIT moeilijk doen, zeker in dit geval niet omdat WebBizz er profijt van heeft als jij het zo goed mogelijk aanpakt ;)

host3000
22/10/03, 14:25
Origineel geplaatst door WebBizz
Ik heb zelf het vermoeden dat je de tabel met specs hebt overgenomen van Intronic, waar je vandaan komt. Intronic is echter een reseller van WebBizz Internet en wij hebben Raymond toestemming gegeven voor gebruik van die informatie. Die toestemming is niet aan iFast verleend dus ik verzoek je nogmaals (en voor de laatste keer) om de tabel te verwijderen.
Jij meent dat er aan zo'n generiek tabelletje, waarvan er werkelijk miljoenen gebruikt worden, voldoende intellectuele eigendomsrechten kleven om dat te kunnen eisen (nog afgezien van het feit of de tabel van jouw site komt, want dat ga ik niet uitzoeken)? Immers, niet alles wat op jouw site staat is jouw intellectuele eigendom.

RayManZ
22/10/03, 14:31
Wat een gedoe om 1 zo'n tabel :p Zoiets zou mij vrij weinig boeien als ze een super klein stuk van me site zouden jatten of namaken.

Ik denk trouwens ook niet dat webbizz kan eisen dat het van de site wordt gehaald. Het is maar HTML.

Rik
22/10/03, 14:33
Origineel geplaatst door RayManZ
Wat een gedoe om 1 zo'n tabel :p Zoiets zou mij vrij weinig boeien als ze een super klein stuk van me site zouden jatten of namaken.

Ik denk trouwens ook niet dat webbizz kan eisen dat het van de site wordt gehaald. Het is maar HTML.

Tja, en toch is dat mogelijk... zeker als hij kan aantonen dat HIJ het zo heeft gemaakt...

Dat het de moeite niet is klopt ook, + dat het blijkbaar in zijn eigen "downline" zit, dus hij er juist blij om moet zijn eigenlijk ;)

iFast
22/10/03, 14:50
Ok ik heb het niet gekopieerd maar zelf eeen beetje zitten klooien en misschien omdat ik bij intronic.nl mede-eignaar was dat het bij me opkwam.
Maar goed, einde discussie hierover.

Wat vinden jullie van de layout.

Kan een mod dit topic sluiten want ik 25 replies over 1 tabel vind ik wel genoeg. Ik ga dit topic renamen in Gezeik over 1 tabel. En dan open ik een nieuw topic.

Btw of mag ik uhm verwijderen want heeft geen nut gehad deze topic.

®on
22/10/03, 15:02
Origineel geplaatst door host3000

Immers, niet alles wat op jouw site staat is jouw intellectuele eigendom.
Sterker nog: de site van webbizz is ook niet echt origineel ;)

Cybafish
22/10/03, 15:10
Er is geen dossier dat aan de door u ingevoerde zoekcriteria voldoet.

mod edit: laten we het gezellig houden

iFast
22/10/03, 15:21
1)
je home staat geheel tegen de bovenkant van het scherm, de rest een stukje lager...

-Veranderd :)

2)
De plaatjes op de diverse pages zouden meer op elkaar afgestemd moeten worden, ze staan op diverse plaatsen dubbel en vaak gewoon "ergens" geplaatst, dit maakt het geheel iets te rommelig naar mijn idee.

-Geef is een voorbeeld van het plaatje want zoveel plaatjes staan er niet op.


3)
De buttons in de top zou ik OF omwisselen (nu is het eerst grijs, daarna donker), of een andere kleur geven als dat lichte grijs, ze vallen iets te weinig op momenteel...

-Ben een juiste kleur aan het zoeken.


4)
De flash op je index stopt, loopt niet door... zou ik aanpassen...
Wil je hem toch laten stoppen, laat dan als laatste je logo duidelijk staan, beter als nu die blauwe balk in het midden...


-de hele intro is nog in ontwikkeling zoals ik al eerder zijn dit is dus gewoon eentje die voor een week of 2 blijft.


5)
Pagina's zijn soms onnodig lang (net als bij "organisatie"), een groot wit vlak onderaan is zinloos, en staat niet echt profi...
[/bold]

-Is veranderd


6)
De foto van een kantoor entree met Ifast boven de deur bij "organisatie" is natuurlijk gewoon slecht, dat moet je niet doen, dadelijk wil een klant langskomen, kijkt naar het adres, komt aan bij jouw woning, en dan ?

-Word nog veranderd

ELTino
22/10/03, 15:24
Origineel geplaatst door iFast
... knip ...
Over de layout zelf ik ben bezig met het veranderen van de intro in het begin dus daar geen kritiek over aub.




Origineel geplaatst door iFast
... knip ... Kijk jullie zeggen nix over de layout maar gaan nu alleen maar op de content in.

Wat wil je nou?

Wel of niet over de layout

iFast
22/10/03, 15:25
wel kritiek maar niet over die éné flash intro.

Santario
22/10/03, 15:50
Origineel geplaatst door Cybafish


want ik hou niet zo van illegale (trieste) ondernemingen.

//offtopic: wie is er hier dan triest bezig?

//ontopic: Vind het een beetje ver gaan om te eisen dat die jongen die tabel moet aanpassen. Er zijn wel belangrijkere dingen in een bedrijfsvoering waarover je druk kan lopen maken.

De site ziet er wel fris uit maar ik mis een strakke indeling en layout. Op webdesign bijvoorbeeld gebruik je een zwart/wit header, op de overige pagina's gebruik je hem in kleur. Het is maar een klein detail maar ik let daar altijd op. Verder idd de punten die Rik aangeeft zou ik nog eens goed naar kijken :)

Rik
22/10/03, 15:56
Origineel geplaatst door iFast

2)
De plaatjes op de diverse pages zouden meer op elkaar afgestemd moeten worden, ze staan op diverse plaatsen dubbel en vaak gewoon "ergens" geplaatst, dit maakt het geheel iets te rommelig naar mijn idee.

-Geef is een voorbeeld van het plaatje want zoveel plaatjes staan er niet op.

dat landkaartje, dat dan weer eens onderaan staat, en op een andere page weer bovenaan...
Zo ook dat dolfijntje bijvoorbeeld ... verder ga je de goeie kant op ;)

Cybafish
22/10/03, 17:48
Origineel geplaatst door Santario


//offtopic: wie is er hier dan triest bezig?

//ontopic: Vind het een beetje ver gaan om te eisen dat die jongen die tabel moet aanpassen. Er zijn wel belangrijkere dingen in een bedrijfsvoering waarover je druk kan lopen maken.

De site ziet er wel fris uit maar ik mis een strakke indeling en layout. Op webdesign bijvoorbeeld gebruik je een zwart/wit header, op de overige pagina's gebruik je hem in kleur. Het is maar een klein detail maar ik let daar altijd op. Verder idd de punten die Rik aangeeft zou ik nog eens goed naar kijken :)

(offtopic)

Nou Santario, naast het feit dat het simpelweg illegaal is om zonder KvK een winstgevende onderneming te voeren (met een paar uitzonderingen) kan ik mezelf best boos maken om het feit dat dit soort kotertjes op een dergelijke wijze de concurrentie aangaan. (lees: geen belasting betalen, geen administratie hoeven voeren, geen accountant(s) betalen en ga zo maar door). Natuurlijk ga ik die handelsnaam niet registreren, ik heb wel betere dingen te doen. Het ging mij meer om de boodschap die erachter zit.

ELTino
22/10/03, 18:26
@Cybafish

In welke gevallen is het niet illegaal dan?

Toch als je onder de € 988 omzet op jaarbasis blijft?

Santario
22/10/03, 18:34
Origineel geplaatst door Cybafish


(offtopic)

Nou Santario, naast het feit dat het simpelweg illegaal is om zonder KvK een winstgevende onderneming te voeren (met een paar uitzonderingen) kan ik mezelf best boos maken om het feit dat dit soort kotertjes op een dergelijke wijze de concurrentie aangaan. (lees: geen belasting betalen, geen administratie hoeven voeren, geen accountant(s) betalen en ga zo maar door). Natuurlijk ga ik die handelsnaam niet registreren, ik heb wel betere dingen te doen. Het ging mij meer om de boodschap die erachter zit.

Okay, duidelijk en ook helemaal mee eens Cybafish :) Sorry voor de reactie van mijn kant :)

Ik ben het er helemaal mee eens, eigenlijk zouden ze de wet moeten aanpassen: zaken doen = KVK, ongeacht je winst or whatever :) Maar okay, laten we maar weer ontopic gaan :)

iFast
22/10/03, 19:37
Ik ben dus niet illegaal bezig mijn vader heeft rechten gestudeerd, kent het belastingrecht en dergelijke helemaal. En ik moet mijn bedrijf binnen 4 maanden inschrijven bij kvk en 998 per jaar heb ik nog niet dus ik ben geen illegaale onderneming. Januari ga ik mijn kvk halen. Dus ik wil hier graag jullie excuses hiervoor. En waarom Januari omdat het ook gewoon beter is want je moet je contributie per jaar betalen en anders worden het 2 dure maanden voor me.

wdv
22/10/03, 19:39
Er wordt hier wel een boel geëist in dit topic zeg :)

iFast
22/10/03, 19:42
Jah dit is gewoon niet leuk meer. Kritiek noemen ze dit :S.

Dominic
22/10/03, 19:44
Origineel geplaatst door iFast
Ik ben dus niet illegaal bezig mijn vader heeft rechten gestudeerd, kent het belastingrecht en dergelijke helemaal. En ik moet mijn bedrijf binnen 4 maanden inschrijven bij kvk en 998 per jaar heb ik nog niet dus ik ben geen illegaale onderneming. Januari ga ik mijn kvk halen. Dus ik wil hier graag jullie excuses hiervoor. En waarom Januari omdat het ook gewoon beter is want je moet je contributie per jaar betalen en anders worden het 2 dure maanden voor me.

Je moet je bedrijf binnen 1 week inschrijven bij de kvk hoor *oeps* :P

iFast
22/10/03, 19:48
ah ok maar dan heb ik nog 1 week :p en dan nog ik heb nog geen 998 per jaar. En er zijn meerdere hosting bedrijven die nog geen kvk hebben op dit forum.

Rik
22/10/03, 19:52
Origineel geplaatst door iFast
Ik ben dus niet illegaal bezig mijn vader heeft rechten gestudeerd, kent het belastingrecht en dergelijke helemaal. En ik moet mijn bedrijf binnen 4 maanden inschrijven bij kvk en 998 per jaar heb ik nog niet dus ik ben geen illegaale onderneming. Januari ga ik mijn kvk halen. Dus ik wil hier graag jullie excuses hiervoor. En waarom Januari omdat het ook gewoon beter is want je moet je contributie per jaar betalen en anders worden het 2 dure maanden voor me.

Hoe lang was het geleden dat je vader dat heeft gestudeerd ?

LET OP (1x) :

1. Wat kost het inschrijven bij de kamer van koophandel?

De jaarlijkse bijdrage die u betaalt voor inschrijving bij de kamer van koophandel hangt af van de rechtsvorm en kan per regio verschillen. Globaal gesteld kost inschrijving van een eenmanszaak ca. € 70,-, van een VOF ca. € 100,- en van een BV ca. € 160,- per jaar.

2. Wanneer moet ik mijn bedrijf inschrijven?

Als u een onderneming heeft, moet u deze binnen een week na de start daarvan inschrijven bij de kamer van koophandel. Bij de inschrijving moeten een aantal bewijsstukken worden overgelegd. Een geldig legitimatiebewijs en een maximaal één maand oud bankafschrift of uittreksel van het bevolkingsregister is altijd nodig. De andere bewijsstukken die nodig zijn, hangen onder andere af van het soort onderneming. Het beste kunt u vooraf even bellen met de kamer van koophandel zodat u weet waar u allemaal aan moet denken. Zodra u ingeschreven wordt, ontvangt u een inschrijfnummer.


deze info komt gewoon van KvK.nl !!!

Mensen KIJK eerst eens voordat er allemaal zaken ter spraken komen die NIET kloppen.....:o

En je betaald altijd voor 1 jaar, per jaar !, dus het kan niet voorkomen dat je vanwege de inschrijfdatum, 2 keer moet betalen !!!

Santario
22/10/03, 20:00
Origineel geplaatst door iFast
Ik ben dus niet illegaal bezig mijn vader heeft rechten gestudeerd, kent het belastingrecht en dergelijke helemaal. En ik moet mijn bedrijf binnen 4 maanden inschrijven bij kvk en 998 per jaar heb ik nog niet dus ik ben geen illegaale onderneming. Januari ga ik mijn kvk halen. Dus ik wil hier graag jullie excuses hiervoor. En waarom Januari omdat het ook gewoon beter is want je moet je contributie per jaar betalen en anders worden het 2 dure maanden voor me.

Kent het belastingrecht etc.... *ahum* Are u sure? Binnen 4 maanden klopt inderdaad niet en wat betreft de € 998,- per jaar.... Je vader heeft dus al een aanvraag ingediend? De belastingdienst controleert dit namelijk op individuele basis.... Je zal dus in iedergeval een BTW nummer moeten hebben. Of je ondernemer bent is idd. een ander verhaal.... quote:


De Belastingdienst beschouwt u als ondernemer als u aan bepaalde eisen voldoet. Als ondernemer kunt u gebruik maken van speciale regelingen voor ondernemers. Voor de inkomstenbelasting gelden daarbij andere eisen dan voor de BTW. Voor de BTW bent u ondernemer als u 'zelfstandig een bedrijf of beroep uitoefent'. Voor de inkomstenbelasting bent u ondernemer als u 'winst uit onderneming' behaalt.

Bij de beoordeling of u ondernemer bent voor de inkomstenbelasting, let de Belastingdienst op de volgende punten: omvang (in tijd en geld) van de werkzaamheden, hoogte van de bruto-omzet en winst, de tijd die u aan de onderneming besteedt, de presentatie naar buiten, het aantal opdrachtgevers, het lopen van financieel risico en eventueel uw ‘Aangifte inkomstenbelasting’.

Misschien bent u voor de BTW wel ondernemer, maar voor de inkomstenbelasting niet. Dan moet u uw klanten wel BTW in rekening brengen, maar u kunt geen gebruik maken van de ondernemersregelingen voor de inkomstenbelasting. Bent u echter voor de inkomstenbelasting ondernemer, dan bent u dat in het algemeen ook voor de BTW. Neem bij twijfel contact op met de Belastingdienst.

En excuses? Denk niet dat dat op z'n plaats is en je al zeker niet moet eisen...

Rik
22/10/03, 20:04
Origineel geplaatst door Dominic


Je moet je bedrijf binnen 1 week inschrijven bij de kvk hoor *oeps* :P

Jij bent snel ;)

Rik
22/10/03, 20:06
Origineel geplaatst door iFast
Ik ben dus niet illegaal bezig mijn vader heeft rechten gestudeerd, kent het belastingrecht en dergelijke helemaal. En ik moet mijn bedrijf binnen 4 maanden inschrijven bij kvk en 998 per jaar heb ik nog niet dus ik ben geen illegaale onderneming. Januari ga ik mijn kvk halen. Dus ik wil hier graag jullie excuses hiervoor. En waarom Januari omdat het ook gewoon beter is want je moet je contributie per jaar betalen en anders worden het 2 dure maanden voor me.

Excuses my *ss... we helpen je al de hele dag :D

Santario
22/10/03, 20:11
Origineel geplaatst door iFast
Jah dit is gewoon niet leuk meer. Kritiek noemen ze dit :S.

Opbouwende kritiek, niet negatief opvatten. Beter dat je het nu te horen krijgt dan dat je later behoorlijk wat hebt uit te leggen aan je klanten :)

WebBizz
22/10/03, 20:15
Origineel geplaatst door host3000

Jij meent dat er aan zo'n generiek tabelletje, waarvan er werkelijk miljoenen gebruikt worden, voldoende intellectuele eigendomsrechten kleven om dat te kunnen eisen (nog afgezien van het feit of de tabel van jouw site komt, want dat ga ik niet uitzoeken)? Immers, niet alles wat op jouw site staat is jouw intellectuele eigendom.

Het ging om de teskt binnen de tabel, net de html code van de tabel zelf. De teksten (de opsomming) is door ons gemaakt en daarop hebben wij dus copyright. De html tabel zelf staat daar uiteraard volledig buiten.

iFast
22/10/03, 20:15
Jah maar ik denk dat de klanten ook wel akkoord gaan dat ik in januari die kvk neem. Want doen de meeste nieuwe, ik ga geen namen noemen maar ken er wel een paar.

Santario
22/10/03, 20:21
Je mist alleen veel klanten doordat je geen KVK hebt. Als ik bij iemand een product afneem moet diegene een KVK hebben, zoniet dan ben ik weg en zoek ik een ander :)

Cybafish
22/10/03, 20:25
[whois.domain-registry.nl]

Rights restricted by copyright. See
http://www.domain-registry.nl/whois.php

Domain name:
ifast.nl (first domain)

Status: active

Registrant:
Wouter van Bomselaar
Gooierserf 158
1276 KV HUIZEN
Netherlands

Domicile:
N/A

Committed to ADR: yes

Administrative contact:
J Viola
+31 10-4744880
dns@simpel-internet.nl

Registrar:
Simpel Internet Diensten
Eksterlaan 382
3136 SK VLAARDINGEN
Netherlands

Technical contact:
W van Domselaar
+31 611160686
postmaster@ifast.nl

Technical contact:
J. Viola
+31 10 474 4880
dns@simpel-internet.nl

Domain nameservers:
ns1.simpel-internet.nl 81.23.227.231
ns2.simpel-internet.nl 81.23.227.232

Date first registered: 04-10-2003
Record last updated: 06-10-2003
Record maintained by: NL Domain Registry


Je had dus uiterlijk 11 oktober aangemeld moeten zijn bij de KvK. Ik weet niet of je ervan bewust bent dat er een soort van "kliklijn" is voor illegale "bedrijven", maar die is er dus en er hoeft maar één iemand een belletje te geven / e-mailtje te schrijven en je hebt de belastingdienst achter je aan. Kan je vader je misschien meteen helpen?

Zie dit niet als een dreigement, zie het liever als een tip.

WebBizz
22/10/03, 20:25
De tekst op de ter discussie staande pagina is inmiddels aangepast door Wouter, waarvoor onze dank. Alles is correct opgelost, discussie over de tabel / tekst gesloten.

iFast
22/10/03, 20:28
Je word bedankt cyberfish dit is dus zeker niet als een bedreiging maar wel provocerend want er is natuurlijk wel een lolbroek die dat gaat doen hier op dit forum. En helaas de belastingdienst kan niks doen want heb nog geen inkomsten boven de 998€ ;).

Rik
22/10/03, 20:40
Origineel geplaatst door iFast
Jah maar ik denk dat de klanten ook wel akkoord gaan dat ik in januari die kvk neem. Want doen de meeste nieuwe, ik ga geen namen noemen maar ken er wel een paar.

Je hebt mijn topic op de vorige page toch gelezen he ?
Waarom dan TOCH weer proberen het te rekken/illegaal te doen ?

Als je nu betaald, betaal je pas over 1 jaar weer, klaar.
Met KvK krijg je pas echt klanten, er is GEEN bedrijf dat zaken met je gaat doen indien je hen geen KvK kunt overleggen, of BTW nummer... aan jou de keuze...

Hobby of bedrijf ?

Rik
22/10/03, 20:42
Origineel geplaatst door iFast
Je word bedankt cyberfish dit is dus zeker niet als een bedreiging maar wel provocerend want er is natuurlijk wel een lolbroek die dat gaat doen hier op dit forum. En helaas de belastingdienst kan niks doen want heb nog geen inkomsten boven de 998€ ;).

LEES NOU EENS !!!!

dat bedrag maakt NIETS uit... dat was 20 jaar geleden toen je vader studeerde misschien zo...

Pffff wordt hier zoooooo moe van.

WIJ HELPEN JE MET TIPS !!!
En jij loopt het continu te verdedigen... damn :D

Santario
22/10/03, 20:48
Alsof de belastingdienst dat wat uitmaakt wou je nu beweren? Als blijkt dat jij je nimmer hebt aangemeld is de belastingdienst aan zet en die maakt gewoon een schatting en dan hang je dus wel. Het heeft er ook mee te maken wat je verder evt. nog voor werk doet, wat je verdient etc. Serieus, doe nu niet alsof je het beter weet maar informeer gewoon even rechtstreeks bij de Belastingdienst. Wat betreft die € 998,-, waar haal je dit bedrag vandaan?

Trouwens, tov van die KVK kan je iedere startdatum opgegeven die je wilt, dat betekent echter nog niet dat de belastingdienst hier ook mee akkoord gaat, daar gelden gewoon wettelijke bepalingen voor.

Maar okay, heb 't vermoeden dat jij 't toch allemaal beter weet en dat je de adviezen die je via dit forum worden gegeven toch in de wind slaat. Vraagje: waarom vraag je hier dan om advies? En trouwens, met zo'n opstelling zou ik het niet gek vinden als iemand idd die kliklijn zou bellen. Ongeacht dat ik niet van dat soort dingen hou zou ik hem/haar niet eens ongelijk kunnen geven na je instelling die je hier aanneemt...

Rik
22/10/03, 20:53
Origineel geplaatst door iFast
Jah maar ik denk dat de klanten ook wel akkoord gaan dat ik in januari die kvk neem. Want doen de meeste nieuwe, ik ga geen namen noemen maar ken er wel een paar.

Ik ben net in het water gesprongen, doe jij het ook ff :D

Santario
22/10/03, 20:57
Hehe. Een mod kan dit topic beter sluiten want het gaat allang niet meer over z'n website + hij neemt toch niets aan :)

Rik
22/10/03, 21:05
Ik sluit me daar bij aan.
Triest om te vragen of mensen je willen helpen die al langer met een eigen zaak bezig zijn, en dan nu niets van ons aannemen....

Ik bemoei me er niet meer mee, heb wel wat beters te doen ;)

iFast
22/10/03, 21:09
Ik wil echt wel dingen aannemen van Rik want die heeft tenminste goede feiten en geeft het tenminste aan op een beschaafde manier. Naar zulke mensen wil ik wel luisteren en andere ook natuurlijk. Maar iemand zoals cyberfish niet.

Dominic
22/10/03, 21:15
Origineel geplaatst door Rik


Jij bent snel ;)

Ja he, toen ik me aanmeldde bij de kvk was het nog zo dat het binnen 14 dagen moest.
is dus blijkbaar veranderd :P

Rik
22/10/03, 21:20
Origineel geplaatst door Dominic


Ja he, toen ik me aanmeldde bij de kvk was het nog zo dat het binnen 14 dagen moest.
is dus blijkbaar veranderd :P

Klopt, tot een jaar geleden was dat volgens mij ook twee weken, heb deze info echter direct van kvk.nl gehaald, zal wel kloppen lijkt me.
Toch raar dat ik het in drie seconden kan vinden, en dat anderen al weken zichzelf en anderen voor de gek houden ;)

Dominic
22/10/03, 21:23
Origineel geplaatst door Rik


Klopt, tot een jaar geleden was dat volgens mij ook twee weken, heb deze info echter direct van kvk.nl gehaald, zal wel kloppen lijkt me.
Toch raar dat ik het in drie seconden kan vinden, en dat anderen al weken zichzelf en anderen voor de gek houden ;)

hahaha, ja he..
wat nog raarder is dat iemand niet de moeite neemt het zelf op te zoeken voordat ie het op dit forum vraagt :P

Cybafish
22/10/03, 21:27
Origineel geplaatst door iFast
Ik wil echt wel dingen aannemen van Rik want die heeft tenminste goede feiten en geeft het tenminste aan op een beschaafde manier. Naar zulke mensen wil ik wel luisteren en andere ook natuurlijk. Maar iemand zoals cyberfish niet.

Ik heb het over het algemeen vrij beschaafd gebracht. Ik denk dat ik toch wel íets meer ervaring en kennis heb op het gebied van ondernemen (in webhosting) dan jij, je kunt dus gerust wat dingen van me aannemen i.p.v. de arrogante wijsneus uithangen.

Maar doe verder wat je wilt, ik denk alleen niet dat je het ver zult schoppen.

wdv
22/10/03, 21:36
Ik heb maar even een moderator getipt, het is zo wel genoeg voor vandaag denk ik. iFast laat alles even rustig bezinken, en neem maar van me aan dat de heren hier wel het e.e.a. weten.

iFast
22/10/03, 21:48
Ik sluit me erook bij aan. En ik neem alles rustig in me op. Maar nog 1 ding cyberfish je noemt het beschaaft waarom knipt dan een moderator 1 van je teksten weg en zet er neer Laten we het hier leuk houden???? En noem je me Arrogante wijsneus die nix wilt aannemen. Terwijl ik dus wel zeker veel dingen heb aangenomen maar toch mijn eigen standpunten behoud. Voor dingen die ik heb aangenomen kijk maar naar mijn site. Ben namelijk bezig met het restructueren van mijn site ;).

Cybafish
22/10/03, 22:08
Oh de opmerking die geknipt is was beschaafd, toch iets te ver to the point denk ik.

iFast
22/10/03, 22:12
Nou volgens de moderators wel en dus is het te ver gegaan ;). Maar ja ik wil geen ruzie met je en je zal wel meer ervaring hebben dan mij. Maar jammer dat je zo over me denkt.

En inmiddels heeft deze topic wel een record aantal antwoorden gehaalt in deze forum (website besprekingen ;))

Rik
22/10/03, 22:20
Origineel geplaatst door iFast
Nou volgens de moderators wel en dus is het te ver gegaan ;). Maar ja ik wil geen ruzie met je en je zal wel meer ervaring hebben dan mij. Maar jammer dat je zo over me denkt.

En inmiddels heeft deze topic wel een record aantal antwoorden gehaalt in deze forum (website besprekingen ;))

hehe, en dat in 1 dag :D

iFast
22/10/03, 22:24
Tja, ik ben nu eenmaal een veelbesproken iemand op deze site geworden. Wat negatief moet worden opgevat :(.

Ben inmiddels druk bezig met het restructueren van de site het veranderen van de banners van de content en het verzinnen van een nieuwe welkoms tekst. :)

Santario
22/10/03, 22:54
Goed zo Wouter! Laat alle administratieve info even tot je komen, overleg met je vader en als er nog vragen zijn mag je ze altijd stellen :) En onthou altijd: we zijn hier niet om je de grond in te trappen maar om je te helpen :)

Santario
22/10/03, 22:55
Origineel geplaatst door Rik


hehe, en dat in 1 dag :D

Lijkt wel slowchat ;) Hmmm, ik hoop dat ik door deze uitspraken mensen toch niet op ideetjes heb gebracht over een chatbox ofzo he ;)

superior-is
22/10/03, 23:13
Origineel geplaatst door iFast
Nou volgens de moderators wel en dus is het te ver gegaan ;). Maar ja ik wil geen ruzie met je en je zal wel meer ervaring hebben dan mij. Maar jammer dat je zo over me denkt.

Kvond 'm net iets te ver gaan ja, maar enigzins wel terecht. Het lijkt er bijna op dat je nog niet zo lang op internet zit (no offence), want je trekt dingen je wel heel erg aan. Als je later aan echte bedrijfsvoering gaat doen zul je ook je tenen moeten inkorten, want het gaat het soms zakelijk hard aan toe. Teksten komen soms ook harder aan, omdat je het in 'jouw' ritme en met 'jouw' gevoel, terwijl een ander dat zo helemaal niet bedoeld. Er zijn ook veel tips voorbij gekomen, waarvan je later veel profijt kan hebben alleen heb je het in beginsel niet zo opbouwend ervaren. Komt allemaal goed en nogmaals voel je je niet gelijk aangevallen. Echte aanvallen c.q. flames worden in de gaten gehouden en zullen door de moderators ook streng beoordeeld worden.

Okay je bent in een dag goed besproken, maar zeker niet in een negatief daglicht. :)

Sorry als bovenstaand een beetje warrig overkomt, maar ik moet nog een zwik andere berichten moderaten. :)

Santario
22/10/03, 23:51
Toch maar eens vakantie nemen superior-is ;)

Rik
23/10/03, 01:23
Superior heeft wel gelijk...
Als je bezig blijft met je voornemens dan is deze website een enorme bron van info voor je.

iFast
23/10/03, 09:57
Nou ik ben niet zins kort actief op internet ben al z´on 4 jaar bezig met webhosting. Maar niet in mijn eentje :).

ELTino
23/10/03, 10:22
hoeveel sites host je nu dan als ik mag vragen?

(pure interesse)

iFast
23/10/03, 13:35
nog geen 1 want de site is pas sinds een ongeveer een week online en heb nog niet gepromote enzo want heb tentamenweek op dit moment. Want ik ben helemaal opnieuw begonnen.

kilian
26/10/03, 16:58
*Blaat*

als je nu in de tentamenweek zit, dan mag ik aannemen dat je nog op de middelbare school zit? als je op de middelbare school zit en tentamens heb dan ben je ongeveer 16 of 17, ja? als je ongeveer 16 of 17 ben en dan al ongeveer 4 jaar met hosting bezig ben was je 12 of 13 toen je ermee begon, ja? is dat niet erg jong?

Ik heb nu door een soort grootheidswaanzin 2 win2000servers staan en daar draaien ook een paar sites op. maar ik noem mezelf ook geen hosting bedrijf. Ik heb me verrot moeten werken om een fadsoenlijke server te kunnen kopen... laat staan dat ik er dan nog een 'legaal' OS op had staan of zooets als plesk (of dergelijk). Ik heb het idee dat je nog erg jong ben vandaar mijn vraagtekens, zeker om het financieele gedeelte WANT het hele hosting gedoe is erg duur (naar mijn mening dan).

Misschien zeg ik nu hele fouten dingen, ik ben ook maar een buitenstander, maar deze mensen hier willen(den) je alleen maar helpen, neem die hulp dan met open armen aan. Ook al is iedereen niet zo aardig tegen je. Kritiek wordt pas 'negatieve' kritiek als jij het verkeerd oppikt

veel succes met je bedrijfje.

iFast
26/10/03, 19:27
Jah dat heb ik al gezegt dat ik dat begrijp en ik was inderdaad 12 jaar toen ik in de webhosting branche begon te werken. En vraagtekens bij hoe ik het financieel kan betalen??
Tja daar ga ik geen antwoord opgeven want dat vind ik onzin maar ik kan wel zeggen dat het allemaal goed komt en goed is ;).

BTW dit is dus offtopic en heeft nix met de site te maken.

Rik
26/10/03, 19:40
Origineel geplaatst door iFast
Jah dat heb ik al gezegt dat ik dat begrijp en ik was inderdaad 12 jaar toen ik in de webhosting branche begon te werken. En vraagtekens bij hoe ik het financieel kan betalen??
Tja daar ga ik geen antwoord opgeven want dat vind ik onzin maar ik kan wel zeggen dat het allemaal goed komt en goed is ;).

BTW dit is dus offtopic en heeft nix met de site te maken.

Toen ik 12 was speelde ik met Lego :D

Kom op zeg, laten we het een beetje reeël houden, toen je 12 was mocht je nog niet eens werken amigo ;)

iFast
26/10/03, 20:12
ok het was meer helpen dan er werken maar ik had wel al contacten toen met WH :).

Cybafish
26/10/03, 20:38
Mja ik ook, ik had toen homepage ruimte van mn provider :D

ELTino
26/10/03, 20:41
Origineel geplaatst door iFast
Jah dat heb ik al gezegt dat ik dat begrijp en ik was inderdaad 12 jaar toen ik in de webhosting branche begon te werken.

Nu even zonder dollen.

Koffie halen bij je vader op zijn werk vind ik niet bepaald echt werken....

kilian
26/10/03, 20:50
ja, mijn vader had ook een 486 waar ik sim city op speelde, ik kan dus ook zeggen dat ik me met electronica bezig hield.

maar je site? ik vind het een beetje op het randje.Ik kan er heel duidelijk aan merken dat je het probeert te pushen, je wil je beter voordoen dan dat je ben. Ik werd er eigenlijk ook niet echt wijzer van. maar ik denk dat je er veel van zal leren en misschien komt het nog een keer van de grond, wederom veel succes.

xserve
26/10/03, 22:12
Op mijn 10e heb ik mijn eerste website gemaakt op een computer. Ben ik nu sinds die tijd ook een DTP'er? Op mijn 12e maakte ik mijn eerste website, ben ik dan ook sinds toen een webdesigner? Toen heb ik het ook op mijn Gelrevision(tegenwoordig Chello) space gehost, ben ik dan sinds die tijd al een webhoster?

Ik ben het met kilian eens, het lijkt of je je beter voor doet dan dat je bent. En dan zou het nog dom zijn als je al 4/5 jaar bezig houd met webhosting en nog steeds niet weet dat je elk nieuw op te zetten bedrijf zoiezo bij de belastingdienst moet aangeven, of je nou omzet van 3 euro hebt of dat je omzet van 2 miljard hebt. En dat de belastingdienst dan aan het begin van elk nieuw jaar gaat kijken of je belasting moet betalen over het vorige jaar. Zou leuk zijn als iedereen dat zelf ging bepalen.

Santario
27/10/03, 06:06
4 jaar actief in de hostingbranche en je host nog geen enkele site.... *kuch* *kuch* last van me keel, komt door het weer ;)

Even serieus nu, wat wil je hiermee bereiken?

Cybafish
27/10/03, 09:56
Even een paar simpele vragen dan Wouter,

- Wat is een A record?
- Waar staat de afkorting UDP voor?
- Wat is een socket onder linux concreet?
- Wat zijn de basic compileer commando's ?
- Wat is het verschil tussen full/half duplex?
- Met welk commando's genereer je een size report van een map?

Zo dat was het, paar simpele vraagjes, al zeg ik het zelf. Test jezelf Wouter! :)

ELTino
27/10/03, 10:22
Eigenlijk moet je hem aan een live test onderwerpen.

Nu kan ie gewoon google gebruiken...

Cybafish
27/10/03, 11:41
Origineel geplaatst door ELTino
Eigenlijk moet je hem aan een live test onderwerpen.

Nu kan ie gewoon google gebruiken...

Als hij zichzelf op die manier voor de gek wil houden dan moet hij dat vooral doen :D

iFast
27/10/03, 12:25
waar maken jullie je in hemelsnaam druk om

Cripton
27/10/03, 12:32
Origineel geplaatst door ELTino


Nu even zonder dollen.

Koffie halen bij je vader op zijn werk vind ik niet bepaald echt werken....

Koffie halen is toch werken als er een contract voor staat en geld verdiend

Cybafish
27/10/03, 13:35
Origineel geplaatst door iFast
waar maken jullie je in hemelsnaam druk om

Ja gelijk heb je, ik hou me er niet langer mee bezig :)

Rik
27/10/03, 13:52
K dan, back on Topic, of wou je liever geen adviezen meer iFast ?

iFast
27/10/03, 15:45
Jawel maar niet meer over mijn spelling want daar ben ik al hard mee bezig.

ELTino
06/11/03, 23:27
Ik wil toch even deze topic omhoog schoppen met een rotknal :)

Volgens mij is er heel erg veel gediscussieerd over deze site (4 pagina's posts plus nog meer topics) en er is eigenlijk nog weinig/niks veranderd aan de site.

De spel- en taalfouten zijn ook niet verbeterd, dus je laatste post klopt ook niet...

Rik
07/11/03, 00:48
Waarom schop je hem dan omhoog ?

Blijkbaar wil de Topic starter niets aannemen/veranderen...
So be it.

ELTino
07/11/03, 01:01
Misschien omdat ie was vergeten dat veel mensen hun mening erover hadden gegeven?

Ik vind het een beetje jammer dat mensen hun site laten bespreken maar er dan niks mee doen. Het wordt dan eigenlijk gewoon een soort reclame voor ze.

Maar ik zal er wel niks meer over zeggen :X

Rik
07/11/03, 01:05
Origineel geplaatst door ELTino
Misschien omdat ie was vergeten dat veel mensen hun mening erover hadden gegeven?

Ik vind het een beetje jammer dat mensen hun site laten bespreken maar er dan niks mee doen. Het wordt dan eigenlijk gewoon een soort reclame voor ze.

Maar ik zal er wel niks meer over zeggen :X

Ik snap je redenering, heb je volkomen gelijk in...
Denk echter dat in dit specifieke geval er geen positieve reclame uit naar boven is gekomen ;)

Santario
07/11/03, 14:10
Mooi gesproken :) Maybe slotje? Kan dit topic ook niet meer omhoog gekickt worden met een vuurpijl (even alvast vooruitdenken) ;)

Grumpy
07/11/03, 14:27
Nee, topics blijven over het algemeen gewoon open. Voor het geval iemand WEL iets nuttigs te melden heeft.

iFast
18/11/03, 23:27
site is niet veranderd. nou moet je maar even beter kijken. Maar ik wil graag slotje erop vind wel genoeg zo.

Cybafish
18/11/03, 23:39
Snel nieuwe layout (maken) en dan komen posten :)

iFast
18/11/03, 23:47
Snel?? deze staat er al een week op. En ik wist niet dat deze topic nog actief was. En ik ga hier maar geen topics meer plaatsen of adverteren meer. Tot dat ik KVK heb. Heb geprobeerd naar jullie adviezen te luisteren en uitgevoerd. Maar heb wel genoeg gehoord dus slotje aub.

Savvas
19/11/03, 00:03
jongens wees eens een beetje positief joh. Niemand is perfect! Ik hoor net dat Wouter wat foutjes eruit heeft gehaald dus inzet is er zeker :)

Rik
19/11/03, 00:50
Ik gooi hem op veler verzoek dus maar op slot ;)