PDA

Bekijk Volledige Versie : Reseller vraag



Jeremies
18/10/03, 11:27
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over resellers. Moet je als je reseller bent een KvK-inschrijvingen hebben? Ik kan dit namelijk helemaal nergens vinden.

Jeremies

TechXP
18/10/03, 11:43
Ze vragen er dacht ik wel vaak om.

FSCJasper
18/10/03, 11:51
Ik heb dit ook vaak gevraagd, en dit is me ervan overgebleven ;)

Je verleent diensten, dus ben je wettelijk verplicht kvk te hebben. In welke vorm je de dienst verleent maakt hierbij niet uit. Hoop dat je hiermee genoeg info hebt..kort gezegt; het is vereist. Je kan anders beter zelf naar het kvk in de buurt gaan, omdat vele hier andere ideeen hebben erover en zowat niemand die het echt zeker weet.

vdx
18/10/03, 12:11
Behalve als je als freelancer werkt...

FSCJasper
18/10/03, 12:28
Inderdaad, maar dan mag je ook geen website hebben..alleen aan vrienden en niet aan onbekende,is wat je het liefste wilt :)

Jeremies
18/10/03, 12:30
Het is gewoon omdat ik wil beginnen met hosting aanbieden, maar weinig risico wil lopen, de winst (als die komt) wil ik gaan investeren zodat ik stapje voor stapje bij een eigen server kom

Santario
18/10/03, 12:34
Dan heb je zekers wel een KVK nodig :)

Jeremies
18/10/03, 12:50
Ok, bedankt voor de antwoorden.

Jeremies
19/10/03, 12:05
Ik heb gisteren info gekregen over een resellerspakket en daar stond nadrukkelijk in dat er geen KvK inschrijving nodig was... Ik denk dat ik toch maar bij de KvK ga informeren.

wdv
19/10/03, 13:50
Origineel geplaatst door Jeremies
Ik heb gisteren info gekregen over een resellerspakket en daar stond nadrukkelijk in dat er geen KvK inschrijving nodig was... Ik denk dat ik toch maar bij de KvK ga informeren.

Als jij je pakketje zakelijk reselled zal je een KvK nr moeten hebben, als jij ruimte aan je vrienden weggeeft hoeft dat niet.

Rik
19/10/03, 16:33
Origineel geplaatst door FSCJasper
Inderdaad, maar dan mag je ook geen website hebben..alleen aan vrienden en niet aan onbekende,is wat je het liefste wilt :)

Pardon ?

Je mag als Freelancer wel een website hebben, en Freelancers werken niet voor hun vrienden en famillie, ze maken opdrachten voor derden...

Je moet alleen meer belasting afstaan als Freelancer...

FSCJasper
19/10/03, 16:35
Hij had het niet over Freelance zijn, maar gewoon verkopen via zijn resellerpakket. Dan gaat die regel wel in..

Rik
19/10/03, 16:54
Origineel geplaatst door vdx
Behalve als je als freelancer werkt...


Inderdaad, maar dan mag je ook geen website hebben..alleen aan vrienden en niet aan onbekende,is wat je het liefste wilt

Ik zeg alleen dat dit niet klopt ;) mogen geen verkeerde info verstrekken he ;)

FSCJasper
19/10/03, 17:16
:D

Ja,reactie kwam niet na de post van VDX, maar gewoon op vraag van topicstarter. ;)