PDA

Bekijk Volledige Versie : hosting provider gezocht



JEA
19/10/03, 13:04
Voor mijn site ben ik op zoek naar een server die 1 Gb opslag biedt en niet gelijk de stekker eruit trekt als het verbruik 150 Gb per maand is. De site valt in de categorie fan-sites en is gericht op fans van Bruce Springsteen. Geen adult materiaal dus.
Wordt momenteel gehost door Gisol (opslag 1 Gb, data 100Gb voor $14,95 per maand) maar hun service is wel zo belabberd dat ik er liefst vandaag nog vertrek.
Zij bieden een pakket aan met 200 Gb verkeer voor $19,95 per maand, daar zou ik niet teveel vanaf willen wijken.
Plaats van de server maakt me niet uit, die staat nu in de VS en daar komen ook de meeste bezoekers vandaan.
Wie-o-wie weet er een?

Deimos
19/10/03, 13:13
Denk dat je beter een Amerkaans bedrijf kan zoeken. Maar ik ken weinig bedrijven die voor die prijs zoveel dataverkeer in een pakket hebben. En betwijfel dan ook of dat uberhaupt haalbaar is.

Op www.webhostingtalk.com vind je iig wel aanbieders.

FSCJasper
19/10/03, 13:18
Denk dat je op dit forum niemand zult vinden. Zoals Deimos al zegt, ga maar naar de amerikaanse, maar ook daar geef ik je niet veel kans..ookal is de kans daar veel groter dan hier!

JEA
19/10/03, 13:21
Denk dat je beter een Amerkaans bedrijf kan zoeken.

Maakt me niet uit

FSCJasper
19/10/03, 13:24
Hij bedoelt dat Nederlandse/Belgische bedrijven dat zowat onmogelijk kunnen aanbieden. VS is alles wat goedkoper,maar is de kwaliteit ook minder..

AlfaHosting
19/10/03, 13:24
1 GB ruimte en 100 GB dataverkeer voor 14.95 $ per maand is natuurlijk heel erg goedkoop. Tot welk bedrag wil je gaan ? Er mag hier trouwens in dit deel van het forum niemand je een aanbieding doen.

JEA
19/10/03, 13:42
Bedankt voor de tip, ik zal de vraag ook 1n een ander forum stellen.

Het is niet de bedoeling erg veel meer uit te geven dan de 20 dollar, de site levert me niets op en kost dus alleen maar.

wdv
19/10/03, 13:43
Origineel geplaatst door JEA
Bedankt voor de tip, ik zal de vraag ook 1n een ander forum stellen.

Het is niet de bedoeling erg veel meer uit te geven dan de 20 dollar, de site levert me niets op en kost dus alleen maar.

Zoals anderen al hebben gezegd is het voor NL-hosters onmogelijk om voor 20 dollar aan jouw eisen te voldoen, simpelweg omdat dataverkeer in nederland veel meer kost, je kan het dus beter op webhostingtalk.com proberen, waar Amerikaanse hosters zitten.

Domenico
19/10/03, 16:22
Je fan-site trekt 150 GB per maand en het levert je niets op?
Kijk eens op https://www.google.nl/adsense/ , zet die banner op je site en vertel ons volgende maand wat het je opgelevert heeft. :)

Sorry hoor maar hier valt toch echt wel geld mee te verdienen...

Keuningen
19/10/03, 18:04
denkt dat het hier kan gaan om het type fan-site .. jpeg van 500 KB hier ... AVI van 10 MB daar...

(dan trek je dat heel makkelijk)


ONTOPIC:
Link naar BOL.COM ofzo wat voor CD shop ook met een aff.code

Dennis
19/10/03, 19:20
Origineel geplaatst door Domenico
Je fan-site trekt 150 GB per maand en het levert je niets op?
Kijk eens op https://www.google.nl/adsense/ , zet die banner op je site en vertel ons volgende maand wat het je opgelevert heeft. :)

Sorry hoor maar hier valt toch echt wel geld mee te verdienen... Maar zou Google wel geinteresseerd zijn in een website met als subject "Die zanger of acteur" terwijl niemand onder die naam wil adverteren?

Saiyanarena.com is 3x door Adsense afgewezen terwijl de stats toch niet heel slecht zijn:
http://www.saiyanarena.com/webstat/

Domenico
19/10/03, 23:59
Bruce Springsteen is zeker in de VS nog heel populair hoor. :)