PDA

Bekijk Volledige Versie : Domein extensies



Santario
16/10/03, 15:48
Goedenmiddag,

Graag zou ik bij een provider de mogelijkheid hebben om de meest gangbare domein extensies te registreren voor klanten. Het gaat niet om prepaid stortingen (zoals Enom) etc. maar ben dus gewoon op zoek naar een provider die dit tegen een aantrekkelijke prijs kan verzorgen. Tevens ontvang ik graag in dat geval een lijstje van de extensies welke geregistreerd kunnen worden door de desbetreffende provider alsmede de bijbehorende prijzen. Het mooiste zou zijn als wij ook zelf ons eigen technisch contact op zouden kunnen geven maar dit is niet verplicht.

De volgende extensies moeten in iedergeval te registreren zijn:

.nl - .be - .de - .co.uk - .org.uk - .com - .net - .org - .info - .biz - .name - .us - .tv

Bedankt bij voorbaat voor de reacties!

Toevoeging: ik wil niet werken met een minimale afname. Heb reeds 2 aanbiedingen gehad die wel op deze manier werken, deze neem ik mee in overweging. Voor de overige aanbiedingen geld: geen minimale afname van 50 domeinen etc. Thnx!

resellerhostnl
16/10/03, 18:11
neem is contact op met openregistar.nl, bijna alles uit het bovenstaande lijstje voor 9 euro per jaar

Santario
16/10/03, 18:21
Bedankt voor de reactie resellerhostnl, heb ze even een mailtje gestuurd voor meer info, Thnx again!!

xs2
16/10/03, 20:43
Hi Santario,

Deze TLD's komen allen voor in ons aanbod. Wij orienteren ons voornamelijk op resellers. Voor resellers bieden wij een reeks bijhorende krachtige diensten zoals een (gratis) online admin panel voor uw bestellingen, klant en domeinnaam gegevens.

Geen minimale afname, facturatie achteraf, geen startup kosten, als reseller direct 10% korting, gratis bestel/admin console.

Vanwege de forum regels kan de informatie hier niet uitgebreid geplaats worden. Via onze site (zie signature) kun je de domeinnaam 'TLD List' bekijken. Tevens vindt je daar links onder een Reseller link met een introductie.


Voor meer informatie of je aanmelding kan je contact opnemen met ons. Ik vermoed dat we je goed van dienst kunnen zijn.

Mvg.

netmasters
30/01/04, 23:17
Bij PrepaidWebhost kun je reseller worden voor domeinnamen en hosting. Je stort een tegoed van € 250,- en je kan .nl .com .org .info .net en .biz domeinnamen registreren voor € 15,- incl. BTW. Met een beheerstool kun je zelf het domeinbeheren en activeren met e-mail en/of hosting. Jij betaald alleen het gebruikte dataverkeer van € 0.01 cent per Mb en je kan voor de klant je eigen prijs bepalen.

www.prepaidwebhost.nl
siete@preppaidwebhost.nl

paulmatthijs
02/02/04, 21:48
kleine aanvulling op de post van resellerhost.nl (bedankt trouwens!):

onderstaand openregistrar's prijzen volgens ons plus pakket, erachter vind je de prijzen die gelden voor premium. bij premium neem je voor 100 euro per per jaar domeinen tegen inkoopprijs af. neem je meer dan 19 .nl's per jaar af is premium interessanter dan plus, voor .be ligt dit getal op 35. alle overige extensies vallen onder één extensie en dus premium abonnement.

.nl 9,- (3,60 + 0,50 per registratie/verhuizing)
.be 9,- (6,-)
.co.uk 12,- (8,-) minimaal 2 jaar
.org.uk 12,- (8,-) minimaal 2 jaar
.com 9,- (5,50)
.net 9,- (5,50)
.org 9,- (5,50)
.info 9,- (5,50)
.biz 9,- (5,50)
.name 15,- (12,-)
.us 9,- (5,50)
.tv 35,- (28,-)

facturering is maandelijks en achteraf. prijzen zijn exclusief btw.