PDA

Bekijk Volledige Versie : I-Magination Design, nieuwe site.



Shr3d
16/10/03, 23:03
Beste mensen van WHT,

Onze nieuwe website is zojuist online gegaan.
Graag zou ik wat op/aanmerkingen zien, die ons helpen de site te verbeteren.

Toelichting:
We hebben de site op zo'n manier inelkaar gezet dat we enorm veel informatie kunnen aanbieden aan (potentiële) bezoekers en toch niet overkomen als een met informatie verzadigde website.

Ook hebben we een Tour gemaakt m.b.t een van onze nieuwe producten.

Alvast bedankt!

p.s. formulieren werken morgen pas, gelieve die alleen te beoordelen op uiterlijk :)

Pantsy
16/10/03, 23:04
Ziet er netjes uit, zal morgen even wat rond spurten op je site. Beetje te moe nu :P

Leandros
16/10/03, 23:25
nette site, denk dat je de mensen de juiste informatie geeft in de juiste volgorde.

rq
16/10/03, 23:32
superieurrrr ;)

Je kan best goed designen :)

Alleen vind ik die letters in t menu (boven) wat opgepropt, terwijl je nog wel voldoende ruimte over hebt.

Verder ziet t er gewoon goed uit, mooie kleuren ook!

EDIT: Trouwens, jij moet echt de politiek in! Wat een gelul over wat in 1 zin kan, 'wij bieden designs aan voor geld'. Serieus, ik wou dat ik t zo even uit de mouw kon schudden. ;)

TechXP
17/10/03, 02:39
Aan de rechterkant staan wat dingen 'basic', 'advanced' e.d.
Ik mis op dat blok 'iets'. Teminste dat vind ik.

Verder als je op i-content klikt dan verschuift het een beetje. Dat zie je bij andere pagina's niet. Het lijkt of de tabel wat minder breed is als op andere pagina's.

Dit heb ik als ik dus met Mozilla surf. Misschien in IE niet het geval?

Shr3d
17/10/03, 18:35
Trouwens, jij moet echt de politiek in! Wat een gelul over wat in 1 zin kan, 'wij bieden designs aan voor geld'. Serieus, ik wou dat ik t zo even uit de mouw kon schudden.
:D, thnx!

@TechXP:
Naar de i-content page zal ik nog eens gaan kijken, viel me nog niet eens op. (is dus ook in ie)
Aan de zeikant is het inderdaad een beetje kaal, wordt misschien binnenkort nog verandert.

Bedankt voor jullie positieve opmerkingen!

Santario
17/10/03, 18:42
Geef de scrollbars nog even een kleurtje om het geheel af te maken, verder niets meer aan veranderen :) Naja, kleine details dan tenminste wel natuurlijk ;)

toevoeging: echt ff details: misschien mouse-over bij de menubuttons, lichte schaduw :) En misschien klein fotootje of graphic toevoegen op de 1e pagina, beetje kaal in het middenvlak :)

RobbertC
17/10/03, 19:03
Ziet er goed uit :)

Bij de blokjes aan de rechterzijkant mis ik de 'bovenkant' eigenlijk, en in het content gedeelte een afbeeldingen zou misschien ook niet misstaan.

Shr3d
17/10/03, 20:26
Ok, we zullen het meenemen in de volgende versie! :)

BoneRattler
19/10/03, 17:32
Zéér knappe site. Straalt iets fris uit, goed gekozen kleurenschema, tekst heeft goede opmaak, etcetera. Ziet er voor mij tip-top in orde uit:)
Alleen, zoals eerder aangehaald nota bene, zou ik het rechtermenu iets aanpassen, oogt wat raar.
Heb ook eens door de Ver-Koop site gebladerd, en ook daar vind je dezelfde kwaliteit terug. Puik werk.

Shr3d
19/10/03, 18:13
Dankjewel!!

Toch eens gaan kijken naar dat rechtermenu dan :)

superior-is
19/10/03, 21:28
Zal ik toch weer even op de kritische toer gaan. :)

De site oogt goed, alleen intern (de source) zie ik spacer gifs en *ieks* <font> tags. Vooral dat laatste zou ik aanraden om toch af te gaan bouwen (en niet meer te gaan gebruiken). Je gebruikt wel een beetje CSS, maar je zou 'ns goed daarin moeten verdiepen. Het scheelt je namelijk veel tijd en maakt het ook een stuk gebruiksvriendelijker.

Je menu heeft nu ook geen alt tags. Schakel ik plaatjes uit (wegens bijv. slechtziend), dan kan ik ineens je site niet meer gebruiken.

Shr3d
20/10/03, 01:27
Origineel geplaatst door superior-is
Zal ik toch weer even op de kritische toer gaan. :)

De site oogt goed, alleen intern (de source) zie ik spacer gifs en *ieks* <font> tags. Vooral dat laatste zou ik aanraden om toch af te gaan bouwen (en niet meer te gaan gebruiken). Je gebruikt wel een beetje CSS, maar je zou 'ns goed daarin moeten verdiepen. Het scheelt je namelijk veel tijd en maakt het ook een stuk gebruiksvriendelijker.

Je menu heeft nu ook geen alt tags. Schakel ik plaatjes uit (wegens bijv. slechtziend), dan kan ik ineens je site niet meer gebruiken.
Bedankt, dat zijn dingen die we echt zijn vergeten, de css is een beetje door de war geraakt ivm de overstap naar mx 2004.

Ik reply even als dat geupdate is!

veldmaat
21/10/03, 20:12
netjes hoor