PDA

Bekijk Volledige Versie : Neuzen bij conculega's



host3000
15/10/03, 16:49
Wie kent iRacks Ltd?

Is dat nou een bedrijfje van Colinks of nemen ze alleen housing van Colinks af? Mr Harris klinkt inderdaad wel erg Engels, maar hij zit op dezelfde Zebra volgens mij :p

Tell me please :cool:

Savvas
22/10/03, 09:53
Origineel geplaatst door host3000
Wie kent iRacks Ltd?

Is dat nou een bedrijfje van Colinks of nemen ze alleen housing van Colinks af? Mr Harris klinkt inderdaad wel erg Engels, maar hij zit op dezelfde Zebra volgens mij :p

Tell me please :cool:

Ja ik hoor ook steeds meer over dat iRacks, het is geloof ik niet van Colinks zelf. Wat ik heb vernomen van iemand bij Colinks zijn er sinds kort heel wat buitenlandse klanten binnengekomen, misschien dat iRacks hier ook bij hoorde.

superior-is
22/10/03, 11:12
Zie ook hun website -> www.iracks.org

Zoals ik het zo zie zijn ze dus klant van Colinks of zijn ze een partnership aangegaan.

host3000
22/10/03, 11:34
Origineel geplaatst door superior-is
Zie ook hun website -> www.iracks.org

Zoals ik het zo zie zijn ze dus klant van Colinks of zijn ze een partnership aangegaan.
Ja, maar welke van de twee ;)

Beyonder
22/10/03, 13:25
Colinks Reinier van Eeden heeft Adam Harris ontmoet op Saltek IRC een IRC netwerk speciaal ontworpen om warez uit te wisselen.

Iracks doet onmogelijke aanbiedingen op WHT.com en inderdaad hosten zij in het Colinks netwerk. Hier worden Unmetered aanbiedingen gedaan die simpelweg onmogelijk te realiseren zijn.

Overigens is iracks een spin off van ishells.org, ook van Adam Harris.

Adam Harris is overigens een Brit.

Het helpt om je een beetje te informeren ;)

host3000
22/10/03, 13:28
Hé Remon (neem ik aan ;) ),

Het wordt tijd geloof ik om aan mijn sociale netwerk te gaan werken :(

Beyonder
22/10/03, 13:30
Het helpt om je te informeren wat anderen doen. Helaas laten de meeste mensen zich fout informeren. :)

superior-is
22/10/03, 16:27
Origineel geplaatst door Beyonder

Iracks doet onmogelijke aanbiedingen op WHT.com en inderdaad hosten zij in het Colinks netwerk. Hier worden Unmetered aanbiedingen gedaan die simpelweg onmogelijk te realiseren zijn.


Het idee erachter is natuurlijk wel grappig, maar ik heb ook zo mijn twijfels qua haalbaarheid.

euro-access
22/10/03, 20:01
kosten voor een router hebben ze niet
een zebra router kost bij elkaar nog geen 1000 euro.

en goedkope aanbiedingen kan iedereen maken als je maar iets begrijpt
van marketing.

superior-is
22/10/03, 23:18
Natuurlijk, maar om nou te zeggen dat die marketing zo goed in elkaar steekt. En dan heb je nog het feit van prognose op lange termijn. Hoewel ik die Harris wel mondig vind. :)

Warsaw PL
23/10/03, 09:08
Origineel geplaatst door superior-is
Zie ook hun website -> www.iracks.org

Zoals ik het zo zie zijn ze dus klant van Colinks of zijn ze een partnership aangegaan.

Het lijkt me zaak voor een moderator zich buiten een dergelijke discussie te houden.

Als je als moderator informatie zou willen doorgeven, beter geinformeerd zou willen zijn dan de meeste stumpers op dit forum, dan zou je aan klanten van, of aan Colinks en/of aan de ''brit'' Harris moeten vragen wat de werkelijke situatie is.

Pas dan ben je als moderator in staat een passend oordeel te geven, in plaats van een vertwijfelde vraag te stellen, die naar mijn mening als een anti-Colinks opmerking mag worden gezien.

De moderator kruipt in het kielzog van Beyonder en toont partijdigheid.

Persoonlijk ben ik gelukkig op tijd bij Remon Akkermans vertrokken en ben ik een happy klant van Colinks. Zij behandelen mij netjes.

Ik wens niet te flamen, maar begrijp uit deze hele thread dat het Akkermans er om te doen is Colinks af te branden, met behulp van de moderator.

Ze hebben bij Colinks nog nimmer iemand opgelicht, en laten niemand extra betalen.

FOEI ! ! ! !

Santario
23/10/03, 09:31
Ten opzichte van je uitspraken van Beyonder: helemaal mee eens. Dat is in mijn ogen inderdaad ook geen zuivere koffie maar daar is al vaak genoeg gepraat en dat topic is nu zo onderhand wel gesloten. Wat betreft superior-is: hij zegt toch duidelijk...


Zoals ik het zo zie
Zie niet in wat hier mis zou zijn qua integriteit....

superior-is
23/10/03, 11:17
Origineel geplaatst door Warsaw PL

Pas dan ben je als moderator in staat een passend oordeel te geven, in plaats van een vertwijfelde vraag te stellen, die naar mijn mening als een anti-Colinks opmerking mag worden gezien.

De moderator kruipt in het kielzog van Beyonder en toont partijdigheid.

Koel eerst af en ga dan mijn berichten nog eens nalezen. Ik stel me hier neutraal op en trek niemand voor.

Dat jij een keer iets bij Beyonder hebt afgenomen waar je spijt van hebt gekregen is niet het probleem van webhostingtalk.nl mijn inziens.

Warsaw PL
23/10/03, 11:28
Origineel geplaatst door superior-is


Koel eerst af en ga dan mijn berichten nog eens nalezen. Ik stel me hier neutraal op en trek niemand voor.

Dat jij een keer iets bij Beyonder hebt afgenomen waar je spijt van hebt gekregen is niet het probleem van webhostingtalk.nl mijn inziens.

Blijft het feit dat je als moderator, naar mijn mening eerst netjes feiten zou moeten nagaan bij de betrokken partijen, zodat je door geen van de betrokkenen van partijdigheid kan worden beticht, wanneer je je mengt in een thread.

Wat maakt het uit of het partners zijn of klanten van elkaar ?

Het gaat om de service die ze verlenen en die is optimaal.

host3000
23/10/03, 11:34
Hoewel de discussie thans buiten mijn bereik valt, meng ik mij als TS in deze discussie.

Ik vroeg er juist naar, hoe de feitelijke verhoudingen tussen die twee bedrijven zitten. Dit, omdat iRacks forse aanbiedingen doet op wht.com en ik zag, dat het netwerk van Colinks daarbij betrokken is. De lounge is er m.i. ook voor om over minder zwaarwegende onderwerpen te praten.

Of Colinks, iRacks of wie dan ook service levert, heeft niets met dit topic te maken. Ik begrijp ook niet goed dat er altijd maar weer mensen zijn die het nodig vinden te roepen dat x of y fantastische service levert. Maar goed, als zij dat willen vind ik het best. Dit topic gaat daar in ieder geval niet over.

Beyonder
23/10/03, 13:47
Warzaw PL is gewoon een medewerker van Colinks, Bap of Reinier.
Dat even terzijde, ik gaf gewoon de gevraagde informatie.

FSCJasper
23/10/03, 13:53
Warsaw, net zoals jij ben ik sinds kort klant van Colinks, en ik moet eerlijk zeggen; het bevalt me uitstekend! Ik ben afgegaan van ervaringen van mensen die ook ECHT ervaringen met Colinks/Linkup hadden,en dat was een goede keuze. Alles gaat gewoon heel simpel bij Colinks, je wordt goed geholpen , goede snelheid, dus ik ben zeker blij met deze overstap. Ik snap niet waarom sommige mensen op dit forum gewoon Colinks zit af te kraken, zonder enige ervaring met hun te hebben..mijn advies; geef pas echt een reactie over hun als je ECHT ervaring met hun hebt, niet afgaand van de woorden van andere of de hardware die ze gebruiken( dat trouwens dik en dik in orde is! ) .

host3000
23/10/03, 15:12
FSCJasper, zou je zo vriendelijk willen zijn de openingspost te lezen en mijn vorige post. Ik wil niet de zoveelste thread met 'ervaringen' van wie dan ook.

Mods: willen jullie svp dit topic sluiten?

superior-is
23/10/03, 15:12
Origineel geplaatst door Warsaw PL

Wat maakt het uit of het partners zijn of klanten van elkaar ?


Heb ik gezegd dat het iets uitmaakt? Ik gaf als reactie dat het een van de twee mogelijkheden is, maar daarbij zeg ik niet wat 'beter' is. Op de een of andere manier interpreteer jij mijn woorden steeds verkeerd.

superior-is
23/10/03, 15:13
Origineel geplaatst door host3000

Mods: willen jullie svp dit topic sluiten?

Bij deze.