PDA

Bekijk Volledige Versie : Hostingtemplate



PlugInInfo
20/10/03, 18:18
Beste WHT’ers,

Omdat ik mijn kennis van Fireworks en Dreamweaver wil vergroten heb ik een hostingtemplate gemaakt. Over dit template wil ik graag jullie mening.

Mijn bedoeling was om een simpel, maar toch effectief en mooi template te maken. Gelieve de tekst niet te beoordelen, dit is alleen een voorbeeld.

hostingtemplate (http://www.hostwise.nl/fictief/)



M.g.v

Thijs

Pantsy
20/10/03, 18:19
url ? plaatje?

FSCJasper
20/10/03, 18:20
Waar is de template Thijs? ;)

PlugInInfo
20/10/03, 18:20
Foutje :D

Staat er nu al

FSCJasper
20/10/03, 18:21
Ziet er best goed uit, alleen die balk onderaan is zeer lelijk, of weghalen of verbeteren.

PlugInInfo
20/10/03, 18:30
Origineel geplaatst door FSCJasper
Ziet er best goed uit, alleen die balk onderaan is zeer lelijk, of weghalen of verbeteren.

Enige suggesties ter verbetering van die balk?

FSCJasper
20/10/03, 18:54
Ik zie dat je 2 - 1 - 2 balken heb je gebruikt..als je bruikt wat ik bedoel. Ik stel voor dat je er ene grotere balk van maak zodat ze goed overeen lopen..zal voorbeeld proberen te geven

nu : -------==============------------

Verbetering : ===================

Om even simpel te zeggen..nu past de tekst er niet goed in, met dat opgelost is het een mooie layout!

Shr3d
20/10/03, 20:07
Ziet er heel aardig uit!

Alleen vind ik het menu een beetje matig, misschien dat grafisch iets beter inelkaar te steken. (misschien een bottom-border?)

Dennis
20/10/03, 20:44
Mooi hoor :)

Misschien kun je nog wat met die fel-oranje kleuren rechts varieren?
Eventueel nog een lijn onder de menubalk boven?
(Home....Contact)

En eventueel rechts van 'Copyright © 2003 Fictief' nog een verdikking.

PlugInInfo
21/10/03, 11:17
Bedankt voor jullie reacties!!

Shr3d: Met bottom-border bedoel je net als DennisCitus nog een lijn onder het menu?

PlugInInfo
21/10/03, 12:11
Ik heb eventjes een aantal dingen veranderd:

- Er staat nu een doorlopende lijn onder het menu.
- De balk is één geheel.
- En rechts heb ik een oranje achtergrond kleur toegevoegd. Ik weet niet of ik dit mooi moet vinden. Wat vinden jullie?

FSCJasper
21/10/03, 12:14
Dit ziet er heel goed uit vind ik ! De balk probleem heb je goed opgelost. Ook dat oranje is mooi in beeld gebracht..dus missie geslaagd ;)

Rik
21/10/03, 14:04
Zelfs ik kan geen kritiek geven :D
Ziet er goed uit....

Probeer bij de "verspreiding" ervan toch voor enig onderscheid te zorgen door bijvoorbeeld de kleuren te wisselen (niet dat we deze straks 15 x tegenkomen ;))

PlugInInfo
21/10/03, 17:24
Origineel geplaatst door Rik
Zelfs ik kan geen kritiek geven :D
Ziet er goed uit....

Probeer bij de "verspreiding" ervan toch voor enig onderscheid te zorgen door bijvoorbeeld de kleuren te wisselen (niet dat we deze straks 15 x tegenkomen ;))

Bij een serieuze hoster is naar mijn mening een unieke pagina wel een vereiste. Daarom ben ik van plan hem maar 1 keer te verkopen en het template aan te passen aan de wensen van de koper.