PDA

Bekijk Volledige Versie : tripledeal



amnesiac
19/10/03, 12:05
Hallo,

Heeft er een van julli ervaring met http://www.tripledeal.com ?
het ziet er zeer interesant uit daar je een heel groot aantal betalngsmogenlijkheden hebt en gegandeerd je geld krijgt.
Het is wel wat duur om op te zetten maar als je met de helpdesk belt valt over het opstartbedrag te praten.

maar ervaringen zijn gewenst

PimEffting
19/10/03, 12:13
Een zakenkennis van mij gebruikt het, en is zeer tevreden.

De opstartkosten vind ik echter veel te hoog om het ook zelf te gebruiken voor de hostingbusiness.

amnesiac
19/10/03, 12:17
dank je wel voor je reactie

de opstartkosten zijn inderdaad aan de hoge kant maar daar is met de klantenservice tot op zekere hoogte te onderhandelen.

nog andere mensen die hier ervaring mee hebben?

Pierre
19/10/03, 15:50
Origineel geplaatst door amnesiac
Hallo,

Heeft er een van julli ervaring met http://www.tripledeal.com ?
het ziet er zeer interesant uit daar je een heel groot aantal betalngsmogenlijkheden hebt en gegandeerd je geld krijgt.
Het is wel wat duur om op te zetten maar als je met de helpdesk belt valt over het opstartbedrag te praten.

maar ervaringen zijn gewenst

Ik heb triple deal voor een klant draaien. Alleen maar positieve ervaringen gehad. Ook een goede support van de helpdesk. Het klopt trouwens dat je korting krijgt als je al een werkende module hebt draaien, scheelt hun support kosten.

Triple deal module was voor mij ook de kennismaking met xml.

Groeten
Pierre

Als je een goedkopere oplossing zoekt kan ik ook Moxmo aanraden, dat gaat via de mobiele telefoon en is interresant voor kleinere bedragen.

HGM
19/10/03, 16:12
Origineel geplaatst door Pierre


Ik heb triple deal voor een klant draaien. Alleen maar positieve ervaringen gehad. Ook een goede support van de helpdesk. Het klopt trouwens dat je korting krijgt als je al een werkende module hebt draaien, scheelt hun support kosten.
Hoe bedoel je precies 'als je al een werkende module hebt draaien'? Bij de eerste keer betaal je de volle opstartkosten en bij een 2e / 3e krijg je korting? Maar als bedrijf hoef je toch maar 1 keer bijTriple Deal een account te hebben?

Pierre
19/10/03, 17:45
Origineel geplaatst door HGM
Hoe bedoel je precies 'als je al een werkende module hebt draaien'? Bij de eerste keer betaal je de volle opstartkosten en bij een 2e / 3e krijg je korting? Maar als bedrijf hoef je toch maar 1 keer bijTriple Deal een account te hebben?

Voor iedere klant moet je een aparte account hebben. Dus als de support voor het installeren wegvalt zou je om een korting kunnen vragen. Of je het krijgt is een tweede.

Tenminste dat had ik begrepen toen ik daarmee bezig was.

amnesiac
19/10/03, 17:57
wij willen het niet voor een klant, maar voor onszelf. dus we zijn zowizo geld kwijt aan de opstartkosten