PDA

Bekijk Volledige Versie : bHosted.nl site



mvdgeijn
21/10/03, 18:10
Hoi,

De nieuwe lay-out staat al weer iets meer dan 'n week online, en ben heel benieuwd hoe de site over komt bij iemand die deze nog nooit gezien heeft. Zelf zit ik er al te lang naar te kijken, dus ik hoor graag jullie mening:

http://www.bhosted.nl

Met vriendelijke groet,
Marc van de Geijn

rq
21/10/03, 18:26
Grafisch niet zo sterk, maar wel duidelijk en overzichtelijk. Straalt zakelijkheid uit.

veldmaat
21/10/03, 20:06
redelijk

TechXP
21/10/03, 20:11
grafisch waardeloos, maar wel simpel en duidelijk. Hoewel ik er niet lang naar kan kijken vanwege de achtergrond.
Ik zou deze site grafisch mooier uitwerken.

Booster
21/10/03, 20:18
Grafisch waardeloos? Dat lijkt me overdreven. Er is zelfs uitstekend gewerkt met een simpele maar consistente kleurenpalet.

Status zou ik weghalen en op een aparte pagina voor klanten plaatsen.

De grote b op de achterground zou ik toch anders aanpakken, want nu is je logo maar een klein gedeelte van de tijd echt goed in beeld.

FSCJasper
21/10/03, 20:21
Het gaat wel..niet grafisch sterk nee..best kaal

Offtopic > Misschien de prijzen voor in het budgethosting topic ;)

WebBizz
21/10/03, 20:30
Nette overzichtelijke website, keurig ingedeeld, consistente navigatie. Weinig afbeeldingen en grafische zaken maar m.i. hoeft dat ook niet. Ziet er strak en zakelijk uit.

mvdgeijn
21/10/03, 21:07
Bedankt voor jullie reacties.

Zelf ben ik een groot voorstander van strakke sites. Hoewel grafische dingen leuk ogen is de toegevoegde waarde meestal zeer beperkt. 'n Site moet snel zijn en er direkt staan. Veel plaatjes maken dat nog wel eens lastig.

superior-is
21/10/03, 21:10
Super! Vond enkel dat de contactpagina er een beetje rommelig uitzag, maar verder goeie site. Je favicon is ook een beetje vreemd (grijs blokje bij mij).

TechXP
21/10/03, 21:35
Origineel geplaatst door Booster
Grafisch waardeloos? Dat lijkt me overdreven. Er is zelfs uitstekend gewerkt met een simpele maar consistente kleurenpalet.

Nee, dat vind ik niet. Voorgrond is maar een paar kleuren. En daar achter is een of ander iets uitgebeeld, wat niet past bij het geheel.
Dit maakt het in mijn ogen grafisch waardeloos.

Het hoeft niet allerlei grafische hoogstandjes te hebben ofzo, maar meer dat alles goed in elkaar past. De kleuren die worden gebruik zijn best, maar het geheel (in elkaar loop van achtergrond en voorgrond) is waardeloos.

vdx
21/10/03, 23:15
Ik vind het juist een mooie en duidelijke site. Zit goed in elkaar.
Het forum valt er een beetje buiten qua design. Misschien kan je dat mooi verwerken in je ontwerp?

Booster
21/10/03, 23:17
Origineel geplaatst door TechXP
[B]

Nee, dat vind ik niet. Voorgrond is maar een paar kleuren. En daar achter is een of ander iets uitgebeeld, wat niet past bij het geheel.
Dit maakt het in mijn ogen grafisch waardeloos.
Well, maar laten we stellen dat dat ene logo in de achtergrond weg zou gaan en je maakt het wat spiffy'er met een logotje boven het menu ofzo, kan ik me voorstellen dat het gewoon een prima website is ;)

Ik kan erin komen dat je dat logo een beetje vreemd vind uiteraard. Maar je moet maar denken: 2 seconden tickady-tickady en weg is het ding. ;)

TechXP
21/10/03, 23:39
Origineel geplaatst door Booster

Well, maar laten we stellen dat dat ene logo in de achtergrond weg zou gaan en je maakt het wat spiffy'er met een logotje boven het menu ofzo, kan ik me voorstellen dat het gewoon een prima website is ;)

Ja, wat veranderingen zou het beter kunnen maken, maar voor nu blijf ik het waardeloos vinden (grafisch dan).


Ik kan erin komen dat je dat logo een beetje vreemd vind uiteraard. Maar je moet maar denken: 2 seconden tickady-tickady en weg is het ding. ;)

> block images from this site

Werkt ook wel goed ;)

Rik
22/10/03, 14:06
Ik zag alleen "domeinhosting"staan, zou dat veranderen in "webhosting"....
Mensen die opzoek zijn naar webhosting zouden het zo kunnen wegklikken, ook al betekend het het zelfde.

Design is inderdaad wel strak.

mvdgeijn
22/10/03, 14:17
Origineel geplaatst door Rik
Ik zag alleen "domeinhosting"staan, zou dat veranderen in "webhosting"....
Mensen die opzoek zijn naar webhosting zouden het zo kunnen wegklikken, ook al betekend het het zelfde.

Zoals je waarschijnlijk merkt ben ik 'n beetje eigenwijs en maak graag mijn eigen fouten. Ik ga het waarschijnlijk binnenkort veranderen in webhosting, maar domeinhosting vind ik persoonlijk een betere term. ;)

Bij webhosting heb ik altijd een beetje het idee dat het puur om website hosting gaat. Daar valt voor mijn gevoel dus mail en dns services buiten. Vandaar dat ik domeinhosting een mooier woord vind dat de lading beter dekt. Nogmaals, dit is puur een persoonlijke opvatting. :)

UbErZ
22/10/03, 14:44
Heel gaaf!

Ten minste weer eens een site die niet iedereen heeft. Ben het wel een beetje met superior-is eens over de contactpagina.

mvdgeijn
22/10/03, 14:55
Contact pagina ga ik zeker nog een keer naar kijken.

Als je te lang naar 'n website kijkt, zie je door de letters de pagina's niet meer. Daarom neem ik deze opmerkingen zeker mee bij het maken van de nieuwe versie.

iFast
22/10/03, 22:27
Zeer mooie site. Mooi simpel :). Alleen het logo op de achtergrond moet wat meer naar vorenkomen. Het menu vind ik mooi zo als het nu is.
Alleen ik zou het submenu naar boven doen (dus boven de content) en niet onder zoals je bij domeinpagina hebt gedaan (het zelfde bij Webhosting).