PDA

Bekijk Volledige Versie : 3x Sales - 1x Techsupport



XF-RICK
19/10/03, 15:38
Beste lezer,

We zijn opzoek naar de volgende mensen:

3x Sales - Deze mensen zullen onze pakketten/servers op het internet proberen te verkopen. Per het door hun verkocht product ontvangt de verkoper 10% van de maandelijkse inkomsten.

1x TechSupport - Persoon zal 0.50 EURO ontvangen per reply dat hij geeft aan de klanten, deze replies dienen wel van goede aard te zijn.

Wij bieden:
Starter Hosting Pakket voor Medewerkers
10% van de maandelijkse inkomsten van het verkochte pakket voor salesmensen.
0.50 EURO per reply voor techsupport mensen.

Wij vragen:
Geduld met klanten
Goede kennis van de Engelse taal (veelal zal je in het Engels moeten communiceren).
Tijd


Mocht je intresse hebben, neem dan even contact met ons op.

Mvg,

sjem
19/10/03, 15:48
leuke site iig :D

Patrick Akkers
19/10/03, 23:23
is dit thuiswerk of moet dit vanaf een kantoor gebeuren?

Rik
20/10/03, 00:06
En alweer zo'n vette Template... nog een webdesigner nodig toevallig :D

thema
20/10/03, 00:10
Er zit ook een type foutje in je flash... "...Profesisonals..." ;-)

FSCJasper
20/10/03, 10:51
Kom op jongens, laatste 2 posts hebben niets met de aanvraag van Rick te maken. Ik heb me ingeschreven :)

XF-RICK
20/10/03, 10:53
Origineel geplaatst door Patrick Akkers
is dit thuiswerk of moet dit vanaf een kantoor gebeuren?

@Patrick, ja dit is thuiswerk, en kan wanneer jij wilt.


@Overige mensen, ik heb volgens mij hier niet op gevraagt, als een bedrijf een template heeft, moet dit meteen een slecht bedrijf zijn? En ja nu je het zegt, ik zie de typefout ook meteen, dit is waarschijnlijk omdat ik de template niet zelf heb verwerkt.

Mvg,

roland
20/10/03, 13:51
Dat hoeft absoluut niet, er zijn genoeg goede bedrijven met een slechte website.
Ik heb bijvoorbeeld een beveiligingslek gevonden in de site van Zend (makers van PHP), betekent niet dat PHP slecht is.
Er zitten ook gaten in de website van Telfort die ik ontdekt heb, kan niet gelijk zeggen dat hun diensten erg slecht zijn.
Etc etc

Het is tegenwoordig wel bijna een vereistte dat je een unieke en orginele website hebt, maar een website zegt NIETS over de dienstverlening.

FSCJasper
20/10/03, 13:52
Goed gezegt Roland, helemaal mee eens..

The MAzTER
20/10/03, 14:22
...

Rik
20/10/03, 14:34
Origineel geplaatst door The MAzTER


Jawel :p

@ Jasper, jouw kan ik helemaal niet meer volgen: je hebt zelf een hosting bedrijf en gaat daarbij klanten voor een ander zoeken?
je hebt zelf een hosting bedrijf en zoekt een sponsor voor je eigen site?
je hebt zelf een hosting bedrijf en ... ? (what next ;))

no flame maar, vind wel dat je vreemd bezig bent.

Ik snap hem ook niet helemaal ;)

Aan de Topic starter: dat je een Template gebruikt betekend wel iets voor jou toekomstige klanten, zodra die dat zien/ door hebben, zullen ze niet eens klant worden ben ik bang.

Ben je een starter ?
Zo ja, is het dan wel slim op direct op deze manier mensen uit te betalen/aan je bedrijf te binden ?

XF-RICK
20/10/03, 14:41
Origineel geplaatst door Rik


Ik snap hem ook niet helemaal ;)

Aan de Topic starter: dat je een Template gebruikt betekend wel iets voor jou toekomstige klanten, zodra die dat zien/ door hebben, zullen ze niet eens klant worden ben ik bang.

Ben je een starter ?
Zo ja, is het dan wel slim op direct op deze manier mensen uit te betalen/aan je bedrijf te binden ?


Rik,

We gebruiken de template aangezien we eerst willen zien hoe alles loopt, om dan weer 2000 EURO extra te spanderen aan misschien iets wat helemaal niet werkt.

Wij zoeken medewerkers om onze dienstverlening te kunnen verbeteren en meerdere mensen te gelijk te woord kunnen staan.

Mvg,

Rik
20/10/03, 14:44
Origineel geplaatst door XF-RICK



Rik,

We gebruiken de template aangezien we eerst willen zien hoe alles loopt, om dan weer 2000 EURO extra te spanderen aan misschien iets wat helemaal niet werkt.

Wij zoeken medewerkers om onze dienstverlening te kunnen verbeteren en meerdere mensen te gelijk te woord kunnen staan.

Mvg,

Ik denk dat er genoeg jongens zijn die je voor veel minder als 500.- euro al aan een hele leuke website kunnen helpen hoor...

Ik snap je redenering echter wel ;)

FSCJasper
20/10/03, 16:19
Jongens, jullie begrijpen me verkeerd. Hosting blijf ik me eigen natuurlijk,maar ik ga ze helpen met verkoop van alleen Dedicated Servers :) . Zou inderdaad onlogisch zijn om hosting te resellen bij hun ;)

En over sponsoring van eigen site was misschien wel een foutje ja. Nu is dat niet meer nodig, dmv een groot pakket :)

iFast
23/10/03, 17:53
Tja bij mij heb je voor de prijs van een template al een mooie site en die is orgineel ;). (is tijdelijk omdat ik bedrijven in mijn portfolio nodig hebt de eerst 6 ongeveer)

Keuningen
06/11/03, 01:31
Origineel geplaatst door iFast
Tja bij mij heb je voor de prijs van een template al een mooie site en die is orgineel ;). (is tijdelijk omdat ik bedrijven in mijn portfolio nodig hebt de eerst 6 ongeveer)

Ik vind je logo zo eh.. niet horen bij je website.
En daarbij lijkt je logo op vele anderen.
Zeker niet negatief bedoeld hoor!

Ik denk ook dat je het beste iemand anders je teksten moet laten gaan schrijven, ivm de spelfouten ed.

If you need help, just gimme a PM!

XF-RICK
11/11/03, 18:54
Origineel geplaatst door Keuningen


Ik vind je logo zo eh.. niet horen bij je website.
En daarbij lijkt je logo op vele anderen.
Zeker niet negatief bedoeld hoor!

Ik denk ook dat je het beste iemand anders je teksten moet laten gaan schrijven, ivm de spelfouten ed.

If you need help, just gimme a PM!

Ik heb zelf maar een klein gedeelte van de tekst geschreven, de rest is geschreven door mijn baas, waarbij de Engelse taal soms een beetje slecht is (in sommige gevallen).

Boxke
18/11/03, 13:40
en nu is de site blijkbaar down

mvg,


Tim van Maele

Dennis
18/11/03, 14:00
Is volgens mij niet echt reden om een 7 dagen oude topic weer omhoog te halen.

Boxke
18/11/03, 14:23
topic was me net opgevallen

XF-RICK
21/11/03, 19:08
Geen mensen meer nodig.

Toch bedankt voor de intresse.