PDA

Bekijk Volledige Versie : Design Werk



classweb
16/10/03, 01:25
Heeft u nog webdesign werk wat wij voor u kunnen leveren.

dan kunt u ons gerust mailen en bellen, voor meer info bezoek onze website..


MVG,

belookgratis
16/10/03, 10:14
Kijk eerst is naar je eigen site...

classweb
16/10/03, 11:39
Er zijn al 2 websites gemaakt voor onszelf.
Ze worden allebei binnen 2 à 3 weken eropgezet.


Dus..

TechXP
16/10/03, 11:59
Portefolie?
En veel hoofdletters...

Oh, maar dit is geen sitecheck forum...

classweb
16/10/03, 12:50
Sluit dit forum maar af , het hoeft niet meer. We regelen wel personeel van ergens anders..

Domenico
16/10/03, 14:12
Het is niet de bedoeling om andermans aanbiedingen te vervuilen!

Mannekino
17/10/03, 00:15
Vervuilen? Dude, dat hoeven we niet eens te doen. Zie die site man ziet er toch niet uit.

O... M... F... G...

Ik kom er net achter dat er ook nog een "Portefolie" op de site staat :D.

Seriously, hoe breng je dat aan de man?

classweb
17/10/03, 00:54
mannekino,

nog 2 weken jongen stel je gerust, wij leven geen lompe websites hoor..

die mensen betalen niets voor website's dus dan wordt het ook niets!!!

ik ga geen 2 maanden in een website steken die mij 50/75 euro gaat kosten, denk dat je dat ook niet doet

Domenico
17/10/03, 01:30
Classweb, probeer het weer eens opnieuw als je sites af zijn. Diegene die dan je thread vervuilen met onzin zullen gestraft worden want dit slaat natuurlijk nergens op. :(

Thread closed.

Grumpy
17/10/03, 01:42
Sorry, maar dit kan ik echt niet laten.

Eerst even over de posts hier op het forum.
Classweb begint met een kromme zin. Het komt erop neer dat Classweb webdesign klanten wil.

Classweb heeft "al" 2 websites voor hunzelf gemaakt. Een bedrijf dat webdesign doet die slechts 2 eigen sites heeft gemaakt. Ok.

Vervolgens vraagt Classweb om dit forum te sluiten. Waarschijnlijk bedoelt hij dit onderwerp. Ze regelen ergens anders personeel?
Webdesignklanten zijn klanten, niet personeelsleden. '

Classweb gaat geen 2 maanden in een website steken die hem 50/75 euro gaat kosten? 2 maanden tijd kost slechts 75 euro?

Dan heb ik het niet eens over de taalfouten hier op het forum en al die fouten op hun website.

Je biedt webdesign aan maar je eigen site is alles behalve aantrekkelijk.
Het oogt nauwelijks professioneel. Er is een nieuwscroller met nieuws dat gewoon in het hokje past als het niet scrolt. Oftewel, nutteloos scrollen. "Toevoegen aan favorieten" "Startpagina maken", juist ja. Want bezoekers willen elke keer de Classweb site bezoeken.
De site is slecht te navigeren door een iframe. Ik heb niet alles bekeken maar als ik registratie namen klik, kom ik op een andere pagina. Als ik doorklik kom ik erachter dat het een GRATIS script is dat gehost wordt door Qweb. Toevallig een concurrent? Het formulier voor reseller aanmeldingen en server offertes zien er anders uit dan die andere formulieren. Ze zien er bovendien niet uit.

Dan de "portefolie". DE manier om te laten zien wat Classweb als webdesigners in huis heeft.
www.fifatr.net is niet bereikbaar.
Op www.irsad.nl staat alleen maar een stukje tekst dat de website nog in aanbouw is.
Op www.trchat.nl staat een plaatje met coming soon.
www.utt.tc is een website in flash. Een niet zo aantrekkelijk intro. Vervolgens kun je in het "hoofdmenu" op 3 talen klikken die overigens verder geen invloed hebben op iets. Er zijn 4 links naar andere gedeeltes waarvan 2 niet eens werken. Als je op een link klikt die wel werkt kom je in een ander scherm. Menu is links, als je daarop klikt kom je weer op een andere pagina, enige manier om terug te gaan is een knopje drukken dat rechts bovenin staat. Dus eerst kies je uit een menu links en vervolgens moet je rechtsbovenaan klikken om terug te kunnen. Niet echt gebruikersvriendelijk. Eenmaal terug is er nog een pijl. Je verwacht dat je terug gaat naar het hoofdmenu, maar nee hoor, als je erop klikt krijg je een wit scherm voor je.

Als laatste www.d-d-g.nl. Ik krijg een onzinnige scrollbalkje. Op zich ziet deze pagina er wel ok uit. Al had een website best wel wat meer tekst kunnen bevatten. De bezoeker vraagt zich ook af waarover de site eigenlijk gaat. DDG of toch Kimberly Clark Professional of is dat hetzelfde?? Als je op iets klikt krijg je een formulier. Dan is het duidelijk dat het om DDG gaat. Classweb heeft niet eens de moeite gedaan om checks in het formulier te bouwen. Een bezoeker kan gewoon niets invullen en het formulier wordt verzonden.

Maarja, Classweb moet het zelf weten. Als zij zich zo willen presenteren als bedrijf, moeten ze het maar doen.

Domenico
17/10/03, 02:03
Origineel geplaatst door Grumpy
Maarja, Classweb moet het zelf weten. Als zij zich zo willen presenteren als bedrijf, moeten ze het maar doen.

Precies mijn punt.